Misja 10 Foster's Villa - Sewers cd. | Opis przejścia The Plan poradnik The Plan
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Kto by pomyślał, że Foster pod swoją willą ma takie toksyczne mechanizmy? Przebiegnij na druga stronę pomieszczenia, gdy...Hmm...Gazy nie będą się wydzielały :) a następnie wejdź po drabinie i do kolejnego szybu wentylacyjnego. Tamże przejdź kawałek dalej i zejdź po kolejnej drabinie na dół. | |
Na miejscu załatw dwóch strażników. Pojawi się reszta drużyny. Z pokoiku z komputerami zabierz sztabkę złota. Wykorzystaj dwóch bohaterów, by otworzyć przejście. | |
Gdy przejdziesz dalej, załączy się krótka wstawka instruująca, co masz robić. Dwóch facetów będzie podnosiło kolejną bramę, zaś Headshot będzie ich osłaniała za pomocą swojej nieocenionej snajperki. Nic dodać, nic ująć. W sumie pojawi się pięciu panów w garniturach. Z przykrością zawiadamiam, że te manewry będziesz musiał powtórzyć jeszcze dwa razy...Z niewielką różnicą za drugim razem. | |
Kilkunastu zabitych strażników później... Za drugim (w zasadzie to trzecim) razem nie podniesiesz bramy, a strażników będzie więcej, przy czym więcej oznacza nieskończoność. Nie czekaj aż się skończą - nie skończą się! Odstrzel kłódkę od kratki prowadzącej do kanałów i wprowadź tam przynajmniej jednego bohatera, a po chwili będą tam wszyscy. | |
Przed sobą masz bramę zamkniętą na kłódkę. Odstrzel ją i przejdź dalej. W pomieszczeniu, do którego trafisz, musisz przejść jednym bohaterem na drugą stronę po rurze, by podnieść kratę blokującą zejście z drabiny (tam też musisz odstrzelić kłódkę). Najlepiej wykorzystać do tego Wall'a. | |
Idź dalej, dopóki nie trafisz na zamknięte przejście. Po lewej powinieneś wówczas znaleźć dziurę w kracie zastawioną beczką. Możesz ją łatwo zdetonować używając pistoletu. Kucnij i przejdź przez dziurę w kracie. Dotrzesz do miejsca, z którego będziesz mógł odstrzelić kłódkę blokującą przejście. Uczyń to, wróć tą samą drogą, którą do tego miejsca przyszedłeś i idź dalej. | |
Strumienia pary pozbędziesz się w banalny sposób: poprzez zakręcenie zaworu. | |
Kawałek dalej pojawi się kolejny kłopot: zbyt wysoki poziom wody. Musisz wysłać jednego z członków drużyny by uporał się z tym problemem. Proponuję niezawodnego Wall'a (daj mu apteczkę, jeżeli się skończyły). Wejdź nim po drabinie na górę i przejdź po rurze na drugą stronę rozwalonego przejścia. Odstrzel kolejną kłódkę i idź dalej, aż ujrzysz scenkę z dwoma strażnikami. | |
Jeden z nich po chwili wyjdzie (ale nie odejdzie zbyt daleko). Załatw tego, który zostanie i zabierz sztabkę złota. W "kotle" do którego prowadzi wyjście z pomieszczenia, znajdują się trzej przeciwnicy. Załatw ich jednego po drugim, po czym zejdź po drabince na sam dół i odkręć zawór. Nie musisz ruszać reszty drużyny z miejsca; Za chwilę pojawią się automatycznie. | |
Teraz po kolejnych drabinach wejdź na samą górę "kotła" i odstrzel ostatnią w tej misji kłódkę. :) U Twego boku pojawi się Poker i Headshot. Przejdź kawałek do przodu. To ostatnia minuta misji. Musisz po raz kolejny osłaniać tyłek Pokera, gdy ten otwiera zamek. (Dosłownie) Gorąco polecam strzelanie w beczki z łatwopalną zawartością - to znacznie ułatwi życie w tych całkiem trudnych chwilach. I to by było na tyle w tej misji... |