Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Plan - poradnik do gry

The Plan - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan poradnik The Plan

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

  1. Wyłącz czujniki w strefie B. (Neutralize the B zone detectors.)
Gdy już uporasz się z tym problemem - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Gdy już uporasz się z tym problemem...Czas na kolejny. :) W pomieszczeniu wysuniętym najbardziej na wschód znajduje się czterech strażników (jeden niewidoczny na screenie), jeden z nich ma kartę wymaganą do wejścia na teren strefy B. Cóż, nie pozostaje Ci nic innego jak ich sprzątnąć. Proponuję pistolet zdjąć najpierw dwóch rozmawiających ze sobą za pomocą gazu usypiającego i dopiero później użyć pistoletu (lub uciszyć ich w delikatny sposób). Tak czy inaczej, masz już drugą kartę dostępu.

Tak samo jak poprzednio, zanim dostaniesz się do pomieszczenia z wyłącznikiem zabezpieczeń, będziesz musiał przejść między kamerami - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Tak samo jak poprzednio, zanim dostaniesz się do pomieszczenia z wyłącznikiem zabezpieczeń, będziesz musiał przejść między kamerami. Uważaj, na południu jest dwóch strażników.

W pomieszczeniu jest dwóch strażników - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

W pomieszczeniu jest dwóch strażników. Jako że zauważyli mnie wcześniej (pokój z drugiej strony ma okienko), byli od razu agresywnie nastawieni, więc nie miałem innego wyjścia jak po prostu zmiażdżyć ich pistoletem. :) Ale można to chyba rozegrać delikatniej. Swoją drogą, trochę perfidnie mi to wyszło...(patrz obok). Fajerwerków i niespodzianek tym razem nie będzie.

  1. Wyłącz czujniki w strefie C. (Neutralize the C zone detectors.)
Kilka korytarzy i pomniejszych sejfów dalej znajduje się strefa C, czyli kolejne kamery (uważaj - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Kilka korytarzy i pomniejszych sejfów dalej znajduje się strefa C, czyli kolejne kamery (uważaj!) i kolejni strażnicy. Na screenie obok oznaczyłem drogę, którą podążałem. Biała kropka to dwóch dodatkowych strażników - być może reagują oni po wyłączeniu systemów, nie mogłem tego sprawdzić, gdyż wpadłem na nich wcześniej. Strażnicy znajdują się praktycznie w każdym pomieszczeniu, przez które przechodzisz. Zazwyczaj stoją parami. Stosowałem chyba najkrótszą możliwą metodę ich obezwładnienia - pistolet.

Mała notka: widzisz na screenie obok czerwoną kropkę? Zostaw w tym miejscu jednego z członków drużyny (najlepiej Wall'a). Przyda się później.

  1. Wyłącz pole magnetyczne. (Shut down the magnetic field.)
W tym miejscu powinieneś mieć już za sobą wszystkie sejfy do zadania pobocznego - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

W tym miejscu powinieneś mieć już za sobą wszystkie sejfy do zadania pobocznego. W pomieszczeniu oznaczonym na mapie jako kolejny cel, obezwładnij dwóch strażników.

Przejdź się do pomieszczenia obok - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Przejdź się do pomieszczenia obok. Znajduje się tam pierwszy wyłącznik pola. Jeżeli posłuchałeś mojej rady i zostawiłeś jednego z członków drużyny we wskazanym miejscu, to masz pod kontrolą obydwa - osoba, którą zostawiłeś, powinna znaleźć w pobliżu skrzynkę. To właśnie to. Użyj obu naraz, by definitywnie wyłączyć pole.

  1. Otwórz główny sejf. (Open the main safe.)
Wbrew pozorom, to jeszcze nie koniec misji - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Wbrew pozorom, to jeszcze nie koniec misji. Nie obejdzie się bez "drobnej" wpadki. Moja rada: zanim podłożysz duży ładunek wybuchowy, otwórz jeden z pomniejszych sejfów, znajdujących się po bokach. Jeżeli nie zrobisz tego teraz, będziesz musiał to zrobić patrząc na zegar odmierzający 60 sekund. Gdy już będziesz mógł, upchnij wszystkich bohaterów za drzwi sejfu, za chwilę będzie gorąco...