Misja 5 Museum Heist - Day 2 | Opis przejścia The Plan poradnik The Plan
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Misja 5: Museum Heist - Day 2
Tym razem odwiedzasz muzeum jako jeden z jego pracowników. Poznaj Berniego Maca - specjalistę od wszelkiej maści zabezpieczeń i elektroniki.
- Otwórz dostęp do muzeum z miejsca startu Pokera i Minda. (Open the access between the depot and the museum.)
- Znajdź sejfy i ukradnij obrazy. (Find the safes and get the paintings.) - lokalizacje sejfów pogrubiłem w opisie.
Zanim przejdę do właściwego opisu, słówko na temat pobocznego zadania. Trwa ono przez całą misję, momenty dla tego zadania kluczowe zaznaczyłem pogrubioną czcionką. Na początek użyj karty na pobliskim czytniku, by otworzyć przejście. Gdy przez nie przejdziesz, uaktywni się krótka scenka. | |
Czas zacząć realizować zadanie. Strażnik stojący w przejściu obraca się wokół własnej osi w pewnej ustalonej kolejności. Przyjrzyj się, jaka to kolejność, i w odpowiednim momencie przejdź na drugą stronę. | |
Wykorzystaj zdolności Geeka i wyłącz lasery blokujące przejście. Załóż okulary, by wiedzieć, do których miejsc lepiej się nie zbliżać. | |
Kilka zakrętów dalej trafisz na kolejne lasery do wyłączenia i przemieszczające się pod podłogą czujniki. Po prostu będziesz musiał przejść po podłodze w odpowiednim momencie (gdy czujniki w miejscu, w którym stoisz będą wyłączone, rzecz jasna). | |
W miejscu, w którym się znajdziesz, musisz odblokować zamknięte drzwi w dokładnie ten sam sposób jak lasery. Gdy to zrobisz, aktywują się okienka Minda i Pokera. Zanim ruszysz do głównego celu, jako Poker wejdź po drabinie do górnej części pomieszczenia, w którym startują. Znajdziesz tam pierwszy z sejfów do pobocznego zadania. Otwórz go, a następnie zejdź i wykorzystaj dwóch bohaterów jednocześnie (hm), by otworzyć drzwi. |
- Dostań się do części administracyjnej muzeum. (Open the access to the administration area.)
Od tego momentu podróżujesz w trójkę. Wyłącz kolejne czujniki laserowe. Jak zauważy sam Geek, czas na trochę wspinaczki. Teraz będzie troszeczkę trudniej. Załóż okulary i przełącz się na Pokera. Jako Poker musisz przejść na drugą stronę korytarza i wspiąć się na ekspozycję, oczywiście nie uruchamiając przy tym alarmu. Możesz to zrobić, obserwując okienko Geeka. Gdy przejdziesz na drugą stronę Pokerem, przejdź także Geekiem. Niestety, nie jest on na tyle wytrzymały fizycznie, by przedostać się dalej niż ten fragment podłogi wolny od czujników - i niech tam zostanie. | |
W ten sposób będziesz mógł dowiedzieć się, którędy Poker może iść, a którędy nie powinien, jeżeli nie chce włączyć alarmu. Przeprowadź go po kolejnej ekspozycji na koniec korytarza. | |
Za drzwiami czeka panel wyłączający zabezpieczenia podłogi i - w kolejnych pomieszczeniach - strażnicy. Lepiej ich unieszkodliwić, zanim zabierzesz się do łamania zabezpieczeń. Możesz oberwać (jak ja :). | |
Mała notka: naprzeciwko panelu wyłączającego czujniki w podłodze znajduje się winda. Możesz za pomocą wytrychu otworzyć jej techniczne przejście, a następnie przejść na sąsiednią windę (by się do niej dostać, również musisz chwilę popracować wytrychem). W sumie nie wiem do jakiego celu można to wykorzystać. | |
Tak jak wcześniej, użyj dwóch kluczy jednocześnie, by unieść kratę blokującą dostęp do części administracyjnej. |