Misja 2 Venice Express - Part 1 | Opis przejścia The Plan poradnik The Plan
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Misja 2: Venice Express - Part 1
Czas spotkać się ze zdrajcą. Niekoniecznie twarzą w twarz, ale ogólnie. Foster w wynajętej części pociągu spotyka się z mafijnym bossem. Musisz zrobić mu parę zdjęć, podmienić diament i wyciągnąć trochę informacji na temat muzeum, w którym przechowywany będzie pożądany obraz.
- Dostań się do części pociągu należącej do Fostera. (Infiltrate the back of Foster's private compartment.)
Czas na motyw rodem z filmów akcji: bieganie po pociągu. Zanim wyjdziesz na zewnątrz, musisz otworzyć właz. Z kolei zanim będziesz mógł się do niego dostać, będziesz musiał odwrócić uwagę uroczej pani z obsługi. Wykorzystaj w tym celu Cat. Gdy będzie rozmawiała z kobietą, Mind i Poker będą mogli bezpiecznie przejść przez drzwi do części tylko dla personelu. | |
Po dotarciu do oznaczonego na mapce miejsca, jako Poker otwórz właz. Przełącz się na Minda. Czeka Cię żmudna droga na drugi koniec pociągu... No, nie do końca. Wydawać by się mogło, że Mind może spokojnie przebiec cały pociąg po dachu (jakkolwiek by to brzmiało), tymczasem po chwili zacznie stwarzać problemy. By przejść dalej, będzie musiał zawisnąć na krawędzi pociągu. Dopilnuj, by przechodząc nie został zauważony i zmiażdżony przez przejeżdżający obok pociąg. Zanim dojdziesz do prywatnych apartamentów Fostera, będziesz musiał powtórzyć ten manewr kilka razy. | |
Jeżeli nie ruszałeś Pokera z miejsca, właz po drugiej stronie pociągu powinien być otwarty. Po prostu zeskocz do środka; Poker za chwilę sam się pojawi. |
- Znajdź sejfy i zabierz klejnoty. (Find the safes and get the jewels.)
Taki krótki, drugorzędny przerywnik. By wykonać drugorzędny cel, jako Cat musisz odszukać ukryte tu i ówdzie pieniądze, przy czym tu i ówdzie oznacza kieszenie obsługi pociągu (800$) oraz dwa sejfy (6000$). Sejfy są tuż obok siebie. Wszystko, co musisz zrobić, to skraść kartę jednemu z pracowników ochrony, a następnie otworzyć drzwi. Możesz też próbować włamać się do sejfów, ale preferuję pierwsze wyjście. Tak czy inaczej, uważaj, by strażnik od karty Cię nie zauważył gdy wchodzisz/wychodzisz do sejfów - przemieszcza się z miejsca na miejsce i możesz zostać przyłapany. Jeżeli korzystałeś z klucza, po operacji grzecznie go oddaj - przezorny zawsze ubezpieczony. :) |
- Zdobądź dowód na powiązania Fostera z Mafią. (Obtain proof of Foster's relationship with the Mafia.)
Jako Mind pobawimy się w paparazziego. Musisz zrobić trzy zdjęcia: Fostera, bossa Mafii i grupowe. :) By to uczynić, przejdź do pomieszczenia, w którym odbywa się spotkanie (kucnij nim wejdziesz - strażnik) i stań za ladą po prawej. Bohater sam zauważy, że to świetne miejsce do robienia zdjęć. 3 zdjęcia po zapoznaniu się z instrukcją obsługi aparatu to nic trudnego. |
- Ukradnij diament Fostera. (Steal Foster's diamond.)
- Ukradnij dane na temat muzeum. (Steal the museum's data.)
W drodze do pomieszczenia z Fosterem i przedstawicielem mafii, mijasz przedział z trzema pokojami. W środkowym znajduje się sejf z diamentem, a w tym wysuniętym najbardziej na zachód - karta z kodem (1978) który przyda się później. | |
Kolejny krok to kradzież karty dostępu Fostera. Nie będzie to już takie proste, gdyż leży ona na stole, przy którym siedzi Foster i przedstawiciel Mafii. Nic to; jako Mind przejdź do ostatniego pomieszczenia pociągu, gdzie znajduje się komputer odpowiadający za światła. Użyj go, a gdy światła zgasną, ukradnij kartę jako Poker. Będziesz miał na to minutę. | |
Pozostaje Ci tylko dostać się do sejfu. Użyj karty, wpisz kod (1978), podmień diamenty i zabierz płytkę. | |
W pokoju obok znajduje się cała niezbędna elektronika do transmisji danych o muzeum. Przebiegnij się tam i zrób co trzeba, a następnie odłóż płytkę na swoje miejsce. |
- Opuść część pociągu należącą do Fostera. (Leave Foster's private section.)
Misja zostanie zakończona, gdy Mind i Poker spotkają się w wyznaczonym pomieszczeniu (zerknij na minimapkę). |