Misja 12 Foster's Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan poradnik The Plan
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Misja 12: Foster's Villa - Interrogation
W tej misji masz ciekawy podgląd na to, co dzieje się z Robertem. Tak prawdę mówiąc, to nie dzieje się z nim nic, ale bez pomocy Cat i Pokera sobie nie poradzi.
Uwaga: zadanie poboczne chyba tradycyjnie już trwa przez całą misję. Musisz zbierać kasę z zabitych strażników (2100$) i odnaleźć sejf (5000$). Sejf znajduje się niemalże na samym końcu misji - patrz opis.
- Przedostań się za punkt strażniczy. (Get past the guard post.)
Na początek poślij Pokera kawałek do przodu i za skrzynię. Poczekaj, aż z pomieszczenia obok wyjdzie jeden strażnik i pójdzie... Gdzieś. Wówczas zaatakuj z zaskoczenia strażników w pokoju. | |
Strażnik, który wyszedł, za chwileczkę wróci, więc bądź na to przygotowany. Znajdziesz przy nim kartę dostępu umożliwiającą dalszą wycieczkę po podziemiach willi Fostera. | |
Gdy tylko wyjdziesz za drzwi, pojawi się informacja o włączeniu kolejnych zabezpieczeń, m.in. działek z którymi spotkałeś się kilka misji temu w okolicach skarbca Fostera. Okazuje się, że możesz je teraz rozwalić w bardzo prosty sposób: wystarczy strzelić w ich tylną część. Gdy droga będzie już wolna od działka, przeprowadź Cat pod drzwi i otwórz je, używając karty. |
- Przejdź przez korytarze w kształcie litery "T". (Pass the "T" corridors.)
Za drzwiami wyłącz kamerę w ten sam sposób, co wcześniej (ale broń Boże nie idź dalej tym korytarzem!). Po cichu postaraj się załatwić strażników w pokoju obok. | |
W pomieszczeniu znajduje się drabina oznaczona jako kolejny cel misji. Skorzystaj z niej, a na górze odstrzel kłódkę, by dostać się do kanału wentylacyjnego. | |
Dotrzesz do chłodni. Zeskocz na dół, otwórz drzwi i dyskretnie zdejmij dwóch strażnika (uwaga: istnieje bardzo duża możliwość, że zostaniesz od razu zaatakowany, jeżeli strażnicy stąd usłyszeli odgłosy pistoletu). Z miejsca, w którym się znajdziesz, będziesz mógł "wyłączyć" kolejne działko. |
- Przejdź przez korytarz w kształcie cyfry "4". (Pass the "4" corridor.)
Doprowadź Cat do Pokera. W następnym pomieszczeniu jest działko, którego chwilowo nie wyłączysz. Musisz więc przebiec przed nim, póki jest zwrócone w inną stronę. Przeprowadź w ten sposób zarówno Cat, jak i Pokera. Jeżeli dobrze pójdzie, otrzymasz najwyżej 10 punktów obrażeń. Po drugiej stronie korytarza znajdują się zamknięte drzwi - otwórz je jako Poker. | |
W pomieszczeniu za nowo otwartymi drzwiami wprowadź Cat do komory ciśnieniowej, a jako Poker użyj komputera. Dzięki temu Cat znajdzie się w drugiej części pomieszczenia. | |
Tamże naciśnij przycisk podnoszący osłonę i natychmiast kucnij, by "spostrzegawczy" strażnicy Cię nie zauważyli. | |
Z tego miejsca możesz teraz łatwo zniszczyć kamerę... No i dwóch strażników. |