Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan poradnik The Plan
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Misja 6: Museum Heist - Day 3, part 1
Czas na dokonanie właściwego napadu. Masz odpowiednią załogę, odpowiedni sprzęt, odpowiednie informacje...Wystarczy tylko otworzyć sejf i zabrać obraz. Brzmi łatwo, nieprawdaż?
- Dostań się do części z sejfami. (Get into the area with the safes.)
Na początek przebiegnij się za ladę i użyj komputera, by podnieść kratę. | |
Przejdź świeżo otwartym przejściem. Kawałek dalej pojawi się problem. Na szczęście nie tak wielki, jak mogłoby się wydawać. Chyba specjalnie na tą okazję budowniczy muzeum zostawili luki w dolnej części ścianki, za którą znajdują się strażnicy. :) Wystarczy użyć gazu usypiającego. | |
Jako Mind użyj uniwersalnej karty na czytniku po prawej. | |
W pomieszczeniu, w którym smacznie śpią sobie strażnicy, znajduje się panel. Wklep kod 8472, by uruchomić pobliską windę. Dojedziesz nią do podziemi muzeum. |
- Znajdź sejfy i ukradnij obrazy. (Find the safes and get the paintings.)
Sejfy do zadania pobocznego przewijają się przez całą dalszą część zadania. Na mapce wyglądają trochę podobnie do loga uwielbianego zwłaszcza na forum GOL zespołu Tokio Hotel. :) Widzisz ten kształt obok. Gdy tylko go rozpoznasz, a w pobliżu nie będzie już strażników i aktywnych kamer, bierz się do roboty - jako Boomer podłóż ładunki wybuchowe, a następnie jako Mind otwórz wewnętrzną część sejfu. Sejfów jest w sumie 8 - tyle, ile małych bomb ma Boomer. |
- Wyłącz czujniki w strefie A. (Neutralize the A zone detectors.)
W trakcie kilku kolejnych celów misji musisz dotrzeć do odpowiednich punktów w podziemiach muzeum, by wyłączyć czujniki blokujące dostęp do kolejnych stref podziemi. Najpierw strefa A. Zacznij od zneutralizowania trzech strażników w pierwszym pomieszczeniu. Użyj gazu lub pistoletu. Przy jednym z nich znajdziesz kartę umożliwiającą wyjście z pomieszczenia. Użyj jej. | |
Jak po chwili się dowiesz, korytarz jest naszpikowany kamerami. Jedyna rada to iść wtedy, kiedy nie patrzą. Nie ma miejsca, w którym mógłbyś się schować, by nie zostać wykrytym. Pozostaje Ci uważnie wypatrywać odpowiedniego momentu. Idź do punktu oznaczonego na mapie jako kolejny cel i otwórz drzwi używając po raz kolejny karty. | |
W pomieszczeniu po prostu użyj komputera. Sprowadzi to strażników; Ukryj się w szafce lub po prostu przywitaj ich za pomocą pistoletu paraliżującego. Wcześniej czy później, musisz ich obezwładnić, pytanie tylko jak... |