Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Plan - poradnik do gry

The Plan - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan poradnik The Plan

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Misja 6: Museum Heist - Day 3, part 1

Czas na dokonanie właściwego napadu. Masz odpowiednią załogę, odpowiedni sprzęt, odpowiednie informacje...Wystarczy tylko otworzyć sejf i zabrać obraz. Brzmi łatwo, nieprawdaż?

  1. Dostań się do części z sejfami. (Get into the area with the safes.)
Na początek przebiegnij się za ladę i użyj komputera, by podnieść kratę - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Na początek przebiegnij się za ladę i użyj komputera, by podnieść kratę.

Przejdź świeżo otwartym przejściem - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Przejdź świeżo otwartym przejściem. Kawałek dalej pojawi się problem. Na szczęście nie tak wielki, jak mogłoby się wydawać. Chyba specjalnie na tą okazję budowniczy muzeum zostawili luki w dolnej części ścianki, za którą znajdują się strażnicy. :) Wystarczy użyć gazu usypiającego.

Jako Mind użyj uniwersalnej karty na czytniku po prawej - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Jako Mind użyj uniwersalnej karty na czytniku po prawej.

W pomieszczeniu, w którym smacznie śpią sobie strażnicy, znajduje się panel - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

W pomieszczeniu, w którym smacznie śpią sobie strażnicy, znajduje się panel. Wklep kod 8472, by uruchomić pobliską windę. Dojedziesz nią do podziemi muzeum.

  1. Znajdź sejfy i ukradnij obrazy. (Find the safes and get the paintings.)
Sejfy do zadania pobocznego przewijają się przez całą dalszą część zadania - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Sejfy do zadania pobocznego przewijają się przez całą dalszą część zadania. Na mapce wyglądają trochę podobnie do loga uwielbianego zwłaszcza na forum GOL zespołu Tokio Hotel. :) Widzisz ten kształt obok. Gdy tylko go rozpoznasz, a w pobliżu nie będzie już strażników i aktywnych kamer, bierz się do roboty - jako Boomer podłóż ładunki wybuchowe, a następnie jako Mind otwórz wewnętrzną część sejfu. Sejfów jest w sumie 8 - tyle, ile małych bomb ma Boomer.

  1. Wyłącz czujniki w strefie A. (Neutralize the A zone detectors.)
W trakcie kilku kolejnych celów misji musisz dotrzeć do odpowiednich punktów w podziemiach muzeum, by wyłączyć czujniki blokujące dostęp do kolejnych stref podziemi - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

W trakcie kilku kolejnych celów misji musisz dotrzeć do odpowiednich punktów w podziemiach muzeum, by wyłączyć czujniki blokujące dostęp do kolejnych stref podziemi. Najpierw strefa A. Zacznij od zneutralizowania trzech strażników w pierwszym pomieszczeniu. Użyj gazu lub pistoletu. Przy jednym z nich znajdziesz kartę umożliwiającą wyjście z pomieszczenia. Użyj jej.

Jak po chwili się dowiesz, korytarz jest naszpikowany kamerami - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Jak po chwili się dowiesz, korytarz jest naszpikowany kamerami. Jedyna rada to iść wtedy, kiedy nie patrzą. Nie ma miejsca, w którym mógłbyś się schować, by nie zostać wykrytym. Pozostaje Ci uważnie wypatrywać odpowiedniego momentu. Idź do punktu oznaczonego na mapie jako kolejny cel i otwórz drzwi używając po raz kolejny karty.

W pomieszczeniu po prostu użyj komputera - Misja 6 Museum Heist - Day 3, part 1 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

W pomieszczeniu po prostu użyj komputera. Sprowadzi to strażników; Ukryj się w szafce lub po prostu przywitaj ich za pomocą pistoletu paraliżującego. Wcześniej czy później, musisz ich obezwładnić, pytanie tylko jak...