Misja 3 Venice Express - Part 2 | Opis przejścia The Plan poradnik The Plan
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Misja 3: Venice Express - Part 2
Jak sama nazwa wskazuje, jest to kontynuacja poprzedniego zadania. Agenci Interpolu trochę pokrzyżowali nam szyki. Musisz wydostać trójkę bohaterów z pociągu wypełnionego po brzegi agentami. Misję można podzielić na dwa etapy: PRZED pistoletem paraliżującym i PO nim. Zanim go zdobędziesz i wydostaniesz Minda i Pokera z tylnej części pociągu, czeka Cię sporo skradania i "uciszania" przeciwników. Później możesz po prostu iść przez pociąg niczym terminator.
- Ucieknij z pociągu. (Escape from train.)
- Okradnij strażników. (Pickpocket the guards.) - by wykonać ten cel, musisz po prostu przeszukiwać kieszenie wszystkich przeciwników.
Najpierw, jako Poker, schowaj się w szafce stojącej w pomieszczeniu, w którym się znajdujesz. Jest to niezbędne, gdyż za chwilę pomieszczenie zostanie przeszukane (za chwilę = po otwarciu drzwi). Mind również musi się ukryć. Mało profesjonalnie, ale wystarczy za rogiem, by agent nie widział Cię z drzwi. | |
Agent pozostanie niedaleko za drzwiami, toteż po cichutku wyjdź z pomieszczenia i zdejmij go. Znajdziesz przy nim kilka "krążków" z gazem usypiającym, które przydadzą się troszkę później. | |
W kolejnym pomieszczeniu również znajduje się agent. Procedura ta sama co zwykle. Ciekawe, jak to się dzieje, że nie słyszą dźwięku otwierających się drzwi. | |
Idąc dalej... Tak, zgadłeś! Trafisz na dwóch kolejnych agentów. Rozpraw się z każdym z nich. Dostaniesz trochę kasy do drugorzędnego celu zadania. Po drodze znajdziesz także pistolet do paraliżowania - bardzo przydatny gadżet. | |
Czas na wypróbowanie gazu usypiającego. W jednym z kolejnych pomieszczeń rozmawia ze sobą dwóch agentów, trzeci stoi kawałek dalej. Co ciekawe, gdy zdejmiesz wspomnianą dwójkę, trzeci tego nie zauważy. Wykorzystaj to. Podrzuć im krążek i uaktywnij go w odpowiednim momencie, a następnie klasyczną metodą załatw trzeciego agenta. Możesz tu też wypróbować równie skuteczny pistolet paraliżujący. | |
Doprowadź drugiego faceta do tego samego miejsca, w którym znalazł się pierwszy. Teraz pora na Cat. Musisz działać bardzo cicho. Idź na zachód, w stronę kolegów z drużyny. Przedział z biżuterią jest patrolowany przez jednego agenta; przejdź na drugą stronę tak, by Cię nie zauważył. Znajdziesz się pod tymi samymi drzwiami, co Mind i Poker, z tą różnicą, że jako Cat możesz je otworzyć. Uczyń to. | |
Teraz czeka Cię żmudna praca. Oddeleguj jedną z trzech osób do oczyszczenia drogi ze wszystkich agentów. Przez cały czas poruszaj się cicho. Jeżeli sytuacja będzie tego wymagała (a w kolejnych pomieszczeniach praktycznie cały czas będzie), użyj pistoletu lub gazu usypiającego (głównie tego pierwszego). Z pistoletem paraliżującym żaden agent sobie nie poradzi, uważaj tylko by nie odnieść zbyt dużych obrażeń. Prawie każdy strażnik zostawia po sobie trochę kasy - jeżeli zbierzesz całą, co nie jest trudne, wykonasz drugorzędny cel. | |
Ostatnia część tej misji rozpoczyna się po dotarciu do lokomotywy. Ustaw Cat w ostatnim pomieszczeniu, zaś chłopców przy dwóch przełącznikach odcinających lokomotywę od reszty pociągu. Wciśnij je jednocześnie, a następnie - jako Cat - uruchom lokomotywę (masz na to 4 sekundy, więc musisz działać sprawnie). |