Misja 10 Foster's Villa - Sewers | Opis przejścia The Plan poradnik The Plan
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Misja 10: Foster's Villa - Sewers
Misja 10 jest prawie tak długa jak poprzednia. Jest trochę więcej strzelania.
- Znajdź tyle kasy, ile się da. (Find as much money as you can.)
Klasyka, czyli zbieranie kasy z ciał przeciwników + kilka sztabek złota. Tradycyjnie pogrubiłem ich lokalizacje. |
- Za wszelką cenę wyciągnij drużynę z opresji. (Get the team out of there at all costs.)
Od początku będzie gorąco. Zabierz obrazy i załatw dwóch strażników. Przy jednym z nich znajdziesz kartę dostępu. Jeżeli wykonujesz poboczny cel, zanim ruszysz na północ, udaj się na wschód i załatw tam dwóch strażników - przy jednym znajdziesz trochę kasy. | |
Teraz rusz na północ jedyną możliwą drogą. Po lewej stronie będziesz miał zamknięte drzwi - otwórz je kartą. | |
Biegnąc korytarzem po chwili znowu będziesz miał drzwi po lewej; Póki co ich nie ruszysz. Biegnij dalej. Kolejne zamknięte drzwi - tym razem możesz użyć karty. Za nimi znajdziesz dwóch strażników. Najlepiej zdjąć ich używając snajperki. | |
W pomieszczeniu znajdują się schody. Wbiegnij po nich do pomieszczenia na górze. Znajdziesz sztabkę złota oraz skrzynkę umożliwiającą otwarcie drzwi na dole. Poker automatycznie zacznie się do niej dobierać. | |
Nieświadomi niczego strażnicy z zamkniętego wcześniej pomieszczenia zjawią się w samą porę. :) To może być trochę trudne. Nie dopuść, by któryś ze strażników wszedł po schodach na górę i zaszedł Cię od strony Wall'a - to znacznie komplikuje sprawę. Nie wahaj się korzystać z apteczek. Jeżeli wykonujesz zadanie poboczne, wróć do pomieszczenia, w którym siedzieli strażnicy - znajdziesz tam dwie sztabki złota. Idź dalej. | |
Kawałeczek dalej ujrzysz dwóch rozmawiających ze sobą strażników. Jeden za chwilę wyjdzie - pozwól mu. Drugiego rozwal. :P | |
Przed Tobą pokój z dwoma strażnikami. Cóż, nie widzę innego wyjścia jak załatwić ich i wyjść drugimi drzwiami... Przy jednym trupie znajdziesz kartę dostępu, nie zapomnij jej zabrać. Idź dalej. Trafisz na zamknięte drzwi. Otwórz je za pomocą karty, którą przed chwilą zdobyłeś. | |
Przejście w kolejnym pomieszczeniu będzie zamknięte. Jest na to sposób: jako Wall wdrap się na skrzynię, zawiśnij na kanale wentylacyjnym i przejdź na drugą stronę siatki. Zeskocz na skrzynię i zejdź na dół. | |
W pobliżu zauważysz półkę, a nad nią skrzynkę. Wdrap się tam i użyj skrzynki, a przejście zostanie otwarte. | |
Wprowadź jednego z bohaterów do szybu wentylacyjnego: wejdź po największej drabinie i odstrzel kłódkę. Od tego momentu przez pewien czas kontrolować będziesz tylko wybranego bohatera. Wybór w sumie nie ma znaczenia - wszystko, co musisz zrobić, to przebiec się kawałek po szybach i załatwić dwóch strażników. Przejdź kawałek dalej szybem wentylacyjnym. |