Misja 4 Museum Heist - Day 1 | Opis przejścia The Plan poradnik The Plan
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Misja 4: Museum Heist - Day 1
Oto pierwsza z serii misji w muzeum. Zanim przeprowadzisz napad idealny, musisz zdobyć trochę niezbędnych przedmiotów i informacji - i właśnie o to chodzi w tej i w kilku kolejnych misjach.
Pamiętaj, by w muzeum działać dyskretnie. Jeżeli popełnisz kilka błędów, zostaniesz po prostu wyrzucony z muzeum. Pracownicy muzeum będą zwracać uwagę, gdy będziesz próbował dostać się do nieodpowiednich miejsc, fotografować, skanować klucze lub majstrować coś przy kamerach. Jak już zapewne się domyślasz, wszystkie wyżej wymienione czynności będziesz musiał w tej misji wykonać. :)
- Okradnij osoby w muzeum. (Pickpocket the museum's visitors.)
Cóż, ten cel nie wymaga chyba większych wyjaśnień. Po prostu okradnij każdego, kogo możesz okraść, a kto nie jest jakąś "szychą" w muzeum (tymi zajmiemy się później :). |
- Stwórz fałszywą kartę dostępu. (Make a false ID card.)
Na początek jako Poker przebiegnij się na południowo zachodni róg mapy. Znajduje się tam sklep. Gdy podejdziesz pod zamknięte drzwi, pierwszy pomniejszy cel zostanie wykonany. Drzwi są zamknięte. Musisz sam poradzić sobie z zamkiem. Kobieta w sklepie przemieszcza się z dość dużą częstotliwością, więc zagadaj ją (np. jako Mind), by nie widziała, jak Poker próbuje otworzyć drzwi. Do zamkniętego pomieszczenia musisz wprowadzić Cat - tylko ona potrafi otworzyć znajdujący się tam sejf. |
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie