Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozwój bohatera i towarzyszy | Porady | Korriban | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

Rozwój bohatera i towarzyszy

Okno postaci otwierasz wciskając klawisz C. Możesz zmieniać zakładki pomiędzy twoją postacią a postacią towarzysza.

 

Twoja postać

  1. Otrzymujesz doświadczenie za wykonywanie misji, zabijanie wrogów, wpisy do encyklopedii i odkrywanie nowych obszarów. Jeśli uzyskasz odpowiednią liczbę punktów doświadczenia, awansujesz na kolejny poziom.
  2. Awans do 10 poziomu zwiększa tylko twoje statystyki. Po osiągnięciu 10. poziomu możesz wyspecjalizować się w jednej z dwóch podklas, a wtedy co poziom będziesz mógł rozwijać trzy drzewka specjalizacji danej podklasy.
  3. Dodatkowo możesz zwiększać o kilka punktów jeden ze współczynników głównych za pomocą odnalezienia potężnego artefaktu, Datacronu. Na planetach jest ich od trzech do pięciu.
  4. Co poziom możesz kupić nowe umiejętności od trenera. Postaraj się nie zostawać z tym w tyle, ale też i nie biegnij do niego za każdym razem. Powinieneś robić to mniej więcej co 2-3 poziomy. Kupowanie umiejętności jest podstawą walki - nie wygrasz trudniejszych bitew bez odpowiedniego wyszkolenia.
  5. Poziom twojej postaci odpowiada poziomowi wszystkiego innego. Np. przeciwnicy o diametralnie wyższym poziomie zabiją cię bez trudu, a niektórych przedmiotów będziesz mógł użyć jedynie po uzyskaniu któregoś poziomu.
  6. Zastanów się, czy chcesz być (ogólnie mówiąc) dobry czy zły. Osiąganie kolejnych stopni wtajemniczenia w jasnej lub ciemnej mocy pozwoli ci zmienić wygląd postaci, uniemożliwi lub umożliwi korzystanie z niektórych przedmiotów modyfikujących broń i będzie dawać nowe tytuły. Niektórzy kupcy sprzedają ekwipunek przypisany do ciemnej lub jasnej strony mocy i trzeba mieć odpowiednio dużo jej punktów, aby móc użyć takiego przedmiotu.

Towarzysza

  1. Po wykonaniu lub w czasie wykonywania jednej z misji klasowych (The Final Trial dla Sith Warriora lub A Map for the Future dla Sith Inquisitora), dołączy do ciebie towarzysz. Będzie awansował razem z tobą i pomagał ci w misjach, ale jego skuteczność zależna jest od współczynnika przyjaźni (Affection).
  2. Możesz go obniżać lub podwyższać wybierając odpowiednie opcje dialogowe (choć sam musisz ocenić, czy wolisz grać "pod towarzysza") i nie ma on żadnego związku z punktami do ciemnej lub dobrej strony mocy. Dodatkowo przyjaźń towarzysza można podwyższyć za pomocą specjalnych przedmiotów - kupujesz je w niektórych miejscach i otrzymujesz w niektórych misjach klasowych.
  3. Od tego współczynnika zależna jest szybkość towarzysza podczas wykonywania poleceń (np. sprzedaż niepotrzebnych przedmiotów). Jeśli za bardzo obniżysz współczynnik przyjaźni, towarzysz od ciebie odejdzie.
  4. Aby wyekwipować towarzysza, otwórz jednocześnie okna ekwipunku (I) i postaci (C), a w tym drugim kliknij zakładkę towarzysza (Companion). W ten sposób jeśli klikniesz PPM na którykolwiek z przedmiotów w oknie ekwipunku, założy go twój towarzysz. W ten sposób wręczasz również "przedmioty dla towarzyszy". Dobrze jest tu wspomnieć o włączeniu opcji porównywania przedmiotów towarzyszy (patrz dział "Interfejs" w tym rozdziale).
  5. Dalsze misje klasowe przyniosą kolejnych towarzyszy (maksymalnie cztery wliczając pierwszego, jaki do ciebie dołączył).