(L11) The Final Trial (2) | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
- Defeat Ancient Droids: 0/8 (Pokonaj starożytne droidy: 0/8)
Musisz dostać się do [13], lecz na drodze staną ci droidy - słabsze Ancient Droid Sentries i nieco bardziej wymagające Ancient Droid Watchers [+]. Po zniszczeniu pierwszego droida otrzymasz bonusową misję, a po zniszczeniu kolejnych ośmiu ją wykonasz i otrzymasz 1625 XP. Uważaj szczególnie na salę w [12], gdyż jest tam kilka silniejszych droidów.
- Enter the Reliquary (Wejdź do relikwiarza)
Przedarłszy się przez droidy i salę w [12] wejdziesz w końcu do [13]. Obejrzysz animację i otrzymasz nareszcie upragniony miecz świetlny (Ancient Lightsaber*), modyfikację do broni (Might Mod 1*), a także wpis do encyklopedii - Lore: Sith Weapons - warty 495 XP. To wszystko dostaniesz w postaci automatycznie wykonanego zadania A Fitting Weapon.
- Defeat the Entombed Warriors (Pokonaj Entombed Warriors)
To jednak nie koniec zmagań. Szybko uzbrój swoją postać w nową broń. Z okolicznych trumien zaczną wychodzić Entombed Guardians - możesz oczywiście uciekać do wyjścia, lecz lepiej stanąć przed schodami i po kolei zabijać wrogów. Zabicie wszystkich ośmiu zaowocuje wykonaniem bonusowego zadania i otrzymaniem 1625 XP. Na miejsce zabitych Entombed Guardians pojawiać się będą co prawda nowi, ale jednocześnie nie będziesz walczył z więcej niż trzema przeciwnikami.
- Exit the Forbidden Cavern (Wyjdź z zakazanej jaskini)
Pozostaje ci wyjść z komnat. Już nikt nie będzie stał ci na drodze, a jeśli nie masz już nic do zrobienia w grobowcu, przenieś się do Quick Travel Point (Sith Academy). Jednak jeszcze nie wchodź do Akademii Sithów.
- Activate the Lore Object to Learn about Modification (Zbadaj obiekt wiedzy, by nauczyć się modyfikacji przedmiotów)
Zamiast tego odnajdź w [14] stację służącą do modyfikowania przedmiotów. Przeczytaj tabliczkę obok niej, co da ci wpis do encyklopedii - Game Rules: Item Modifications - warty 45 XP, a także modyfikację do broni i 885 XP. Zdobyte właśnie Fortitude Enhancement 2*, a także Might Mod 1*, możesz włożyć do miecza świetlnego korzystając właśnie z tej stacji. Zrób to, aby uczynić swoją broń jeszcze silniejszą.
- Return to Darth Baras (Powróć do Dartha Barasa)
- Talk to Eskella (Porozmawiaj z Eskellą)
Wejdź do Akademii Sithów przez wrota w [5], a po znalezieniu się w [4] użyj schodów w [15], by wejść na górę. Następnie skieruj się do komnat Dartha Barasa w [1]. Po przejściu przez zielone pole siłowe na drodze stanie ci córka Overseera Tremela - Eskella. Rozmowa będzie miała różny przebieg w zależności od tego, czy zabiłeś jej ojca, czy nie. Jeśli to zrobiłeś, nie unikniesz walki, jeśli jednak oszczędziłeś Overseer Tremela, spójrz do tabel pod obrazkiem, aby zobaczyć, jakie masz możliwości.
A | Odpowiedź (Tremel żyje) | Efekt |
1 | Be more specific | Dalszy etap rozmowy - B |
2 | He's not dead | Dalszy etap rozmowy - C |
3 | Listening to rumors, Eskella? | Walka z Eskellą |
B | Odpowiedź (Tremel żyje) | Efekt |
1 | Your father is alive. | Dalszy etap rozmowy - C |
2 | Maybe. [Show Tremel's ring] | Walka z Eskellą |
3 | Stay out of my affairs. | Walka z Eskellą |
C | Odpowiedź (Tremel żyje) | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | If you must. | Pozwolenie Eskelli na zabicie ojca | +50 punktów jasnej strony |
2 | Spare him. | Poradzenie, by Eskella nie zabijała ojca | +50 punktów jasnej strony |
3 | I don't think so. | Walka z Eskellą | - |
- Defeat Eskella (Pokonaj Eskellę)
- Defeat the Acolytes: 0/2 (Pokonaj akolitów: 0/2)
Jeśli zabiłeś ojca Eskelli, to nie uda ci się uniknąć walki z Eskellą i dwoma Akolitami. Jednak ta potyczka nie należy do trudnych - wykończ Akolitów atakiem obszarowym, a potem skup się na walce z Eskellą [+].
- Return to Darth Baras (Powróć do Dartha Barasa)
Nareszcie możesz porozmawiać z Darthem Barasem w [1]. Zrób to mając na uwadze, że twoje odpowiedzi będą miały wpływ na Vette - spójrz do poniższych tabel po szczegóły.
A | Odpowiedź | Punkty / nagrody |
1 | Of course he did. | +15 do przyjaźni Vette |
2 | I tried to spare him. | - |
3 | The fool is worm food. | -1 do przyjaźni Vette |
B | Odpowiedź | Punkty / nagrody |
1 | Command me, my lord. | -1 do przyjaźni Vette |
2 | I rush to your service. | -1 do przyjaźni Vette |
3 | It's about time. | +15 do przyjaźni Vette |
C | Odpowiedź | Punkty / nagrody |
1 | Yes, master. | -1 do przyjaźni Vette |
2 | I'm glad to get off Korriban. | - |
3 | My regards to the Dark Lord. | +15 do przyjaźni Vette |
Nagrody:
- 5840 XP;
- 330 kredytów;
- Vette Customization 1 / Vette Customization 2 / Vette Customization 3 (do wyboru);
- Wpis do encyklopedii i tytuł - Achievements - Titles: Apprentice - 450 XP.