(L06) Oradam Village | Trooper | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
(L06) Oradam Village
Fort Garnik / Avilatan Badlands / Mount Avilatan
Misję rozpoczynasz w [1]. Wyjdź z bazy republiki przez drzwi w [2], a potem z Fortu Garnik przez bramę w [3]. Czeka cię teraz długa podróż (kieruj się drogą pokazaną przez strzałki) - musisz przejść przez obszar Avilatan Badlands do obozu pod wulkanem w [4] i zaznaczyć tam Quick Travel Point (Volcano Camp) oraz Taxi (Volcano Camp Speeder). Dzięki temu oszczędzisz sobie biegania w następnej misji.
Mount Avitalan / Savrip Shore / Oradam Peninsula
- Recover an Albozene Pack (Zdobądź Albozene Pack)
- Recover a Vimidone Pack (Zdobądź Vimidone Pack)
- Recover a Medical Injector (Zdobądź Medical Injector)
Ruszaj na północ w okolice [5]. Po dostaniu się w to miejsce rozpocznij polowanie. Tutejsi wrogowie mają przy sobie trzy przedmioty, które musisz zdobyć. Poluj przede wszystkim na Beach Scavengers i Scavenger Lookouts.
Wypatruj żółtych snopów światła, które mogą (ale nie muszą) wydobywać się z ciał martwych wrogów. Oznaczać to będzie, że ów przeciwnik ma przy sobie jeden z poszukiwanych przez ciebie przedmiotów. Zbierz wszystkie trzy (Albozene Pack, Vimidone Pack, Medical Injector), aby przejść do kolejnego celu misji.
- Speak to Zak (Porozmawiaj z Zakiem)
Po zebraniu wszystkich trzech przedmiotów (lub nawet w czasie wykonywania tej czynności) kieruj się na północ drogą pokazaną przez strzałki. Dotrzyj do wejścia do Oradam Village w [6]. Następnie udaj się do [7], aby oznaczyć na mapie Quick Travel Point (Oradam Village) oraz Taxi (Oradam Village Speeder).
Kiedy już to zrobisz, wejdź do domu Zaka (Zak's Home). Zlokalizuj drzwi w [8] i skorzystaj z nich, aby wejść do strefy fabularnej.
Zak jest ze swoją chorą żoną w [9]. Porozmawiaj z nim - twoim zadaniem jest wyciągnąć od niego informacje na temat bomby separatystów. Przy okazji możesz dać też jemu i jego żonie zdobyte wcześniej przedmioty, aby uleczyć oboje. Możesz też tego nie zrobić. Pamiętaj, że twoje odpowiedzi i wybory przyniosą ci punkty do ciemnej lub jasnej strony mocy - spójrz do tabel pod obrazkiem po szczegóły.
A | Odpowiedź | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | Help me and I'll cure you. | Dalszy etap rozmowy - B | - |
2 | Here - this will heal you both. | Uleczenie Zaka i Jaller | +100 do jasnej strony mocy |
3 | Enjoy dying, then. | Dalszy etap rozmowy - B | - |
B | Odpowiedź | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | Here - take this injector. | Uleczenie Zaka i Jaller | +50 do jasnej strony mocy |
2 | Fair enough, here's the cure. | Uleczenie Zaka i Jaller | +50 do jasnej strony mocy |
3 | Traitors receive no mercy. | Odmówienie pomocy | +150 do ciemnej strony mocy |
- Use Your Personal Holocom (Użyj swojego holokomu)
Po rozmowie wciśnij przycisk na ekranie, aby porozmawiać przez holokom z Arikiem Jorganem. Następnie skieruj się do wyjścia z mieszkania w [8]. Zanim je opuścisz, będziesz musiał pokonać trzech Separatist Assassins, którzy się tu pojawią, ale nie sprawią oni żadnego problemu.
- Return to the Republic Command Center (Powróć do centrum dowodzenia Republiki)
- Speak to Lieutenant Virk (Porozmawiaj z porucznikiem Virkiem)
Skorzystaj z niedawno oznaczonej taksówki w północnej części Oradam Village, aby przejechać się do Fortu Garnik. Kiedy już będziesz na miejscu, wejdź do bazy Republiki przez drzwi w [2]. W korytarzu w [10] spotkasz Lieutenanta Virka - to właśnie na niego skarżył się Private Farn. Rozmowa potoczy się różnie, w zależności od tego, czy pod koniec misji The Ambush złożyłeś skargę na porucznika, czy też nie. Spójrz pod poniższy obrazek po szczegóły.
Jeśli złożyłeś skargę na Lieutenanta Virka, będziesz mógł go zignorować lub wdać się w walkę z nim i jego towarzyszami.
A | Odpowiedź | Efekt |
1 | Are we done here? | Zignorowanie Virka |
2 | I'm not afraid of you. | Zignorowanie Virka |
3 | I'll take you on right now. | Walka z Virkiem |
Jeśli nie złożyłeś skargi, to prócz dwóch wymienionych przed chwilą opcji będziesz mógł również otrzymać od Lieutenanta Virka wynagrodzenie. Dodatkowo twoje odpowiedzi mogą ci przynieś punkty do ciemnej lub jasnej strony mocy. Spójrz do poniższych tabel po szczegóły.
A | Odpowiedź | Efekt |
1 | That'd be great! | Dalszy etap rozmowy - B |
2 | Keep talking, I'm listening. | Dalszy etap rozmowy - B |
3 | You can't bribe me, Virk. | Dalszy etap rozmowy - C |
B | Odpowiedź | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | I agree. | Przyjęcie oferty Virka | +50 do ciemnej strony mocy, +54 kredyty do nagrody |
2 | Do I get a medal, too? | Przyjęcie oferty Virka | +50 do ciemnej strony mocy, +54 kredyty do nagrody |
3 | Sounds desperate to me. | Dalszy etap rozmowy - D | - |
C | Odpowiedź | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | I don't rat out my comrades. | Zignorowanie Virka | +50 do ciemnej strony mocy |
2 | Just leave me alone, okay? | Zignorowanie Virka | +50 do ciemnej strony mocy |
3 | You're going down, Lieutenant. | Dalszy etap rozmowy - D | - |
D | Odpowiedź | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | Okay, I'll take the offer. | Przyjęcie oferty Virka | +50 do ciemnej strony mocy, +54 kredyty do nagrody |
2 | I'm not afraid of you. | Walka z Virkiem | +50 do jasnej strony mocy |
3 | Bring it on. | Walka z Virkiem | +50 do jasnej strony mocy |
- Defeat Lieutenant Virk (Pokonaj porucznika Virka)
- Defeat Ensign Jarix (Pokonaj chorążego Jariksa)
- Defeat Virk's Henchmen (Pokonaj najemników Virka)
Jeśli z takiego lub innego powodu postanowiłeś sam załatwić skorumpowanego porucznika, przygotuj się do walki z nim (Lieutenanta Virk [+]) i jego dwoma pomocnikami (Ensign Jarix i Virk's Henchman). Jak zwykle, pozbądź się najpierw słabszych pomocników, a dopiero potem rozpraw się z porucznikiem. Walka nie należy do trudnych, choć dobrze mieć pod ręką Medpaki na wszelki wypadek.
- Return to Lieutenant Jorgan (Powróć do porucznika Jorgana)
Pozostaje ci tylko udać się do pokoju dowódców w [1], aby pomówić z Arikiem Jorganem o następnym zadaniu klasowym. To zadanie zostanie wykonane, otrzymasz też oczywiście nagrody.
Uwaga! Po wykonaniu misji koniecznie udaj się do stacji służącej do modyfikacji przedmiotów (najbliższa jest w [11]) i skorzystaj z niej, aby włożyć jedną z nagród za tę misję (Reflex Mod 1*) w drugą (Republic Command Carbine*). Nie zapomnij uzbroić się w tak zmodyfikowany karabin!
Nagrody:
- 2080 XP;
- 120 kredytów (+54 kredyty i +37 kredytów w mailu, jeśli przyjąłeś ofertę Virka);
- Republic Command Carbine*, Reflex Mod 1*.