(L09) Witness Protection | Ord Mantell | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
(L09) Witness Protection
Zadanie bonusowe:
- Weaken the Stronghold (Bonus)
Fort Garnik
Zadanie to możesz dostać dopiero po wykonaniu zadania klasowego - Oradam Village (Trooper) / Deadly Delivery (Smuggler). Porozmawiaj z Milo Phippsem stojącym w [1], aby dostać tę misję. Twoje zadanie będzie dość kontrowersyjne - uwolnienie pirata-mordercy, który może przydać się Republice.
- Speak to Lieutenant Bendick (Porozmawiaj z porucznikiem Bendickiem)
Następnie biegnij do [2], aby pomówić z Lieutenantem Bendickiem. Ten poprosi cię, abyś zabił pirata, który zrobił to samo z jego rodziną. Na decyzję przyjdzie jeszcze czas - na razie skorzystaj z taksówki nieopodal, aby przejechać się do Taxi (Volcano Camp Speeder).
Mount Avilatan
- Defeat the Separatist Forces: 0/50 (Pokonaj siły separatystów: 0/50)
Jest to najdłuższa misja bonusowa spośród wszystkich na tej (i pozostałych) planecie startowej, gdyż polega na zabiciu aż pięćdziesięciu przeciwników dowolnego rodzaju. Jednak z drugiej strony, z racji tego, że musisz spenetrować trzy poziomy wielkiej twierdzy separatystów, nie musisz się martwić o brak wrogów. Po uśmierceniu pięćdziesiątego przeciwnika dostaniesz 1090 XP za wykonanie misji bonusowej.
Po drodze do bazy, a także w jej środku, spotkasz wiele różnego rodzaju przeciwników. Uważaj przede wszystkim na Separatist Monitor Droids [+], Separatist Commanders [+], Separatist Officers [+] (strzelają szybką serią, a potem rzucają granatami). Wrogowie ci występują na wszystkich trzech poziomach bazy. Skieruj kroki do wejścia do twierdzy separatystów w [3] (Separatist Stronghold), widocznego na poniższym obrazku. Drzwi prowadzące do środka są po lewej.
Przedrzyj się przez sieć korytarzy do wyjścia na odkryty, otoczony lawą plac. Tam odnajdź windę w [4], która zabierze cię na drugi poziom bazy (Separatist Stronghold - Level 2). Prócz wymienionych wcześniej wrogów na drugim poziomie zmierzysz się także z nowymi - Separatist Tech Officers (wypuszczają elektryzujące sondy) i Separatist Vanguards [+] (wielcy wrogowie uzbrojeni w ciężką broń i potrafiący odpychać).
- Find Veem Set (Odnajdź Veem Seta)
Przedrzyj się przez drugi poziom twierdzy do [5] i przejdź przez niezwykle szerokie, zielone pole siłowe
- Open the Holding Cell (Otwórz celę)
Możesz tu walczyć z przeciwnikami, ale większość z nich możesz również spokojnie ominąć. Tak czy inaczej skieruj kroki do [6] i skorzystaj z panelu po prawej, aby otworzyć celę Veem Seta.
- Speak to Veem Set (Porozmawiaj z Veem Setem)
Kiedy to zrobisz, porozmawiaj z piratem. Niezależnie od twoich odpowiedzi staniesz na końcu przed wyborem - czy wypuścić pirata, czy też go zabić (spójrz do tabel pod obrazkiem po szczegóły). Wiąże się to z punktami do ciemnej lub jasnej strony mocy, ale nie ma wpływu na nagrodę za misję. Podejmij decyzję, aby przejść do ostatniego celu misji.
A | Odpowiedź | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | Go! | Wypuszczenie Veem Seta | +100 do jasnej strony mocy |
2 | No, you're dead. | Zabicie Veem Seta | +100 do ciemnej strony mocy |
A | Odpowiedź | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | No, I was out of line. | Wypuszczenie Veem Seta | +100 do jasnej strony mocy |
2 | Yes. | Zabicie Veem Seta | +100 do ciemnej strony mocy |
- Return to Milo Phipps (Powróć do Milo Phippsa)
- Return to Lieutenant Bendick (Powróć do porucznika Bendicka)
Przenieś się do Quick Travel Point (Fort Garnik) lub opuść fortecę i dotrzyj do Taxi (Volcano Camp Speeder), aby za jej pomocą dostać się do fortu. W zależności od tego, co zrobiłeś z piratem Veem Setem, będziesz musiał powrócić do jednej z dwóch osób, aby zakończyć to zadanie (spójrz na pierwszą mapę w opisie misji). Jeśli puściłeś pirata wolno, biegnij do Milo Phippsa w [1], jeśli jednak go zabiłeś, udaj się do Lieutenanta Bendicka w [2]. Zadanie zostanie wykonane.
Nagrody:
- 2180 XP;
- 105 kredytów;
- Republic Trooper's Gauntlets / Rugged Smuggling Gloves (zależnie od klasy).