Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

(L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

  1. Enter the Dashade's Chamber (Wejdź do komnaty Dashade'a)
  2. Speak to the Dashade (Porozmawiaj z Dashade)

Na razie nikt nie stanie ci na drodze. Udaj się do [12] i zainteresuj się Khem Valem, przedstawicielem rasy Dashade. Po krótkiej rozmowie zaczniecie walkę.

Khem Val [+] nie jest groźnym przeciwnikiem - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Defeat the Dashade (Pokonaj Dashade)

Khem Val [+] nie jest groźnym przeciwnikiem. Pełnia energii i mocne umiejętności to wszystko, czego ci potrzeba, aby z nim wygrać.

Po pokonaniu Khem Vala porozmawiaj z nim, a starożytna istota stanie się twoim towarzyszem - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Speak to the Dashade (Porozmawiaj z Dashade)

Po pokonaniu Khem Vala porozmawiaj z nim, a starożytna istota stanie się twoim towarzyszem. Dostaniesz także wpis do encyklopedii - Persons of Note: Khem Val (Inquistor) - warty 450 XP.

Pobiegnijcie oboje do [13] - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Find a Way Through the Debris Wall (Przedostań się przez zawaloną ścianę)

Pobiegnijcie oboje do [13]. Dzięki pomocy towarzysza ściana blokująca dostęp do kolejnej sali stanie się historią. Wejdź do środka i zacznij walkę z przeciwnikami. Twoim celem jest komnata z mapą przyszłości. Biegnij do [14].

Na drodze do mapy stoi wielka bestia - Telentatek Mauler [*] - w [14] - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Slay the Terentatek Mauler (Zabij Telentatek Maulera)

Na drodze do mapy stoi wielka bestia - Telentatek Mauler [*] - w [14]. Ponieważ zabicie potwora to także cel bonusowej misji, najlepiej zregenerować siły, a potem zaatakować bestię. Z pomocą Khem Vala pokonasz ją bez trudu i otrzymasz 1625 XP.

Pozostało zabrać starożytną mapę (Ancient Map) z ołtarza w [15] - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Retrieve the Ancient Map (Odzyskaj starożytną mapę)

Pozostało zabrać starożytną mapę (Ancient Map) z ołtarza w [15].

Jeśli chcesz, możesz zapolować na jeszcze jednego potwora - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Jeśli chcesz, możesz zapolować na jeszcze jednego potwora. W tym celu udaj się do [16]. Stań przy krawędzi i wybierz takie miejsce do zeskoczenia, aby się nie zabić - wybierz jedną z pionowych, przyczepionych do ściany belek tuż pod tobą.

Ogromny Klorslug Glutton [*] siedzi w swoim gnieździe w [17] - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Ogromny K'lor'slug Glutton [*] siedzi w swoim gnieździe w [17]. Z pomocą Khem Vala pokonasz go, lecz będzie to długa i mozolna walka. Prócz bossa nie ma w tym miejscu już nic ciekawego.

Jeśli chcesz się wydostać stąd na piechotę, to udaj się do schodów w [18] - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Jeśli chcesz się wydostać stąd na piechotę, to udaj się do schodów w [18]. Wejdź po nich, a znajdziesz się na pierwszym poziomie tego miejsca w [19].

Jeśli nie masz już nic do zrobienia w grobowcu, najlepiej użyj umiejętności Quick Travel i przenieś się do Quick Travel Point (Sith Academy) - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Return to Overseer Harkun (Powróć do Overseera Harkuna)

Jeśli nie masz już nic do zrobienia w grobowcu, najlepiej użyj umiejętności Quick Travel i przenieś się do Quick Travel Point (Sith Academy). Wejdź do Akademii Sithów przez wrota w [3], a potem biegnij prosto do Overseera Harkuna w [1]. Po pojawieniu się Lord Zash będziesz musiał odpowiedzieć Overseer Harkunowi. Możesz zdobyć punkty do ciemnej lub jasnej strony mocy - spójrz do tabeli pod obrazkiem.

A - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

A

Odpowiedź

Punkty / nagrody

1

Deal with it.

+50 do ciemnej strony mocy

2

Your were a good teacher.

+50 do jasnej strony mocy

3

Talk all you want.

+50 do ciemnej strony mocy

  1. Speak to Lord Zash (Porozmawiaj z Lord Zash)

Zostałeś oficjalnie wybrany przez Lord Zash, dlatego biegnij do schodów w [20] (spójrz na pierwszą mapę) i wejdź na górę. Następnie skieruj się do komnaty Lord Zash w [21] i porozmawiaj ze swoją nową mistrzynią. Pozostanie ci opuścić planetę. Biegnij do wyjścia, aby porozmawiać z Ortosinem, który zastąpi ci drogę.

1 - (L11) A Map for the Future (2) | Sith Inquistor | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Nagrody:

  1. 4545 XP;
  2. 264 kredytów;
  3. Khem Val Customization 1 / Khem Val Customization 2 / Khem Val Customization 3 (do wyboru), Resolve Mod 1*, Lightsaber*.
  4. Wpis do encyklopedii i tytuł - Achievements - Titles: Apprentice - 450 XP;
  5. Wpis do encyklopedii - Lore: Sith Weapons - 495 XP