(L11) Chasing Skavak | Smuggler | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
(L11) Chasing Skavak
Fort Garnik
![Zaczynasz w [1] - (L11) Chasing Skavak | Smuggler | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1212/8641843.jpg)
- Go to the Ord Mantell Shuttleport (Udaj się do portu kosmicznego Ord Mantell)
Zaczynasz w [1]. Wyjdź z gabinetu i zeskocz na niższy poziom, a potem wyjdź z magazynu przez drzwi w [2]. Skieruj kroki do portu kosmicznego, czyli do wielkiego wejścia znajdującego się w [3].
![Tam na rozwidleniu skręć w prawo i przejdź przez zielone pole siłowe w [4], aby wejść do strefy fabularnej - (L11) Chasing Skavak | Smuggler | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1212/8641859.jpg)
Tam na rozwidleniu skręć w prawo i przejdź przez zielone pole siłowe w [4], aby wejść do strefy fabularnej. Upewnij się, że masz pełnię zdrowia.
![Idź do [5] - (L11) Chasing Skavak | Smuggler | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1212/8641875.jpg)
- Speak to Xo'ru (Porozmawiaj z Xo'ru)
Idź do [5]. Drogę zagrodzą ci Xo'ru i Kindin, którzy rozpoczną z tobą rozmowę. Niezależnie od twoich odpowiedzi konwersacja i tak zakończy się walką.

- Defeat Xo'ru (Pokonaj Xo'ru)
- Defeat Kindin (Pokonaj Kindina)
Nie spodziewaj się wielkiego wyzwania. Zabij najpierw Kindina, a potem silniejszego Xo'ru [*] - nie powinieneś mieć z tym żadnych problemów.
![Pozostało ci tylko wyjść ze strefy fabularnej przez pole siłowe w [4], a potem udać się do [6] - (L11) Chasing Skavak | Smuggler | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1212/8641906.jpg)
- Take the Shuttle to the Republic Fleet (Udaj się promem kosmicznym do floty Republiki)
Pozostało ci tylko wyjść ze strefy fabularnej przez pole siłowe w [4], a potem udać się do [6]. Skorzystaj z promu kosmicznego, aby opuścić planetę Ord Mantell i jednocześnie wykonać ostatnie na niej zadanie klasowe.

Nagrody:
- 3245 XP;
- 220 kredytów;
- Corso's Arctic Outfit / Corso's Survivalist Outfit / Corso's Hunting Outfit (do wyboru);
- Wpis do encyklopedii - Achievement - Titles: Outlaw - 450 XP.