(L10) The New Truth (1) | Imperial Agent | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
(L10) The New Truth
Zadanie bonusowe:
- Leave no Trace (Bonus)
Nem'ro's Palace / Jiguuna
Z [1] skieruj się do wyjścia z pałacu w [2], a potem skorzystaj z Taksówki po lewej, aby przejechać się do The Eastern Grime (Rust Yards Speeder).
The Eastern Grime / Fa'athra's Palace
Tam skieruj się na południowy wschód, aby wejść na teren pałacu Fa'athry (brama znajduje się w [3]). W tej okolicy jedynymi nieco bardziej wymagającymi przeciwnikami są Fa'athra Guardians [+] i Fa'athra Enforcers [+], ale i tak poradzisz sobie bez problemu. Nie walcz tylko ze zbyt wieloma przeciwnikami naraz!
Możesz także ułatwić sobie wejście do pałacu - poszukaj na tyle łagodnego zbocza, abyś mógł się na nie wspiąć - znajdziesz takie w [4].
Brama wejściowa pałacu znajduje się w [5]. W środku pałacu jest sporo obiektów z wiedzą (Lore Objects - spójrz do działu z opisami lokacji), pamiętaj też o zadaniach pobocznych, jeśli masz jakieś w dzienniku.
- Disable Fa'athra Security Cameras: 0/6 (Wyłącz kamery Fa'athry: 0/6)
Prawdziwy agent zaciera ślady swojej bytności. Aby to zrobić, musisz wyłączyć sześć kamer Fa'athry, rozlokowanych w miejscach oznaczonych literą [x] na mapie. Wyłączaj kamery w trakcie wędrówki po pałacu, najlepiej trzymać się lewej ściany cały czas i wyłączać kamery po drodze.
- Acquire the Access Codes: 0/2 (Zdobądź kody dostępu: 0/2)
W pałacu jest mnóstwo przeciwników, lecz w większości są raczej słabi. Jedynie Fa'athra Palace Lieutenants [+] i Fa'athra Palace Overlords [+] mogą być nieco wymagający, ale nadal nie jest to nic, z czym byś sobie nie poradził. Zwróć uwagę, że tylko w ciałach tych pierwszych znajdziesz kody dostępu (Access Codes). Przeszukuj ciała wrogów i szukaj żółtych snopów światła.
- Access Fa'athra's Archives (Dostań się do archiw Fa'athry)
Oba powyższe cele będziesz wykonywał w trakcie poszukiwania windy, która znajduje się w [6]. Skorzystaj z niej, aby wjechać na drugi poziom pałacu.
Po pojawieniu się w [7] przedrzyj się przez korytarz pełen przeciwników do [8] i wejdź do strefy fabularnej. Podejdź do superkomputera w [9] i zacznij przy nim pracować.