(L06) Dark Science | Korriban | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
(L06) Dark Science
Wilds Laboratory / Tomb of Marka Ragnos
Jeśli znajdziesz się w Wilds Laboratory, koniecznie zagadaj do Lorda Renninga, który stoi w [1]. Okrutny naukowiec powie ci o swoim eksperymencie, w czym będziesz mógł pomóc - o ile oczywiście się zgodzisz. Jeśli to zrobisz, otrzymasz to zadanie.
- Speak to Apprentice Malora (Pokonaj z Uczennicą Malorą)
Zanim wyruszysz na poszukiwania mózgu zmutowanego zwierzęcia, porozmawiaj z Apprentice Malorą w [2]. Ta powie ci o szaleństwie naukowca i poprosi, abyś mózg oddał właśnie jej, co pomoże jej go zmodyfikować i tym samym zdyskredytować Lorda Renninga. Na końcu zadania przyjdzie ci podjąć decyzję, lecz na razie zajmij się poszukiwaniami mutanta.
- Enter the Tomb Burial Chamber (Wejdź do Komnaty Grobowej)
Skieruj kroki na północ. Po drodze napotykał będziesz głównie szalonych żołnierzy-renegatów. W większości przypadków są to zwykli, nie wyróżniający się niczym wrogowie, uważaj jedynie na Psychotic Officers [+]. Wejdź po krótkich schodach po prawej, aby dostać się do wrót w [3], które zabiorą cię do wnętrza grobowca.
- Collect a Plump K'lor'slug Larva as Bait (Zbierz larwy K'lor'slugów jako przynętę)
Znajdziesz się w [4], w grobowcu - uważaj na wypełzające z ziemi K'lor'slug Burrowery. Zacznij od zebrania przynęty, w tym celu zabij K'lor'slug Brood Mother [+], a potem choć jedną Plump K'lor'slug Larva - pełno ich kręci się w sali w [5]. Przeszukaj ciało larwy i zabierz je i (Plump K'lor'slug Larva).
- Plant the Bait to Summon the Tuk'ata (Połóż przynętę, by przywołać Tuk'ata)
Następnie skieruj kroki do [6]. Na wszelki wypadek przygotuj Medpaki i użyj zdolności wspomagających, a dopiero potem umieść larwy K'lor'slug na skrzynce w [6]. To zwabi wywabi mutanta z kryjówki.
- Recover the Mutant Tuk'ata Brain (Zdobądź mózg zmutowanego Tuk'ata)
Pozostanie go tylko pokonać. Zrobisz to bez problemu, choć zapewne stracisz sporo zdrowia. Po zabiciu Mutant Tuk'aty [+] wyciągnij mózg z ciała potwora (Mutant Tuk'ata's Brain) i przeszukaj skrzynię w tej sali.
- Return to Lord Renning or Apprentice Malora (Powróć do Lorda Renninga lub Uczenicy Malory)
Opuść grobowiec wrotami w [3] i wracaj do Wilds Laboratory na południu. Musisz teraz podjąć decyzję. Jeśli pragniesz zakończyć chore eksperymenty szalonego naukowca - Lorda Renninga - to oddaj mózg Apprentice Malorze w [2]. W przeciwnym wypadku daj go Lordowi Renningowi w [1], a potem powiedz prawdę o Malorze lub nie (spójrz do tabel pod obrazkiem po szczegóły). Niezależnie od decyzji zadanie zostanie wykonane.
A | Odpowiedź (Apprentice Malora) | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | As am I. | Oddanie mózgu Apprentice Malorze | +50 do jasnej strony mocy, +79 kredytów do nagrody |
2 | I don't have it yet. | - | - |
A | Odpowiedź (Lord Renning) | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | Here's the brain. | Oddanie mózgu Lordowi Renningowi, dalszy etap rozmowy - B | +50 do ciemnej strony mocy |
2 | Give me more time. | - | - |
B | Odpowiedź (Lord Renning) | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | Just my fee. | Niepowiedzenie o zdradzie Malory | +50 do jasnej strony mocy |
2 | Malora is a traitor. | Powiedzenie o zdradzie Malory | +100 do ciemnej strony mocy |
- Return to Lord Renning (Powróć do Lorda Renninga)
Jeśli oddałeś mózg Apprentice Malorze, to będziesz jeszcze musiał wrócić do Lorda Renninga w [1] i porozmawiać z nim.
Nagrody:
- 2080 XP;
- 120 kredytów;
- Warrior's Boots / Inquisitor's Boots (zależnie od klasy), 2x Basic Fortitude Stim (przyjdą w mailu po kilku godzinach)