Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

(L04) Judge and Executioner | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

(L04) Judge and Executioner

Sith Academy

To zadanie rozpoczynasz świeżo po rozmowie z Overseer Tremelem - (L04) Judge and Executioner | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

To zadanie rozpoczynasz świeżo po rozmowie z Overseer Tremelem. Będziesz musiał przesłuchać trzech więźniów i zadecydować o losie każdego z nich.

  1. Speak to Jailer Knash (Porozmawiaj z dozorcą więziennym Knashem)

Ruszaj z komnat Tremela w [1] do komnaty z celami więźniów w [2]. Od razu po wejściu rozpoczniesz rozmowę z Jailer Knashem. Wiedz, że za każdą prawidłową odpowiedź zostaniesz dodatkowo nagrodzony przez Overseer Tremela.

Po chwili będziesz musiał osądzić pierwszego więźnia - zabójczynię Solentz - (L04) Judge and Executioner | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Po chwili będziesz musiał osądzić pierwszego więźnia - zabójczynię Solentz. Możesz ją zabić od razu, zabić w honorowej walce lub zatrudnić jako zabójczynię Imperium (spójrz do tabeli pod obrazkiem po szczegóły).

A - (L04) Judge and Executioner | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

A

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Execution. [Kill her]

Wykonanie egzekucji na Solentz

+100 do ciemnej strony mocy

2

Arm her.

Walka z Solentz

+50 do ciemnej strony mocy

3

The Empire needs assassins.

Zatrudnienie Solentz, najlepsza opcja

+100 do jasnej strony mocy

  1. Defeat Solentz (Pokonaj Solentz)
  2. Speak to Jailer Knash (Porozmawiaj z dozorcą więziennym Knashem)

Jeśli wybrałeś drugą opcję, staniesz do walki z Solentz. Mimo że ma broń, nie będzie wymagającym przeciwnikiem. Zabij ją, a potem porozmawiaj z Jailer Knashem.

Drugi więzień to Devotek - (L04) Judge and Executioner | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Drugi więzień to Devotek. Możesz go zabić w honorowej walce (tego pragnie więzień), pozostawić w więzieniu lub wykonać natychmiastową egzekucję (spójrz do tabeli pod obrazkiem po szczegóły).

B - (L04) Judge and Executioner | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

B

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Jailer, give him a sword.

Walka z Devotekiem

+50 do ciemnej strony mocy

2

Continue to rot.

Zostawienie Devoteka w więzieniu

+50 do jasnej strony mocy

3

No, you die. [Kill him]

Egzekucja Devoteka, najlepsza opcja

+100 do ciemnej strony mocy

  1. Defeat Devotek (Pokonaj Devoteka)
  2. Speak to Jailer Knash (Porozmawiaj z dozorcą więziennym Knashem)

Jeśli spełniłeś życzenie Devoteka, to staniesz z nim do walki. Będzie to czysta formalność - bez problemu zabijesz przeciwnika. Po walce pomów z Jailer Knashem.

Ostatni więzień to Brehg - (L04) Judge and Executioner | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Ostatni więzień to Brehg. Możesz go pozostawić w więzieniu, uwolnić lub poddać torturom (spójrz do tabeli pod obrazkiem po szczegóły).

C - (L04) Judge and Executioner | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

C

Odpowiedź

Efekt

Punkty / nagrody

1

Leave him in chains.

Zostawienie Brehga w więzieniu

+50 do ciemnej strony mocy

2

Set him free.

Uwolnienie Brehga

+100 do jasnej strony mocy

3

Bleed him until he relants.

Torturowanie Brehga, najlepsza opcja

+100 do ciemnej strony mocy

  • Return to Overseer Tremel (Powróć do Overseera Tremela)

Po podjęciu decyzji porozmawiasz chwilę z Jailer Knashem, a potem pozostanie ci tylko powrót do komnat Overseera Tremela w [1] i ocena twoich wyborów. Po otrzymaniu następnego zadania głównego wyjdź z Akademii Sithów przez wrota w [3].

Nagrody:

  1. 1430 XP;
  2. 84 kredyty (+21 kredytów za jedną najlepszą opcję, +65 kredytów za dwie, +84 kredytów za wszystkie);
  3. Sith Dueling Leathers.