(L07) A New Master | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
(L07) A New Master
Sith Academy
- Speak to Darth Baras (Porozmawiaj z Darth Barasem)
Zadanie to zaczynasz w [1], w komnatach Overseer Tremela. Biegnij do hallu i wejdź schodami w [2] do [3], na drugi poziom Akademii Sithów. Tam skieruj kroki wejścia do komnat Dartha Barasa w [4]. Przejdź przez zielone pole siłowe, aby znaleźć się w strefie fabularnej.
- Speak to Phyne (Porozmawiaj z Phyne)
Zanim jednak uda ci się z nim porozmawiać, zostaniesz zaczepiony przez grupę czterech młodych akolitów (m.in. Phyne i Teeno). Będą chcieli pokazać swoją wartość. Możesz nasłać ich na swojego rywala - Vemrina, odmówić im lub sprawdzić ich w walce. Spójrz do tabelki pod obrazkiem po szczegóły.
A | Odpowiedź | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | Consider me nodding. | Zachęcenie akolitów do walki z Vemrinem | +50 do ciemnej strony mocy |
2 | This isn't how I'll handle it. | Sparring z akolitami, nowe cele misji | - |
3 | Are you capable? | Sparring z akolitami, nowe cele misji | - |
- Defeat Phyne (Pokonaj Phyne)
- Defeat Teeno (Pokonaj Teeno)
- Defeat the Acolytes: 0/2 (Pokonaj Akolitów: 0/2)
Jeśli wybierzesz drugą lub trzecią odpowiedź, staniesz do walki z Phyne, Teeno (ich zostaw na koniec) i dwoma Acolytes. Bez problemu pokonasz całą grupę młodych akolitów.
- Speak to Phyne (Porozmawiaj z Phyne)
Po wygranej walce pomów z Phyne, a potem dokonaj ostatecznego wyboru. Możesz nasłać akolitów na Vemrina lub to odradzić. Spójrz do tabeli pod obrazkiem po szczegóły.
A | Odpowiedź | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | Yes. Give it up. | Odradzenie akolitom walki z Vemrinem | +50 do jasnej strony mocy |
2 | Go ahead. Try killing him. | Zachęcenie akolitów do walki z Vemrinem | +50 do ciemnej strony mocy, +3x Basic Medpac w mailu |
3 | Vemrin's nothing. | Zachęcenie akolitów do walki z Vemrinem | +3x Basic Medpac w mailu |
- Speak to Darth Baras (Porozmawiaj z Darth Barasem)
Wejdź do pokoju Dartha Barasa w [5]. Rozmowa z nim i Vemrinem rozpocznie się automatycznie. Twój kolejny mistrz ma dla ciebie pierwsze zadanie polegające na zabiciu poprzedniego mistrza - Overseer Tremela. Dostaniesz także wpis do encyklopedii - Persons of Note: Darth Baras (Warrior) - warty 390 XP. Możesz również uzyskać punkty do ciemnej lub dobrej strony. Spójrz pod obrazek po szczegóły.
A | Odpowiedź | Punkty / nagrody |
1 | Of course. | - |
2 | If I have to. | +50 do jasnej strony mocy |
3 | My dream come true. | +50 do ciemnej strony mocy |
- Speak to Overseer Tremel (Porozmawiaj z Overseer Tremelem)
Wracaj na dół (nie musisz używać schodów - po prostu zeskocz na pierwszy poziom) i udaj się do komnat Overseera Tremela w [1]. Twój były mistrz siedzi za biurkiem. Zanim rozpoczniesz z nim rozmowę (która niezależnie od twojej odpowiedzi zakończy się walką), odpocznij, przygotuj na wszelki wypadek Medpaki i włącz umiejętności wspomagające.
- Defeat Overseer Tremel (Pokonaj Overseer Tremela)
Overseer Tremel [*] to całkiem wymagający przeciwnik, dlatego jeśli się nie przygotujesz, możesz przegrać walkę. Bądź czujny i korzystaj z najmocniejszych umiejętności.
- Speak to Overseer Tremel (Porozmawiaj z Overseer Tremelem)
Po walce porozmawiaj z klęczącym Overseer Tremelem. Będziesz miał kilka możliwości rozegrania tego zadania - możesz oszczędzić swojego byłego mistrza lub zabić. Spójrz do tabel pod obrazkiem po szczegóły.
A | Odpowiedź | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | You fought well. [Kill Tremel] | Zabicie Overseer Tremela | +50 do ciemnej strony mocy |
2 | I just need your hand. | Dalszy etap rozmowy - B | - |
3 | You sicken me. [Kill Tremel] | Zabicie Overseer Tremela | +150 do ciemnej strony mocy |
B | Odpowiedź | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | I'm saving you. | Oszczędzenie Tremela | +150 do jasnej strony mocy, +3x Basic Medpac w mailu |
2 | Your choice. | Oszczędzenie Tremela | +100 do jasnej strony mocy, +3x Basic Medpac w mailu |
3 | Okay, then die. [Kill Tremel] | Zabicie Overseer Tremela | +100 do ciemnej strony mocy |
- Return to Darth Baras (Powróć do Dartha Barasa)
Niezależnie od wybranej opcji w twoim ekwipunku znajdzie się ręka byłego mistrza (Overseer Tremel's Hand), z którą wracaj do Dartha Barasa w [5]. Wykonasz to zadanie i otrzymasz następne.
Nagrody:
- 2435 XP;
- 213 kredytów;
- Medium Credit Box, Tremel's Ring (przedmiot zwiększający przywiązanie towarzysza), +3x Basic Medpac (przyjdą w mailu po kilku godzinach, jeśli oszczędziłeś Tremela), +3x Basic Medpac w mailu (przyjdą w mailu po kilku godzinach, jeśli nasłałeś akolitów na Vemrina).