(L07) Mannett Point (2) | Trooper | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
- Speak to Jex (Porozmawiaj z Jeksem)
Spotkasz tam kilku rannych separatystów, w tym Jeksa, z którym zaczniesz rozmowę. Możesz dobić lub wypuścić separatystów, możesz też wyłudzić od nich pieniądze. Pamiętaj, że twoje odpowiedzi przyniosą ci punkty do jasnej lub ciemnej strony mocy - spójrz do tabeli pod obrazkiem po szczegóły.
A | Odpowiedź | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | Very well. | Wypuszczenie separatystów | +100 do jasnej strony mocy |
2 | Mercy has a price - so pay up. | Dalszy etap rozmowy - B | - |
3 | I never leave an enemy alive. | Zabicie separatystów | +100 do ciemnej strony mocy |
B | Odpowiedź | Efekt | Punkty / nagrody |
1 | That will do. | Wypuszczenie separatystów | +50 do ciemnej strony mocy, +45 kredytów |
2 | Forget it. I won't hurt you. | Wypuszczenie separatystów | +50 do jasnej strony mocy |
3 | Not good enough. [Attack] | Zabicie separatystów | +150 do ciemnej strony mocy, +45 kredytów |
- Disable the Force Field Generator (Wyłącz generator pola siłowego)
Drzwi do kolejnego korytarza staną otworem. Na swojej drodze spotkasz już tylko łatwych do pokonania Separatist Battlers. Dotrzyj do komputera w [13], pokonaj przeciwników, a potem użyj go, aby wyłączyć pole siłowe.
- Locate the ZR-57 (Zlokalizuj ZR-57)
- Speak to Separatist Officer Dalern (Porozmawiaj z oficerem separatystów, Dalernem)
Wracaj do korytarza i biegnij do [14]. Jest tu Separatist Officer Dalern, z którym rozpoczniesz rozmowę. Po chwili włączy się do niej także Wraith. Na końcu będziesz mógł wybrać jedną z trzech odpowiedzi - od twojego wyboru zależy, ile punktów do ciemnej strony mocy otrzymasz (spójrz do tabeli pod obrazkiem).
A | Odpowiedź | Punkty / nagrody |
1 | It's your call. | - |
2 | We should interrogate him. | +50 do ciemnej strony mocy |
3 | Yeah, kill him. | +100 do ciemnej strony mocy |
- Locate the Separatist Commanders (Odnajdź dowódców separatystów)
- Talk to Separatist Commander Bol (Porozmawiaj z Bolem, dowódcą separatystów)
Następnie udaj się do [15]. Przed wejściem do pokoju, w którym przebywa trzech dowódców upewnij się, że twoja postać jest w pełni sił. Użyj także umiejętności wspomagających, a potem wejdź do środka. Automatycznie rozpoczniesz rozmowę z Separatist Commander Bolem. Niezależnie od twojej odpowiedzi konwersacja zakończy się walką.
- Defeat Separatist Commander Bol (Pokonaj Bola, dowódcę separatystów)
- Defeat Separatist Commander Saphrro (Pokonaj Saphrro, dowódcę separatystów)
- Defeat Separatist Commander Vyru (Pokonaj Vyru, dowódcę separatystów)
Musisz pokonać trzech dowódców separatystów - Separatist Commander Bol [+], Separatist Commander Saphrro i Separatist Commander Vyru. Zacznij od zabicia dwóch ostatnich z racji tego, że są słabsi i miej w pogotowiu Medpaki na wszelki wypadek. Mimo to walka nie będzie należała do najtrudniejszych.
- Download the Data (Zgraj dane)
Po uporaniu się z dowódcami skorzystaj z komputera po lewej, aby zgrać dane. W twoim ekwipunku znajdą się Separatist Data.
- Return to the Republic Command Center (Powróć do centrum dowodzenia Republiki)
- Speak to Needles (Porozmawiaj z Needles)
Wracaj do Fortu Garnik. W zależności od tego, jakie zadania poboczne masz jeszcze do wykonania, przenieś się do Quick Travel Point (Avilatan's Rest Cantina) lub daj się zabić, a resztę drogi przejdź na piechotę. Oczywiście, masz też do dyspozycji taksówki. Kiedy już przybędziesz do fortu, przejdź przez wrota w [2] i udaj się do [1], aby porozmawiać z Needles o twoim następnym zadaniu klasowym.
Nagrody:
- 2435 XP;
- 90 kredytów (+45 kredytów, jeśli wziąłeś je od rannych separatystów);
- Republic Trooper's Belt, Medium Credit Box (około 800 kredytów);
- Wpis do encyklopedii - Game Rules: Energy Cells - 45 XP.