The Thames - Urząd celny | Rozdział 2 Sherlock Holmes Przebudzenie poradnik Sherlock Holmes: Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
[Rozdział 2] The Thames - Urząd celny
W pierwszej kolejności będziesz musiał udać się do dobrze znanego pubu i porozmawiać z barmanem (#1). Dowiesz się od niego, iż inspektor urzędu celnego powinien przebywać w dalszej części doków. Będziesz teraz musiał dotrzeć do miejsca, w którym zdobyłeś medalion. Poszukiwany przez Ciebie obiekt będzie znajdował się po lewej stronie.
Inspektora tu niestety nie odnajdziesz. Zainteresuj się natomiast leżącą na skrzyniach księgą (#1). W pierwszej kolejności zdobędziesz list (Letter from the Customs Officer). Dowiesz się też, że pewne materiały zostały przewiezione do magazynu numer 16. To właśnie tam musisz się teraz udać (#2). Najłatwiej będzie skorzystać z mapy, ale nie jest to konieczne. Magazyn ten znajduje się niedaleko pubu.
Nowa lokacja na mapie: Warehouse 16
Wysłuchaj krótkiego komentarza, a następnie spróbuj otworzyć drzwi - nic z tego. Na ziemi powinieneś zauważyć charakterystyczną plamę (#1). Dokonaj zbliżenia obrazu. W pierwszej kolejności skorzystaj ze szkła powiększającego, tak aby móc podnieść niewielki klucz (Key; #2).
Teraz będziesz musiał skorzystać z metra krawieckiego i zmierzyć jeden z odcisków (#1). Dowiesz się, iż to ten sam rozmiar, czyli siódemka. Teraz będziesz musiał dotrzeć do kolejnej lokacji, podążając zgodnie z widocznymi na ziemi śladami (#2). Nie powinno ci to sprawić zbyt dużego problemu.
Docelowo będziesz musiał dotrzeć do znajdujących się za pubem schodów (#1). Idź dalej. Ślady zakończą się niestety w nieoświetlonym miejscu. Otwórz okno inwentarza i wybierz klucz. Teraz będziesz go musiał użyć, tak aby otworzyć znajdującą się tu bramę (#2).
Na ziemi powinieneś odnaleźć plakietkę (Label), której warto byłoby przyjrzeć się w inwentarzu (#1). Pochodzi ona z instytutu Black Edelweiss. Sherlock oznajmi, iż zna już następny krok i zaproponuje powrót na Baker Street. Wybierz więc tę lokację na mapie. Po dotarciu na miejsce automatycznie załączy się scenka przerywnikowa (#2).
W trakcie trwania scenki przerywnikowej Sherlock podsumuje dotychczasowe osiągnięcia (#1), ze szczególnym uwzględnieniem tego, co stało się z porwanymi ludźmi. Po chwili pojawi się jednak drugie pytanie quizowe. Będziesz musiał połączyć zdobyte już fakty, tak aby ustalić kolejny cel podróży. Do okienka wpisz SWITZERLAND (SZWAJCARIA; #2 w polskiej wersji gry), gdyż to właśnie tam znajduje się instytut.