New Orleans - Lucy | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie poradnik Sherlock Holmes: Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
[Rozdział 4] New Orleans - Lucy
Po zakończeniu pierwszej scenki Sherlock i Watson pojawią się na ścieżce prowadzącej na przystań (#1). Okaże się niestety, iż jest tu dużo moskitów. Trzeba będzie coś na to zaradzić. Wróć się do pomieszczenia z trofeami i z postawionego tu drzewka zabierz jedną z cytryn (Lemon; #2). Z przedmiotem tym będziesz musiał wrócić się do Watsona. Użyj cytrynę na doktorze, dzięki czemu będziesz mógł przejść dalej.
Ruszaj przed siebie. Po drodze powinieneś natrafić na kolejne plamy krwi (#1). Wciśnij klawisz używania, tak aby dokonać zbliżenia. Wysłuchaj tego, co Sherlock ma tu do powiedzenia. Nie musisz natomiast nic zbierać. Ruszaj w stronę znajdującej się kawałek dalej przystani (#2).
Skieruj się na koniec mola. Odnajdziesz tu sznur, który trzeba będzie zbadać (#1). Wysłuchaj ostatniej już wskazówki. Po odzyskaniu kontroli nad Sherlockiem załącz mapę i wybierz kryjówkę Champagne'a. Jednocześnie naszym bohaterom uda się uciec przed ludziom szeryfa (#2), którzy powinni pojawić się w tej okolicy.
Wybierz z inwentarza butelkę szampana i podaruj ją Champagne'owi. W nagrodę otrzymasz dwa potrzebne do przedostania się na bagna przedmioty - deski (Planks; #1) oraz lampę naftową (Bullseye lantern). Teraz będziesz musiał wrócić się do punktu startu. Najprościej skorzystać z mapy. Skieruj się do pływającego domu uciech - Louisiana Nymph (#2).
W pierwszej kolejności będziesz musiał wejść do inwentarza. Połącz ze sobą zebrane w ogrodzie trzy gatunki kwiatów, w wyniku czego otrzymasz ładniejszy wizualnie bukiet (Bouquet of flowers;#1). Teraz spróbuj porozmawiać ze stojącą tu kobietą. Po chwili zjawi się Lucy (#2) i załączy się właściwa scenka przerywnikowa. Od Lucy dowiesz się więcej na temat jej kontaktów z Arnesonem, planów na przyszłość, wizyt Arnesona na bagnach oraz jego tajnej skrytki, którą z pewnością wcześniej już zauważyłeś. W celu jej otwarcia będziesz jednak musiał odnaleźć pewien sygnet. Otwórz mapę i wybierz posiadłość mężczyzny jako kolejny cel podróży.