Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie poradnik Sherlock Holmes: Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
[Rozdział 3] Switzerland - Ucieczka z instytutu
Po chwili załączy się krótka scenka przerywnikowa (#1). Jak zapewne zauważyłeś, zaalarmowani wartownicy zmierzają w tę stronę. Włącz opcję biegu. Będziesz musiał dotrzeć do gabinetu doktora Gygaxa (#2). Na szczęście na wykonanie tej czynności będziesz miał sporo czasu, nawet jeśli nie pamiętasz dokładnie drogi.
Skieruj się do dwóch linek (#1), które poprzednio zapewne zignorowałeś. Na początek będziesz musiał TRZY RAZY pociągnąć za lewą linkę, a następnie JEDEN RAZ za prawą (#2). W wyniku tej akcji odsłoni się kolejne ukryte przejście. Zaczekaj aż na tym piętrze pojawi się winda.
Wejdź oczywiście do windy (#1) i zaczekaj aż zjedzie na dolny poziom. Jeśli chcesz, możesz rozejrzeć się po okolicy. Zauważysz dwóch wartowników. Nie będziesz się też mógł zbliżyć do schodów. Zamiast tego skieruj się do niewielkiej celi, w której przetrzymywany jest jeden z pacjentów (#2).
Wybierz z inwentarza łyżeczkę i użyj jej do otwarcia kraty (#1). Na szczęście tym razem nie będziesz musiał rozwiązywać żadnej łamigłówki. Spróbuj porozmawiać z więzionym mężczyzną (#2). Sherlock rozpozna, iż jest to Moriarty, jeden z jego zaciekłych wrogów.
W celu posunięcia fabuły do przodu będziesz musiał pozostać w celi i ustawić się dokładnie za pacjentem. Załączy się filmik przerywnikowy (#1), w trakcie trwania której Sherlock w sprytny sposób zachęci pacjenta do rozprawienia się z doktorem oraz wartownikami. Możesz już skorzystać ze znajdujących się tu schodów (#2).
Po dotarciu na górę obróć się w prawo. Odnajdziesz tu dwa przedmioty - kapelusz oraz płaszcz (#1). Dopiero gdy uda ci się je zebrać, będziesz mógł skorzystać ze znajdującego się obok wyjścia. Po chwili załączy się kolejna scenka przerywnikowa. Sherlockowi udaje się zbiec z instytutu. Znajdzie się też w tym samym dyliżansie, co Watson.
Następnie akcja przeniesie się do pociągu. Po krótkiej rozmowie będziesz musiał ustalić kolejny cel podróży. Do niewielkiego okienka będziesz musiał wpisać NEW ORLEANS (NOWY ORLEAN; #1 w wersji PL). Będziesz miał także okazję do tego, żeby poznać młodego Herculesa Poirota (#2). Po chwili gra zacznie ładować zupełnie nową planszę.