Switzerland - Wolff | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie poradnik Sherlock Holmes: Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
[Rozdział 3] Switzerland - Wolff
Teraz będziesz musiał wrócić się na wyżej położony poziom (trzymaj się lewej strony schodów jeśli masz problem z wykonaniem tej czynności) i porozmawiać z Beckerem (#1). Od niego również dowiesz się na temat profesora Schwartza. Idź do końca tego korytarza i skręć w prawo. Odnajdziesz tu drzwi (#2), które z wykorzystaniem zdobytego w gabinecie klucza będziesz mógł otworzyć.
Wejdź do środka. Będziesz tu musiał wykonać dwie czynności. Na początek przeczytaj list od profesora Herzoga (Letter from Professor Herzog; #1), a następnie podnieś sztuczną brodę (False beard; #2), która będzie ci potrzebna już za kilka minut. Wróć się teraz do gabinetu Gygaxa. Drogę powinieneś jeszcze pamiętać.
List mówił o pewnym anonimowym pacjencie. Wypadałoby się coś na jego temat dowiedzieć. Otwórz szufladę z dokumentami i wyciągnij nieopisaną teczkę (#1). Informacje na jej temat wyjątkowo pojawią się w oknie raportów, a nie dokumentów. Wejdź teraz do inwentarza i połącz sztuczną brodę z okularami (#2), dzięki czemu otrzymasz gotowe przebranie (Pr. Schwartz's Disguise). Przedmiot ten warto oczywiście od razu wybrać z inwentarza.
Udaj się teraz do celi, w której przetrzymywany jest Wolff (to samo piętro) i spróbuj z nim porozmawiać (#1). Dowiesz się kilku ciekawych rzeczy. Najważniejsza będzie jednak lokalizacja dźwigni, dzięki którym odsłonisz tajne przejście. Będziesz je teraz musiał odnaleźć. Pierwsza dźwignia znajduje się niedaleko drzwi prowadzących do gabinetu Gygaxa (#2).
Wróć się do celi Wolffa. Drugą dźwignię odnajdziesz po lewej stronie (#1). Na koniec skieruj się do pomieszczenia ze studnią. Dźwignia będzie znajdowała się na lewo od drzwi (#2). Odsłoni się niedostępna wcześniej część korytarza. To właśnie tam musisz się teraz udać.
Ruszaj przed siebie. Po dotarciu do tajemniczego staruszka załączy się scenka z rozmowy (#1). Po kilku chwilach będziesz jednak musiał odgadnąć jego imię. Musisz tu wpisać LIGHT OF ABYSS (#2). W polskiej wersji gry wpisujemy ŚWIATŁO OTCHŁANI, polskie znaki wstukujemy na klawiaturze numerycznej, szczegóły opisano w instrukcji dołączonej do gry. Jeśli nie popełniłeś żadnych błędów, będziesz mógł wysłuchać ciekawej przepowiedni. Rozmowa to potrwa jeszcze co najmniej kilkanaście sekund.