Scotland - Jaskinie (2) | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie poradnik Sherlock Holmes: Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Dotrzesz w końcu do niewielkiego drewnianego mostku (#1). Konstrukcja ta się za chwilę zawali, lecz mimo wszystko będziesz mógł przejść dalej. Powinieneś dotrzeć do zdecydowanie lepiej oświetlonej komnaty (#2). Sherlock doda od siebie, iż być może Watson mógłby go usłyszeć. Spróbuj wcisnąć klawisz używania. Niestety, na niewiele to się zda.
Otwórz okno inwentarza i wybierz z niego zebrany wcześniej lejek (Funnel). Spróbuj ponownie (#1). Tym razem załączy się scenka przerywnikowa. W nagrodę za wykonanie tej akcji otrzymasz zapałki, które już za kilka chwil będą ci potrzebne. Obróć się w drugą stronę (#2). Będziesz się musiał kawałek wrócić.
Jest tu bardzo ciemno, tak więc można się łatwo pomylić. Musisz skręcić w zupełnie nieoświetlony korytarz, a następnie jeszcze raz. Powinieneś tu zauważyć jakieś światło (#1). Wejdź do środka (#2). Na początek wysłuchaj krótkiego komentarza w wykonaniu Sherlocka.
Podnieś ludzkie kości (Bones; #1). Teraz musisz otworzyć okno inwentarza, a następnie połączyć ze sobą parę obiektów. Połącz flaszkę z rumem ze szmatami, które znalazłeś w skrzyni. Połącz teraz pokrytą rumem szmatę z jedną z kości. Na koniec wreszcie połącz powstałą pochodnię z zapałkami. Obiekt ten nie będziesz na szczęście musiał aktywować (#2). Pomoże ci on natomiast w zbadaniu sąsiednich pomieszczeń.
Wyjdź z tego pomieszczenia, ale od razu skręć w prawo. Znajduje się tu drugi nieoświetlony korytarz. Dojdziesz w końcu do ukazanego na screenie miejsca (#1). Nie będziesz niestety mógł przejść dalej. Na początek wejdź do inwentarza i połącz piersiówkę z prochem z pozostałymi szmatami. W rezultacie otrzymasz domowej roboty bombę (Bomb; #2).
Popatrz się teraz do góry. Bombę będziesz musiał w rzucać w ukazane na pierwszym screenie skały (#1). Będzie tu miała miejsce niewielka eksplozja. Najważniejsze jest jednak to, że bezpiecznie będziesz mógł przejść na drugą stronę (#2).
Po drodze natrafisz na kolejny szkielet. Tym razem będziesz musiał podnieść charakterystyczny czerwony pasek (Leather belt; #1). Ruszaj dalej. Dotrzesz w końcu do większego pomieszczenia (#2), w którym będziesz się musiał uporać z pewną łamigłówką.