Scotland - Ashmat (1) | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie poradnik Sherlock Holmes: Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
[Rozdział 5] Scotland - Ashmat
Wejdź do środka i spróbuj ugasić najbliżej zlokalizowaną chmurę. W tym celu będziesz musiał użyć wiadra na ukazanym na screenie obiekcie (#1). Załączy się stosunkowo długa scenka przerywnikowa. Nasi bohaterowie zostaną zaatakowani przez niejakiego Ashmata (#2). W czasie gdy Watson będzie prowadził ostrzał, Ty będziesz musiał pozbywać się kolejnych chmur trującego dymu.
Do ugaszenia masz jeszcze trzy inne obiekty. Dwa naczynia znajdziesz po prawej stronie (#1), a trzecie po lewej (#2). Staraj się nie pozostawać dłużej w jednym miejscu. Dobrze byłoby też korzystać z opcji kucania oraz zapisywania stanu gry.
Do zlikwidowania powinna ci już pozostać tylko jedna chmura, znajdująca się niedaleko Ashmata. Niestety, najpierw będziesz jego musiał wypłoszyć. W tym celu skieruj się maksymalnie w lewo. Dojdziesz do dwóch dźwigni (#1). Pociągnij za lewą, co powinno wystraszyć agresora (#2).
Możesz już skierować się do miejsca, w którym stał Ashmat (podejdź od prawej strony). Ruszaj po schodach na górę (#1). Po dotarciu na półpiętro (#2) załączy się krótka scenka przerywnikowa, z której nic ciekawego jednak nie wyniknie. Ruszaj więc na wyżej położony poziom.
Po dotarciu na miejsce kucnij i obróć się w lewo. Na ziemi powinieneś odnaleźć białą tabliczkę (White panel; #1). Będziesz musiał na niej wymalować określony znak (pentagram). W tym celu proponowałbym zajrzeć do okna dokumentów i odnaleźć odpowiednią notatkę. Gdy uznasz, że jesteś gotowy, użyj tabliczki na kałuży krwi (#2). Przed Tobą ostatnia już łamigłówka.