Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie poradnik Sherlock Holmes: Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
[Rozdział 5] Scotland - Latarnia morska
Po krótkiej i niezbyt interesującej scence przerywnikowej znajdziesz się na plaży, niedaleko latarni morskiej (#1). To właśnie tam w pierwszej kolejności powinieneś się udać. Niestety, okaże się, iż drzwi będą zamknięte (#2).
Wróć się teraz do schodów. Przy prawym posągu powinieneś odnaleźć żelazny pręt (Iron Bar; #1). Przedmiotem tym wypadałoby się zaopiekować. Możesz ponadto spróbować otworzyć nim drzwi, ale nic to nie da. Teraz zacznij przemieszczać się w stronę widocznej w oddali zniszczonej chatki (#2).
Wejdź do środka. Powinieneś odnaleźć tu sznur (Worn rope; #1), który trzeba będzie oczywiście podnieść. Jeśli chcesz, możesz się teraz rozejrzeć po wyspie. Odnajdziesz między innymi ciekawie wykonaną rozpadlinę (#2). Prędzej czy później, będziesz jednak musiał podejść do znajdujących się tu trzech gejzerów.
Spróbuj zbliżyć się do gejzerów, a powinieneś usłyszeć dodatkowy komentarz (#1). Zgodnie z podaną sugestią, zerknij do zebranych już wcześniej dokumentów. Będziesz musiał odnaleźć jeden z najwcześniej podniesionych przedmiotów - Desperate pirates. Przejdź na drugą stronę i zwróć szczególną uwagę na ukazany na screenie fragment (#2).
Obróć się teraz (stojąc przy gejzerach) w stronę przedstawionej na zdjęciu dużej skały (#1) i ruszaj przed siebie. Po drodze powinieneś minąć niewielki głaz (#2). Nie możesz się przy nim zatrzymać, gdyż całą procedurę musiałbyś zaczynać od początku.
Dotrzesz do innego głazu, przy którym Sherlock powinien się automatycznie zatrzymać (#1). Wysłuchaj kolejnego komentarza. Wciśnij teraz klawisz używania, tak aby odsłonić niewielkie wejście, prowadzące do podziemnej jaskini (#2). Będziemy się tam musieli teraz przedostać.
Skorzystaj teraz z metalowego prętu, a następnie liny, którą będziesz musiał przywiązać do drugiego głazu (#1). Główny bohater powinien zjechać po linie do podziemnej jaskini. Załączy się tu kolejna scenka przerywnikowa (#2). Sherlock nie będzie niestety mógł liczyć na pomoc Watsona. Utracisz też zdobyty wcześniej pręt. Będziesz musiał dokładnie zbadać całą jaskinię.