Switzerland - Ucieczka | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie poradnik Sherlock Holmes: Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
[Rozdział 3] Switzerland - Ucieczka
Zabawę zaczynamy w celi. Zignoruj wirujący ekran. Nie będziesz mógł temu chwilowo zapobiec. Zerknij natomiast do inwentarza (#1). Znajdziesz w nim kilka nowych przedmiotów - kapelusz (Hat), płaszcz (Topcoat) oraz perukę (Hairpiece). Rozejrzyj się po celi. Zignoruj leżącego tu pacjenta. Zabierz natomiast znajdujące się po lewej stronie obiekty (#2) - łyżeczkę (Spoon) oraz puszkę (Meal tin).
Teraz będziesz musiał zadbać o to żeby po opuszczeniu celi nie wzbudzić żadnych podejrzeń. W tym celu podejdź do materaca. Na początek kliknij na wazon (#1), a zostanie on automatycznie przeniesiony na wspomniany obiekt. Wybierz z inwentarza kapelusz i użyj go na wazonie (#2). To jeszcze nie wszystko.
Przeciągnij teraz obiekt, który znajduje się pod ścianą (#1). Podobnie jak wcześniej, będziesz jedynie musiał na niego kliknąć. Użyj teraz płaszcza na powstałej w ten sposób konstrukcji(#2). Sherlock powinien od siebie dodać, iż w zupełności to wystarczy do zmylenia wartowników.
Teraz będzie jeszcze trzeba wydostać się z celi. Nie będzie to proste. Czeka Cię tu pierwsza poważna łamigłówka. Zanim jednak do tego dojdzie, podejdź do krat i użyj łyżeczki na widocznym na screenie obiekcie (#1). Gra załączy nowy ekran (#2). Zasady tej gry są stosunkowo proste. Będziesz musiał ułożyć cyfry w odpowiednim ciągu. Będą się one musiały znaleźć w środkowym polu.
Jeśli nie chcesz męczyć się z układaniem kostek, polecam skorzystać z gotowego rozwiązania. Jednocześnie pragnąłbym zaznaczyć, iż nie jest to jedyna metoda albowiem niektóre kostki będziesz mógł ułożyć w innych polach. Tak czy siak, oto rozwiązanie:
1) Przeciągnij kostkę 10 do pola numer 3 (drugiego od dołu; #1)
2) Przeciągnij kostkę 3 do pola numer 1 (pierwszego od góry; #2)
3) Przeciągnij kostkę 9 do kostki 10 (to samo pole; #3)
4) Przeciągnij kostkę 7 do pola numer 2 (drugiego od góry; #4)
5) Przeciągnij kostkę 6 do kostki 7
6) Przeciągnij kostkę 2 do pola numer 4 (pierwszego od dołu; #5)
7) Przeciągnij kostkę 5 do kostki 6
8) Przeciągnij kostkę 4 do kostki 5
9) Przeciągnij kostkę 8 do kostki 9
10) W tym momencie całość powinna wyglądać tak, jak zostało to przedstawione na screenie (#6)
Końcowa część tej łamigłówki jest już na szczęście zdecydowanie prostsza. Tym razem musisz przeciągać kostki do środkowego pola, tak aby powstawały rosnące wartości (#1). W taki sposób musisz dotrzeć aż do dziesiątki (#2). Po włożeniu tej kostki automatycznie zaliczysz to zadanie oraz otworzysz bramkę prowadzącą na korytarz.