Zbadanie obszaru do przeprowadzania testów | Piwnica ośrodka szkoleniowego poradnik Resident Evil Zero HD
Ostatnia aktualizacja: 7 lutego 2017
Zbadanie obszaru do przeprowadzania testów

Powróć do sali ze statuami zwierząt i udaj się do ignorowanych do tej pory północno-zachodnich drzwi (tych obok pomieszczenia gdzie do uratowania była niedawno Rebecca) (M3,10). Skorzystanie z tego przejścia pozwoli ci dotrzeć na poziom B3 (M3,11). Zejdź po schodach i licz się z napotkaniem za rogiem nowych ogromnych pająków. Możesz tak jak wcześniej pozabijać pająki lub zająć się jak najszybszym dotarciem do południowych drzwi.

Znajdziesz się w małym pomieszczeniu z wodospadem (M3,12). Zachowaj czujność, bo po lewej stronie przebywają insekty. Zakradnij się do nich i użyj strzelby lub granatnika żeby je zabić. Po oczyszczeniu pomieszczenia odszukaj nowy klucz Locker Key. Możesz już powrócić do dużego korytarza (tego z pająkami) i dotrzeć do większych północnych drzwi.

Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu (M3,13) wyjdź po schodach na górę. W okolicy do odnalezienia jest mnóstwo amunicji i warto się oczywiście dozbroić. Oprócz tego możesz użyć pozyskanego przed chwilą klucza Locker Key do otwarcia szafki. Zabierz z szafki walizkę Duralumin Case. Obejrzyj walizkę w inwentarzu, a odkryjesz, że zapisany jest na niej kod 385. Obróc teraz walizkę w taki sposób żeby można było wprowadzić ten kod (powyższy obrazek). Możesz już zabrać z walizki części pistoletu Handgun Parts. Wspomnianych części mozesz użyć do ulepszenia pistoletu Billy'ego lub Rebecci. Otwórz inwentarz wybranego bohatera i połącz je (akcja Combine) z pistoletem (Handgun). W nagrodę otrzymasz silniejszy zmodyfikowany pistolet Custom Handgun.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie