Rozwiązanie zagadki z szachownicą | Ośrodek szkoleniowy Umbrella poradnik Resident Evil Zero HD
Ostatnia aktualizacja: 7 lutego 2017
Rozwiązanie zagadki z szachownicą

Pozostań w pomieszczeniu konferencyjnym i zainteresuj się tutejszymi podwójnymi drzwiami ze zbrojami po bokach, które zostały odblokowane dzięki rozwiązaniu zagadki opisanej na poprzedniej stronie. Po otwarciu tych drzwi znajdziesz się w długim korytarzu (M2,23) i w trakcie jego eksploracji spotkasz kilka zombiaków. Pozbądź się tych potworów i udaj się na sam koniec korytarza. Otwórz drzwi prowadzące do lecznicy wypełnionej łóżkami dla chorych pacjentów (M2,24). Pozbądź się kolejnych zombiaków i następnie splądruj to pomieszczenie w poszukiwaniu medykamentów oraz leżącego na łóżku dokumentu First Investigation Unit Notes. Powróć do korytarza i udaj się teraz do podwójnych drzwi, które mijałeś po drodze (M2,25).

Możesz pozbierać wartościowe przedmioty z tego pomieszczenia (powinny tu być m.in. nowe taśmy Ink Ribbon) lub od razu podejść do dużego biurka znajdującego się za ogromną szachownicą. Wejdź w interakcję z tym biurkiem żeby obejrzeć mniejszą szachownicę zawierającą podpowiedź odnośnie rozwiązania tej zagadki.

Kolejne kroki staraj się wykonywać dokładnie z przedstawionym przez nas opisem. Jeśli się gdzieś pomylisz możesz wyjść na chwilę z pomieszczenia i zagadka zostanie zresetowana. Ustaw się Billym w pokazanym na powyższym obrazku miejscu, czyli przy białej figurce króla. Zacznij przepychać tę figurkę w stronę drzwi wyjściowych.

Zakończ proces przepychania figurki króla gdy znajdzie się ona na drugim polu od końca (powyższy obrazek).

Ustaw się na prawo od figurki króla i przepchnij ją o jedno pole w lewo (powyższy obrazek).

Teraz ustaw się za figurką i zacznij ją przepychać w stronę pozostałych (powyższy obrazek).

Figurka króla docelowo musi znaleźć się na polu pokazanym na dołączonym obrazku. Jeśli poprawnie wykonałeś wszystkie kroki to załączy się krótki filmik ukazujący otwarcie się skrytki w biurku. Udaj się do niej i wyjmij z niej księgę zła Book of Evil. Oprócz tego otrzymasz nowy dokument - Marcus' Diary 1.