Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil Zero HD - poradnik do gry

Resident Evil Zero HD - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zagadka w pomieszczeniu konferencyjnym | Ośrodek szkoleniowy Umbrella poradnik Resident Evil Zero HD

Ostatnia aktualizacja: 7 lutego 2017

Rozwiązanie zagadki w pomieszczeniu konferencyjnym

Twoim kolejnym zadaniem będzie rozwiązanie zagadki z odwiedzanego już wcześniej pomieszczenia konferencyjnego (tego z drugą maszyną do pisania) (M2,5) i na początek będziesz potrzebował wejść w posiadanie dwóch mikrofilmów - Zagadka w pomieszczeniu konferencyjnym | Ośrodek szkoleniowy Umbrella - Resident Evil Zero HD - poradnik do gry

Twoim kolejnym zadaniem będzie rozwiązanie zagadki z odwiedzanego już wcześniej pomieszczenia konferencyjnego (tego z drugą maszyną do pisania) (M2,5) i na początek będziesz potrzebował wejść w posiadanie dwóch mikrofilmów. Microfilm A znajduje się w pomieszczeniu na poziomie 2F, w którym wcześniej użyłeś pokrętła do przetransportowania Rebecci na wyższe piętro (M2,7). Gwoli przypomnienia, możesz tam dotrzeć rozpoczynając właśnie w pomieszczeniu konferencyjnym, wybierając drzwi prowadzące do bocznego korytarza i docierając tym korytarzem do podwójnych drzwi. Lokalizacja mikrofilmu pokazana została na powyższym obrazku.

Drzwi na piętrze otwarte zostały po zaliczeniu zagadki z zegarem (poprzedni rozdział poradnika) - Zagadka w pomieszczeniu konferencyjnym | Ośrodek szkoleniowy Umbrella - Resident Evil Zero HD - poradnik do gry
Drzwi na piętrze otwarte zostały po zaliczeniu zagadki z zegarem (poprzedni rozdział poradnika)

Na poszukiwania drugiego mikrofilmu możesz wyruszyć dopiero teraz, bo znajduje się on w jednym z pomieszczeń odblokowanych po rozwiązaniu opisanej na poprzedniej stronie zagadki z zegarem. Powróć mianowicie do głównego holu i pozostań na jego górnym poziomie (2F). Poszukiwane drzwi znajdują się we wschodniej części tego holu (są na prawo od drzwi oddzielających hol od wąskiego korytarza ze schodami) (M2,19).

Mikrofilm B możesz zabrać po tym jak rozprawisz się z zombiakami - Zagadka w pomieszczeniu konferencyjnym | Ośrodek szkoleniowy Umbrella - Resident Evil Zero HD - poradnik do gry
Mikrofilm B możesz zabrać po tym jak rozprawisz się z zombiakami

Po wejściu do nowego pomieszczenia bądź gotowy do pozbycia się kilku zwykłych zombiaków - jeśli nie chcesz ryzykować to pozostań w miejscu startu i zaczekaj aż same do Ciebie przyjdą. Pomieszczenie to zbadaj dopiero po walkach, dzięki czemu nad kominkiem odnajdziesz Microfilm B. Oprócz tego na stole leży nowy dokument - A Verse of Poetry.

Wybierz drzwi na dolnym poziomie głównego holu ośrodka szkoleniowego - Zagadka w pomieszczeniu konferencyjnym | Ośrodek szkoleniowy Umbrella - Resident Evil Zero HD - poradnik do gry
Wybierz drzwi na dolnym poziomie głównego holu ośrodka szkoleniowego

Powróć do głównego holu, zejdź na jego niższy poziom i rozważ zapisanie swoich postępów, bo za niedługo wpadniesz na silniejszego potwora. Udaj się do drzwi zlokalizowanych w południowo-zachodnim narożniku holu (M2,20). Prowadzą one do wąskiego korytarza. Rozpocznij jego eksplorację. Jeśli chcesz możesz zajrzeć do pomieszczenia badanego po drodze - jest to łazienka (M2,21), w której pozostawiono trochę zapasów. W takiej sytuacji musisz się liczyć z tym, że przy próbie wyjścia z łazienki napadnięty zostaniesz przez zombiaka-pijawkę. Możesz podjąć próbę przebiegnięcia obok potwora lub podjąć walkę, aczkolwiek jeśli wybierasz ten drugi wariant to koniecznie skorzystaj z granatnika lub innej równie silnej broni. Jeśli nie chcesz walczyć z zombiakiem-pijawką w łazience to zignoruj to pomieszczenie, bo nie ma tam żadnych przedmiotów fabularnych.

Podejdź do projektora i umieść w nim dwa mikrofilmy (A i B) - Zagadka w pomieszczeniu konferencyjnym | Ośrodek szkoleniowy Umbrella - Resident Evil Zero HD - poradnik do gry
Podejdź do projektora i umieść w nim dwa mikrofilmy (A i B)

Wąski korytarz zaprowadzi Cię do pomieszczenia z projektorem (także i ono udostępnione zostało w momencie rozwiązania zagadki z zegarem) (M2,22) i musisz rozpocząć od oczyszczenia okolicy z nowych zombiaków. Po wygranej bitwie podejdź do projektora i wybierz bohatera posiadającego mikrofilm A w inwentarzu. Otwórz inwentarz, podświetl mikrofilm A i użyj go (Use) żeby umieścić ten przedmiot w projektorze. Nie uruchamiaj jeszcze projektora (Cancel), tylko włóż do niego dodatkowo mikrofilm B. Dopiero teraz zapoznaj się z wyświetlonym przez projektor slajdem. Jest on bardzo ważny przy rozwiązaniu zagadki. Więcej szczegółów na ten temat zamieściliśmy w dalszej części opisu - możesz zapamiętać/zanotować sobie rozkład cyfr i liter ze slajdu lub podejrzeć obrazek w naszym poradniku. Zanim opuścisz to miejsce zabierz z projektora dyskietkę MO Disk. Sam obrazek dodany zostanie do inwentarza z kolei jako dokument - Microfilm Image.

Podejdź do głównego pulpitu w sali konferencyjnej - Zagadka w pomieszczeniu konferencyjnym | Ośrodek szkoleniowy Umbrella - Resident Evil Zero HD - poradnik do gry
Podejdź do głównego pulpitu w sali konferencyjnej

Musisz teraz powrócić do pomieszczenia konferencyjnego (M2,5). Jeśli do tej pory nie miałeś kontaktu ze wspomnianym wcześniej zombiakiem-pijawką (leech zombie) to spotkasz go teraz w korytarzu w drodze powrotnej. Z racji tego, że korytarz jest dosyć szeroki nie ryzykuj odniesienia obrażeń i nie marnuj amunicji, tylko przebiegnij szybko bohaterami obok potwora i otwórz drzwi prowadzące do głównego holu (bez obaw, zombie-pijawka tam nie dotrze). Dokończ podróż do sali konferencyjnej. Po dotarciu na miejsce podejdź do centralnego pulpitu, otwórz inwentarz i zdecyduj się na użycie (Use) pozyskanej niedawno dyskietki MO Disk.

Po włożeniu dyskietki zaczekaj aż załadowany zostanie program - Zagadka w pomieszczeniu konferencyjnym | Ośrodek szkoleniowy Umbrella - Resident Evil Zero HD - poradnik do gry

Po włożeniu dyskietki zaczekaj aż załadowany zostanie program. Urządzenie wylosuje po chwili kod dostępu - w naszym przypadku był to kod 2D (powyższy obrazek). Zapamiętaj otrzymany kod.

Możesz już odejść od centralnego panelu - Zagadka w pomieszczeniu konferencyjnym | Ośrodek szkoleniowy Umbrella - Resident Evil Zero HD - poradnik do gry

Możesz już odejść od centralnego panelu. Rozwiązanie zagadki z tego pomieszczenia polega na skorzystaniu z dwóch poprawnych okolicznych stanowisk. Musisz je mianowicie wytypować w oparciu o wskazania z obrazka wyświetlonego przez projektor. Slajd ten prezentujemy powyżej - zwróć uwagę, że zawiera on cyfry 0-9 oraz litery A-F.

1 - Zagadka w pomieszczeniu konferencyjnym | Ośrodek szkoleniowy Umbrella - Resident Evil Zero HD - poradnik do gry
W naszym przykładzie należy zlokalizować stanowiska 2 oraz D - Zagadka w pomieszczeniu konferencyjnym | Ośrodek szkoleniowy Umbrella - Resident Evil Zero HD - poradnik do gry

W naszym przykładzie należy zlokalizować stanowiska 2 oraz D. Po sprawdzeniu slajdu okazuje się, że:

  • stanowisko 2 to trzecie od lewej w pierwszym rzędzie (obrazek 1)
  • stanowisko D to drugie od lewej w ostatnim czwartym rzędzie (obrazek 2)

Jest oczywiście bardzo prawdopodobne, że wylosujesz inny kod, ale sam sposób wytypowania prawidłowych stanowisk jest identyczny.

W nagrodę za zaliczenie zagadki odblokowane zostaną drzwi ze zbrojami po bokach - Zagadka w pomieszczeniu konferencyjnym | Ośrodek szkoleniowy Umbrella - Resident Evil Zero HD - poradnik do gry
W nagrodę za zaliczenie zagadki odblokowane zostaną drzwi ze zbrojami po bokach

Przy każdym odnalezionym stanowisku musisz ustawić innego bohatera (chwilowo nic więcej nie rób!), tak więc wydaj odpowiednio wcześniej polecenie partnerowi żeby za Tobą nie podążał. Przełącz się na bohatera stojącego przy pierwszym stanowisku (w naszym przykładzie przy stanowisku 2) i wciśnij przycisk. Szybko przełącz się na postać stojącą przy drugim stanowisku (w naszym przykładzie przy stanowisku D) i również wciśnij przycisk. Jeśli poprawnie wytypowałeś stanowiska to obejrzysz filmik informujący o odblokowaniu trzech par drzwi (tych ze zbrojami ustawionymi po bokach).