Ośrodek szkoleniowy Umbrella [M2] - mapa lokacji | Resident Evil Zero HD poradnik Resident Evil Zero HD Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019 5555 Następna Opis przejścia Ośrodek szkoleniowy Umbrella [M2] Początek eksploracji Poprzednia Opis przejścia Pociąg Ecliptic Express [M1] Powstrzymanie pociągu przed wykolejeniem 1 – Rozpoczynasz tu po kraksie pociągu. Są tu wszystkie przedmioty, które wyrzuciłeś lub których nie zabrałeś podczas badania pociągu. 2 – Przejście w kanałach - prowadzi do głównego holu (M2,3). 3 – Główny hol - jest on dwupoziomowy.Na parterze jest maszyna do pisania. Na górnym piętrze jest posąg z szalą - zagadka. Jej zaliczenie odblokowuje przejście do piwnicy (M3,1). 4 – Pomieszczenie z dokumentem i uchwytem Crank Handle. Po jego zabraniu atakują kruki. 5 – Sala konferencyjna. Odnajdziesz tu dokument i maszynę do pisania.W dalszej części gry rozwiązuje się tu zagadkę - potrzebna dyskietka z (M2,22). 6 – W korytarzu tym przebywają zombiaki.W dalszej części gry pojawiają się tu małpy. 7 – W pomieszczeniu są mapa ośrodka, mikrofilm A oraz winda, do obsługi której potrzebny jest uchwyt z (M2,4).W dalszej części gry musisz tu użyć zapalniczki na lampie przy zamkniętych drzwiach. 8 – Pomieszczenie po raz pierwszy dostępne po użyciu windy w (M2,7). Przebywają tu insekty.W dalszej części gry rozwiązuje się tu zagadkę z zegarem - potrzebna żelazna wskazówka z (M2,18). 9 – Dziedziniec z fontanną i medykamentami, którego pilnują kruki. 10 – Sala, w której zdobywa się klucz z klatki i stacza pojedynek z bossem Centurionem. Są tu schody prowadzące na niższy poziom - (M2,11). 11 – Korytarz łączący salę z poziomu 3F (M2,10) z głównym holem (M2,3). 12 – Pomieszczenie z insektami, granatnikiem i białą statuetką.W dalszej części gry możesz użyć klucza z piwnicy (M3,13) do otwarcia zamkniętych drzwi. 13 – Jadalnia - przebywają tu zombiaki. 14 – Kuchnia - do jej zbadania potrzebny jest klucz z dużej sali (M2,10).Odnajdziesz tu paliwo do zapalniczki. 15 – Korytarz. Lewa odnoga prowadzi do piwnicy (M3,6) i możesz z niej skorzystać po rozwiązaniu zagadki w (M3,4).Prawa odnoga prowadzi do nowego pomieszczenia. 16 – Pomieszczenie z zombiakami, strzelbą Shotgun i czarną statuetką.Jest tu drabina prowadząca na zewnętrzne balkoniki (M2,17). 17 – Balkoniki z zombiakami i roślinami. Po raz pierwszy docierasz tu od strony poziomu 1F - (M2,16).W dalszej części gry pojawiają się tu małpy. 18 – Pomieszczenie z dokumentem i żelazną wskazówką. Możesz je zbadać po zdobyciu klucza w (M2,10). 19 – Pomieszczenie możesz zbadać po rozwiązaniu zagadki z zegarem w (M2,8). Jest tu mikrofilm B. 20 – Korytarz - później pojawia się tu zombie-pijawka. 21 – Łazienka wypełniona zapasami 22 – Pomieszczenie z zombiakami i projektorem odblokowywane po rozwiązaniu zagadki z zegarem w (M2,8). Potrzebujesz mikrofilmu A z (M2,7) i mikrofilmu B z (M2,19). 23 – Korytarz z zombiakami odblokowywany po zaliczeniu zagadki w sali konferencyjnej (M2,5).W dalszej części gry pojawiają się tu małpy. 24 – Sala z łóżkami pacjentów, zapasami i dokumentem.W dalszej części gry możesz tu pozyskać zielone chemikalia grając Rebeccą. 25 – Pomieszczenie z zagadką-szachownicą. Nagroda za jej zaliczenie to czarne skrzydło. 26 – Biblioteka - do jej odblokowania potrzebna jest zapalniczka Billy'ego. Do odnalezienia są tu skrzydła anioła. 27 – Korytarz z zombie-pijawką. 28 – Pomieszczenie z zombie-pijawką i uchwytem imadła. 29 – Bar z fortepianem. Zdobywa się tu akumulator z tajnej skrytki (zagraj Billym na fortepianie). 30 – Korytarz. Później pojawia się tu zombie-pijawka. 31 – Pomieszczenie z zombiakami. Użyj tu uchwytu z (M2,28) żeby zdobyć tabliczkę Obedience Tablet. 32 – Pomieszczenie z medykamentami. 33 – Obszar na zewnątrz posiadłości odblokowywany po zaliczeniu zagadki w sali konferencyjnej (M2,5).Możesz tu użyć akumulatora z (M2,29) i po przepchnięciu skrzyni zdobyć tabliczkę Discipline Tablet. 34 – Górny poziom obserwatorium odblokowywany po rozwiązaniu zagadki w sali konferencyjnej - (M2,5). 35 – Dolny poziom obserwatorium. Do zaliczenia zagadki potrzebujesz tabliczek z (M3,8), (M2,31) i (M2,33). Odblokuje ci to dostęp do laboratorium. 36 – Winda, dzięki której możesz dotrzeć do tunelu z pociągiem. Skorzystanie z niej możliwe jest dopiero po dotarciu do fabryki i wybraniu poziomu Lv1 w (M5,10). Legenda Resident Evil Zero HD - Mapa M2: Ośrodek szkoleniowy Opisy pomieszczeń z mapy Powyżej znajduje się mapa całego ośrodka szkoleniowego Umbrella, do którego dotrzesz po przeżyciu kraksy pociągu. Lokacja ta jest bardzo rozległa i składa się z czterech poziomów. Wiele pomieszczeń jest domyślnie niedostępnych i możesz do nich zajrzeć dopiero po rozwiązaniu jakiejś zagadki lub zdobyciu jakiegoś klucza. Opis przejścia z kolejnych stron zawiera sugerowaną kolejność eksploracji kolejnych obszarów budynku. W opisie są dodatkowo odwołania do mapy. Przykładowo, odwołanie (M2,4) sugeruje, że powinieneś zerknąć na punkt 4 z mapy ośrodka (M2). Następna Opis przejścia Ośrodek szkoleniowy Umbrella [M2] Początek eksploracji Poprzednia Opis przejścia Pociąg Ecliptic Express [M1] Powstrzymanie pociągu przed wykolejeniem