Ośrodek szkoleniowy Umbrella [M2] - mapa lokacji | Resident Evil Zero HD poradnik Resident Evil Zero HD
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
1 – Rozpoczynasz tu po kraksie pociągu.
Są tu wszystkie przedmioty, które wyrzuciłeś lub których nie zabrałeś podczas badania pociągu.
2 – Przejście w kanałach - prowadzi do głównego holu (M2,3).
3 – Główny hol - jest on dwupoziomowy.
Na parterze jest maszyna do pisania.
Na górnym piętrze jest posąg z szalą - zagadka. Jej zaliczenie odblokowuje przejście do piwnicy (M3,1).
4 – Pomieszczenie z dokumentem i uchwytem Crank Handle. Po jego zabraniu atakują kruki.
5 – Sala konferencyjna. Odnajdziesz tu dokument i maszynę do pisania.
W dalszej części gry rozwiązuje się tu zagadkę - potrzebna dyskietka z (M2,22).
6 – W korytarzu tym przebywają zombiaki.
W dalszej części gry pojawiają się tu małpy.
7 – W pomieszczeniu są mapa ośrodka, mikrofilm A oraz winda, do obsługi której potrzebny jest uchwyt z (M2,4).
W dalszej części gry musisz tu użyć zapalniczki na lampie przy zamkniętych drzwiach.
8 – Pomieszczenie po raz pierwszy dostępne po użyciu windy w (M2,7). Przebywają tu insekty.
W dalszej części gry rozwiązuje się tu zagadkę z zegarem - potrzebna żelazna wskazówka z (M2,18).
9 – Dziedziniec z fontanną i medykamentami, którego pilnują kruki.
10 – Sala, w której zdobywa się klucz z klatki i stacza pojedynek z bossem Centurionem.
Są tu schody prowadzące na niższy poziom - (M2,11).
11 – Korytarz łączący salę z poziomu 3F (M2,10) z głównym holem (M2,3).
12 – Pomieszczenie z insektami, granatnikiem i białą statuetką.
W dalszej części gry możesz użyć klucza z piwnicy (M3,13) do otwarcia zamkniętych drzwi.
13 – Jadalnia - przebywają tu zombiaki.
14 – Kuchnia - do jej zbadania potrzebny jest klucz z dużej sali (M2,10).
Odnajdziesz tu paliwo do zapalniczki.
15 – Korytarz. Lewa odnoga prowadzi do piwnicy (M3,6) i możesz z niej skorzystać po rozwiązaniu zagadki w (M3,4).
Prawa odnoga prowadzi do nowego pomieszczenia.
16 – Pomieszczenie z zombiakami, strzelbą Shotgun i czarną statuetką.
Jest tu drabina prowadząca na zewnętrzne balkoniki (M2,17).
17 – Balkoniki z zombiakami i roślinami. Po raz pierwszy docierasz tu od strony poziomu 1F - (M2,16).
W dalszej części gry pojawiają się tu małpy.
18 – Pomieszczenie z dokumentem i żelazną wskazówką. Możesz je zbadać po zdobyciu klucza w (M2,10).
19 – Pomieszczenie możesz zbadać po rozwiązaniu zagadki z zegarem w (M2,8). Jest tu mikrofilm B.
20 – Korytarz - później pojawia się tu zombie-pijawka.
21 – Łazienka wypełniona zapasami
22 – Pomieszczenie z zombiakami i projektorem odblokowywane po rozwiązaniu zagadki z zegarem w (M2,8). Potrzebujesz mikrofilmu A z (M2,7) i mikrofilmu B z (M2,19).
23 – Korytarz z zombiakami odblokowywany po zaliczeniu zagadki w sali konferencyjnej (M2,5).
W dalszej części gry pojawiają się tu małpy.
24 – Sala z łóżkami pacjentów, zapasami i dokumentem.
W dalszej części gry możesz tu pozyskać zielone chemikalia grając Rebeccą.
25 – Pomieszczenie z zagadką-szachownicą. Nagroda za jej zaliczenie to czarne skrzydło.
26 – Biblioteka - do jej odblokowania potrzebna jest zapalniczka Billy'ego. Do odnalezienia są tu skrzydła anioła.
27 – Korytarz z zombie-pijawką.
28 – Pomieszczenie z zombie-pijawką i uchwytem imadła.
29 – Bar z fortepianem. Zdobywa się tu akumulator z tajnej skrytki (zagraj Billym na fortepianie).
30 – Korytarz. Później pojawia się tu zombie-pijawka.
31 – Pomieszczenie z zombiakami. Użyj tu uchwytu z (M2,28) żeby zdobyć tabliczkę Obedience Tablet.
32 – Pomieszczenie z medykamentami.
33 – Obszar na zewnątrz posiadłości odblokowywany po zaliczeniu zagadki w sali konferencyjnej (M2,5).
Możesz tu użyć akumulatora z (M2,29) i po przepchnięciu skrzyni zdobyć tabliczkę Discipline Tablet.
34 – Górny poziom obserwatorium odblokowywany po rozwiązaniu zagadki w sali konferencyjnej - (M2,5).
35 – Dolny poziom obserwatorium.
Do zaliczenia zagadki potrzebujesz tabliczek z (M3,8), (M2,31) i (M2,33). Odblokuje ci to dostęp do laboratorium.
36 – Winda, dzięki której możesz dotrzeć do tunelu z pociągiem. Skorzystanie z niej możliwe jest dopiero po dotarciu do fabryki i wybraniu poziomu Lv1 w (M5,10).
Legenda Resident Evil Zero HD - Mapa M2: Ośrodek szkoleniowy
Opisy pomieszczeń z mapy
Powyżej znajduje się mapa całego ośrodka szkoleniowego Umbrella, do którego dotrzesz po przeżyciu kraksy pociągu. Lokacja ta jest bardzo rozległa i składa się z czterech poziomów. Wiele pomieszczeń jest domyślnie niedostępnych i możesz do nich zajrzeć dopiero po rozwiązaniu jakiejś zagadki lub zdobyciu jakiegoś klucza. Opis przejścia z kolejnych stron zawiera sugerowaną kolejność eksploracji kolejnych obszarów budynku. W opisie są dodatkowo odwołania do mapy. Przykładowo, odwołanie (M2,4) sugeruje, że powinieneś zerknąć na punkt 4 z mapy ośrodka (M2).