Rozwiązanie zagadki ze skrzyniami | Oczyszczalnia | Resident Evil Zero HD poradnik Resident Evil Zero HD
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Rozwiązanie zagadki ze skrzyniami
Ponownie skorzystaj ze schodów, na których znajdują się pijawki (M6,9). Zatrzmaj się w kolejnej sali (M6,8), którą wcześniej odwiedziłeś tylko na chwilę grając Rebeccą. Rozdziel partnerów i zacznij od wybrania Billy'ego. Odszukaj drabinkę w tym pomieszczeniu i zejdź po niej na dół. Na dolnym poziomie jest kilka skrzyń i umiejętnie przepychanie ich będzie jedną ze składowych części tutejszej zagadki.
Uwaga - Kolejne kroki staraj się wykonywać zgodnie z zamieszczonym opisem, dzięki czemu unikniesz problemów. Jeśli przepchniesz skrzynię w jakieś złe miejsce i nie będziesz mógł już jej ruszyć to opuść na chwilę pomieszczenie z zagadką, dzięki czemu wszystkie skrzynie powrócą w swoje domyślne miejsca.
Wdrap się na najbliższe drewniane skrzynie i docelowo ustaw się w miejscu pokazanym na obrazku 1, a więc na lewo od srebrnej skrzyni. Przesuń tę skrzynię maksymalnie w prawo - jej docelowe położenie prezentuje obrazek 2.
Wycofaj się Billym w okolice drabinki (nie musisz wracać się całkiem na górę) i przełącz się na Rebeccę. Podejdź Rebeccą do konsoli sterowania znajdującej się na górnym poziomie i wejdź z nią w interakcję. Z listy opcji wybierz Rot.R. Doprowadzi to obrócenia metalowej bramki na dolnym poziomie w prawo (o 90 stopni).
Ponownie wybierz Billy'ego i wykorzystaj to, że bramka jest otwarta żeby ustawić się w miejscu pokazanym na obrazku 1. Musisz teraz przepchnąć srebrną skrzynię do ściany u góry ekranu - jej docelowe położenie pokazuje obrazek 2.
Powróć Billym w okolice drabinki i zainteresuj się drewnianą skrzynią zlokalizowaną najbliżej niej - jest ona widoczna na obrazku 1. Musisz przepchnąć tę skrzynię na przeciwległy koniec dolnego obszaru, wykorzystując to, że obrócona bramka pozwala na wykonanie takiej czynności. Omawiana skrzynia docelowo powinna znaleźć się w miejscu pokazanym na obrazku 2 (obok niej będzie już inna skrzynia).
Po wykonaniu wszystkich czynności powróć Billym w pobliże drabinki, przełącz się na chwilę na Rebeccę i ponownie wybierz polecenie Rot.R żeby obrócić bramkę w prawo o 90 stopni.
Przełącz się na Billy'ego i ustaw się przy środkowej drewnianej skrzyni, której do tej pory nie przesuwałeś - została ona pokazana na obrazku 1. Zacznij przesuwać tę skrzynię w stronę bramy. Po tym jak skrzynia jej dotknie przesuń ją dodatkowo maksymalnie w stronę prawej krawędzi ekranu - jej docelowe położenie prezentuje obrazek 2.
Odsuń się Billym od bramki, przełącz się na Rebeccę i po raz ostatni skorzystaj z akcji Rot.R żeby obrócić bramkę w prawo. Możesz już powrócić do gry Billym i wznowić proces przepychania drewnianej skrzyni, która aktulanie znajduje się przy prawej ścianie. Przepchnij ją mianowicie na przeciwległy koniec sali, dzięki czemu dołączy do dwóch już znajdujących się tam skrzyń - punkt docelowy pokazuje powyższy obrazek.
Możesz już skorzystać z drabiny żeby powrócić Billym na górny poziom. Wybierz Rebeccę i ponownie podejdź do konsoli sterowania. Tym razem wybierz polecenie Fill/Drain, dzięki czemu dolny poziom wypełniony zostanie wodą. Jeśli poprawnie przesunąłeś wszystkie skrzynie to te z lewej strony ekranu utworzą pokazany na powyższym obrazku pomost. Przejdź po nim dowolną postacią i dotrzyj do miejsca, w którym do zabrania jest korba Handle.
Po tym jak wejdziesz w posiadanie korby (może ją podnieść dowolna postać) będziesz się musiał trochę wrócić. Na początek skorzystaj ze schodów prowadzących do pomieszczenia rekreacyjnego (tego ze stołem bilardowym) (M6,6). Wybierz następnie drzwi prowadzące do korytarza, w którym wcześniej Rebecca napadnięta została przez łowcę (M6,5). Teraz w miejscu tym spotkasz kilka zombiaków i możesz je bezproblemowo zabić. Po oczyszczeniu okolicy zainteresuj się mijanymi wcześniej zamkniętymi drzwiami (M6,11). Podejdź do nich, otwórz inwentarz i wybierz korbę. Zaczekaj aż automatycznie odblokowany zostanie dostęp do nowego pomieszczenia i wejdź do środka.