Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil Zero HD - poradnik do gry

Resident Evil Zero HD - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Resident Evil Zero HD - Mapa M1: Pociąg
Resident Evil Zero HD - Mapa M1: Pociąg
Rozpoczynasz tu grę. W dalszej części gry w tym wagonie pojawiają się zombiaki.
Spotkasz tu pierwsze zombiaki i w dalszej części gry pojawią się kolejne potwory.
Są tu schody prowadzące na poziom 2F. W dalszej części gry musisz tu też użyć wyrzutni Hookshot żeby dotrzeć na dach - (M1,17).
Wagon ten ma kilka bocznych pomieszczeń. Początkowo napadną Cię tu psy, ale w dalszej części gry pojawią się też zombiaki.
Do odnalezienia klucz do wagonu restauracyjnego - (M1,6).
Pokój 202 - skrywa dokument.
Pokój 201 - skrywa dokument i maszynę do pisania (zapisywanie gry).
Wagon restauracyjny - poziom 1F. Do odblokowania potrzebny klucz z (M1,3).
Przy schodach jest dokument.
Wagon restauracyjny - poziom 2F. Spotkasz tu pierwszego zombiaka-pijawkę (leech zombie).
Jest tu drabina prowadząca na dach wagonu - (M1,8).
Dach wagonu. Dociera się od niego dzięki drabinie z wagonu restauracyjnego - (M1,7).
Kuchnia - poziom 2F. Dociera się do niej od strony dachu - (M1,8).
W kuchni są klucz do pomieszczenia konduktora (M1,11) i winda towarowa.
Kuchnia - poziom 1F. Są tu winda towarowa i interaktywny właz w podłodze.
Pomieszczenie konduktora otwierane kluczem z kuchni - (M1,9).
Są tu mapa pociągu, dokument, walizka i drabina prowadzącą do baru (M1,12).
Wagon barowy. W miejscu tym walczy się z bossem Stingerem (wielki skorpion), ale dopiero po zdobyciu szpikulca do lodu.
Na podłodze leży otwieracz do paneli potrzebny do włazu z kuchni (M1,10).
Do odnalezienia jest tu szpikulec do lodu potrzebny do otwarcia drzwi kuchni z poziomu 2F - (M1,9).
Później pojawiają się tu pijawki i w pełni dostępne stają się schody prowadzące na poziom 1F.
Pokój 101 - skrywa strzelbę.
Musisz otworzyć właz w kuchni (M1,10) żeby tu dotrzeć.
Do odnalezienia jest tu złoty pierścionek do walizki.
Zewnętrzny balkonik. Do zdobycia jest tu wyrzutnia haków Hookshot.
W dalszej części gry aktywuje się tu hamulce pociągu - potrzebna karta magnetyczna z (M1,20).
Na dach dociera się od strony poziomu 1F - (M1,2).
Wskoczenie do dziury odblokowuje dostęp do pomieszczenia na poziomie 2F - (M1,18).
Do pomieszczenia dociera się od strony dachu - (M1,17). Skrywa ono srebrny pierścień do walizki.
Możesz tu dotrzeć dopiero po zdobyciu niebieskiej karty dostępu (jest w walizce).
Kabina maszynisty. Jest tu karta magnetyczna i aktywuje się tu hamulce pociągu.
Powiększ mapę

Pociąg Ecliptic Express [M1] - mapa lokacji | Resident Evil Zero HD poradnik Resident Evil Zero HD

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Opisy pomieszczeń z mapy

Rozpoczynasz tu grę. W dalszej części gry w tym wagonie pojawiają się zombiaki.

Spotkasz tu pierwsze zombiaki i w dalszej części gry pojawią się kolejne potwory.
Są tu schody prowadzące na poziom 2F. W dalszej części gry musisz tu też użyć wyrzutni Hookshot żeby dotrzeć na dach - (M1,17).

Wagon ten ma kilka bocznych pomieszczeń. Początkowo napadną Cię tu psy, ale w dalszej części gry pojawią się też zombiaki.
Do odnalezienia klucz do wagonu restauracyjnego - (M1,6).

Pokój 202 - skrywa dokument.

Pokój 201 - skrywa dokument i maszynę do pisania (zapisywanie gry).

Wagon restauracyjny - poziom 1F. Do odblokowania potrzebny klucz z (M1,3).
Przy schodach jest dokument.

Wagon restauracyjny - poziom 2F. Spotkasz tu pierwszego zombiaka-pijawkę (leech zombie).
Jest tu drabina prowadząca na dach wagonu - (M1,8).

Dach wagonu. Dociera się od niego dzięki drabinie z wagonu restauracyjnego - (M1,7).

Kuchnia - poziom 2F. Dociera się do niej od strony dachu - (M1,8).
W kuchni są klucz do pomieszczenia konduktora (M1,11) i winda towarowa.

Kuchnia - poziom 1F. Są tu winda towarowa i interaktywny właz w podłodze.

Pomieszczenie konduktora otwierane kluczem z kuchni - (M1,9).
Są tu mapa pociągu, dokument, walizka i drabina prowadzącą do baru (M1,12).

Wagon barowy. W miejscu tym walczy się z bossem Stingerem (wielki skorpion), ale dopiero po zdobyciu szpikulca do lodu.
Na podłodze leży otwieracz do paneli potrzebny do włazu z kuchni (M1,10).

Do odnalezienia jest tu szpikulec do lodu potrzebny do otwarcia drzwi kuchni z poziomu 2F - (M1,9).
Później pojawiają się tu pijawki i w pełni dostępne stają się schody prowadzące na poziom 1F.

Pokój 101 - skrywa strzelbę.

Musisz otworzyć właz w kuchni (M1,10) żeby tu dotrzeć.
Do odnalezienia jest tu złoty pierścionek do walizki.

Zewnętrzny balkonik. Do zdobycia jest tu wyrzutnia haków Hookshot.
W dalszej części gry aktywuje się tu hamulce pociągu - potrzebna karta magnetyczna z (M1,20).

Na dach dociera się od strony poziomu 1F - (M1,2).
Wskoczenie do dziury odblokowuje dostęp do pomieszczenia na poziomie 2F - (M1,18).

Do pomieszczenia dociera się od strony dachu - (M1,17). Skrywa ono srebrny pierścień do walizki.

Możesz tu dotrzeć dopiero po zdobyciu niebieskiej karty dostępu (jest w walizce).

Kabina maszynisty. Jest tu karta magnetyczna i aktywuje się tu hamulce pociągu.

Legenda Resident Evil Zero HD - Mapa M1: Pociąg

Opisy pomieszczeń z mapy

Pociąg Ecliptic Express

Powyżej znajduje się mapa całego pociągu Ecliptic Express, w którym rozpoczyna się gra. Na mapie zaznaczone i opisane zostały wszystkie obszary, które możesz odwiedzić. Wiele z nich jest początkowo niedostępnych i więcej szczegółów na temat sugerowanej kolejności odwiedzania i odblokowywania pomieszczeń odnajdziesz w naszym opisie przejścia. W opisie są też odwołania do mapy. Przykładowo, odwołanie (M1,4) sugeruje, że powinieneś zerknąć na punkt 4 z mapy pociagu (M1).