Resident Evil Zero HD: Xbox One Sterowanie
Aktualizacja:
Xbox One
W grze Resident Evil Zero HD możesz wybrać pomiędzy pięcioma typami sterowania (rozmieszczenie przycisków na padzie). Oprócz tego możesz ustalić czy chcesz alternatywny (domyślny) czy oryginalny wariant sterowania. W wariancie alternatywnym postać udaje się zawsze w tę stronę, w którą wychyliło się gałkę analogową. W wariancie oryginalnym wychylenie gałki w lewo lub w prawo sprawia z kolei, że zaczyna się ona obracać. Dodatkowo przy wybraniu oryginalnego wariantu sterowania bieg postaci aktywowany jest dopiero po przytrzymaniu określonego przycisku na padzie. Więcej informacji na temat sterowania znajdziesz w kolejnym rozdziale poradnika.
Typ A
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie partnerem (tylko jeśli znajduje się w tej samej lokacji) |
![]() | Akcja / Atak (najpierw trzeba przytrzymać przycisk celowania) |
![]() | Przeładowanie (podczas celowania) / w oryginalnym trybie sterowania dodatkowo Bieganie (przytrzymaj przycisk) |
![]() | Otwarcie okna statusu (domyślnie wyświetlony zostanie inwentarz) |
![]() | Zmiana grywalnej postaci |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Zmiana celu |
![]() | Wyświetlenie mapy |
![]() | Celowanie (możesz wychylać dodatkowo gałkę żeby celować w górę lub w dół) |
![]() | Wydawanie komend podwładnemu: pozostań w miejscu lub podążaj za mną |
![]() | Wydawanie komend podwładnemu: pozostań w miejscu lub podążaj za mną |
![]() | Pauza |
Typ B
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie partnerem (tylko jeśli znajduje się w tej samej lokacji) |
![]() | Akcja / Atak (najpierw trzeba przytrzymać przycisk celowania) |
![]() | Przeładowanie (podczas celowania) / w oryginalnym trybie sterowania dodatkowo Bieganie (przytrzymaj przycisk) |
![]() | Wyświetlenie mapy |
![]() | Zmiana grywalnej postaci |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Zmiana celu |
![]() | Wydawanie komend podwładnemu: pozostań w miejscu lub podążaj za mną |
![]() | Celowanie (możesz wychylać dodatkowo gałkę żeby celować w górę lub w dół) |
![]() | Otwarcie okna statusu (domyślnie wyświetlony zostanie inwentarz) |
![]() | Wydawanie komend podwładnemu: pozostań w miejscu lub podążaj za mną |
![]() | Pauza |
Typ C
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie partnerem (tylko jeśli znajduje się w tej samej lokacji) |
![]() | Akcja / Atak (najpierw trzeba przytrzymać przycisk celowania) |
![]() | Przeładowanie (podczas celowania) / w oryginalnym trybie sterowania dodatkowo Bieganie (przytrzymaj przycisk) |
![]() | Otwarcie okna statusu (domyślnie wyświetlony zostanie inwentarz) |
![]() | Zmiana grywalnej postaci |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Zmiana celu |
![]() | Wydawanie komend podwładnemu: pozostań w miejscu lub podążaj za mną |
![]() | Celowanie (możesz wychylać dodatkowo gałkę żeby celować w górę lub w dół) |
![]() | Wyświetlenie mapy |
![]() | Wydawanie komend podwładnemu: pozostań w miejscu lub podążaj za mną |
![]() | Pauza |
Typ D
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie partnerem (tylko jeśli znajduje się w tej samej lokacji) |
![]() | Potwierdzenie akcji |
![]() | Przeładowanie (podczas celowania) / w oryginalnym trybie sterowania dodatkowo Bieganie (przytrzymaj przycisk) |
![]() | Otwarcie okna statusu (domyślnie wyświetlony zostanie inwentarz) |
![]() | Zmiana grywalnej postaci |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Celowanie (możesz wychylać dodatkowo gałkę żeby celować w górę lub w dół) |
![]() | Zmiana celu |
![]() | Atak (najpierw trzeba przytrzymać przycisk celowania) |
![]() | Wyświetlenie mapy |
![]() | Wydawanie komend podwładnemu: pozostań w miejscu lub podążaj za mną |
![]() | Pauza |
Typ E
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie partnerem (tylko jeśli znajduje się w tej samej lokacji) |
![]() | Akcja / Atak (najpierw trzeba przytrzymać przycisk celowania) |
![]() | Przeładowanie (podczas celowania) / w oryginalnym trybie sterowania dodatkowo Bieganie (przytrzymaj przycisk) |
![]() | Akcja / Atak (najpierw trzeba przytrzymać przycisk celowania) |
![]() | Wyświetlenie mapy |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Poruszanie główną postacią |
![]() | Zmiana celu |
![]() | Zmiana grywalnej postaci |
![]() | Celowanie (możesz wychylać dodatkowo gałkę żeby celować w górę lub w dół) |
![]() | Otwarcie okna statusu (domyślnie wyświetlony zostanie inwentarz) |
![]() | Wydawanie komend podwładnemu: pozostań w miejscu lub podążaj za mną |
![]() | Pauza |
Komentarze czytelników
Zastanawiają mnie niektóre osiągnięcia. Czy w ramach jednego osiągnięcia kumulują się jego poszczególne składowe przy wielokrotnym przechodzeniu gry? Np. to dotyczące broni-jak mam połączyć jednocześnie zestaw custom do pistoletu dla obojga bohaterów skoro w grze jest tylko jeden taki upgrade? Druga sprawa to pliki,które zbiera się i czyta podczas gry: jeśli przy jednokrotnym przejściu czegoś zapomniałem to wystarczy, że przy kolejnym podniosę ten zapomniany czy muszę powtarzać to ze wszystkimi? Albo małe nietoperze w kościele... Mogę likwidację tych 16 sztuk "rozbić na raty"? Lub robienie roślinek, które nie jest zbyt trudne ale zastanawia mnie ta kwestia również, tak z ciekawości.
Najlepsza porada go RE Zero - Wejdź w Panel Sterowania -> Dodaj/Usuń programy -> Usuń.
Chcę dodać, że na Imitacje Marcusa (tu: zombie-pijawki) bardzo dobrze sprawdzają się koktajle Mołotowa i to właśnie w tym celu (choć działają też na inne bestie) porozmieszczano po lokacjach kanistry i butelki. Wystarczą 2-3 flaszki w trybie NORMAL i po temacie. Na Proto Tyranta zaś najprostsza (i najoszczędniejsza) metoda to walka w "zwarciu". Opieramy lufę o jego brzuch i w momencie gdy podnosi rękę do ciosu (a nie robi tego zbyt szybko) naciskamy spust. Nie dość,że powstrzymuje go to od uderzenia, to zadaje bardzo duże (z powodu dystansu) obrażenia nawet od strzelby.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















































































