Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ratchet & Clank - poradnik do gry

Ratchet & Clank - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ratchet & Clank: Kapitan Qwark - boss, jak pokonać? poradnik Ratchet & Clank

Ostatnia aktualizacja: 8 marca 2021

Na tej stronie poradnika do Ratchet & Clank znajdziesz opis walki z czwartym bossem dostępnym w grze - Kapitan Qwark (Captain Qwark).

Wykorzystaj Pana Zurkona i Protonowy Dudnik, by znacznie ułatwić sobie zadanie. - Ratchet & Clank: Kapitan Qwark - boss, jak pokonać? - Ratchet & Clank - poradnik do gry
Wykorzystaj Pana Zurkona i Protonowy Dudnik, by znacznie ułatwić sobie zadanie.

Walka z Kapitanem Qwarkiem jest dość nietypowa, gdyż dysponuje on podobnym sprzętem do twojego. Samo starcie, jak większość walk z bossami w grze, dzieli się na dwa etapy. Podczas pierwszego boss będzie cię po prostu atakował - czy to przy pomocy pistoletu plazmowego, czy rzucając na ziemie granaty, które wywołują fale uderzeniowe. Pierwsze ataki da się unikać pozostawiając w ruchu, a fale uderzeniowe nic ci nie zrobią, jeśli w odpowiednim momencie podskoczysz.

Wleć w kulę Groovitrona, by zniwelować jej efekt. - Ratchet & Clank: Kapitan Qwark - boss, jak pokonać? - Ratchet & Clank - poradnik do gry
Wleć w kulę Groovitrona, by zniwelować jej efekt.

Druga faza następuje w momencie, gdy Kapitan Qwark utraci trochę zdrowia. Rzuci on wtedy na ziemię kulę Groovitron, która zmusi sterowaną przez ciebie postać do tańca. Nie będzie można strzelać, a jedynie poruszać się na boki i skakać. By przerwać efekt kontroli udaj się na środek areny i po prostu wleć w kulę dyskotekową, co przywróci starcie do "etapu pierwszego".

By pokonać wroga możesz skorzystać z pomocy Pana Zurkona i Protonowego Dudnika - obie te bronie będą w stanie ranić wroga wtedy, gdy ty będziesz wykonywać inną akcję. Kapitan Qwark powtórzy jeszcze manewr z Groovitronem kilka razy, jednak efekt łatwo jest przerwać. Okładaj bossa tak długo, aż jego pasek zdrowia spadnie do kilku procent, co przerwie starcie i wywoła serię scen przerywnikowych.