Ratchet & Clank: Deplanetiser - solucja, opis przejścia, wszystkie zadania poradnik Ratchet & Clank
Ostatnia aktualizacja: 8 marca 2021
Na tej stronie poradnika do Ratchet & Clank znajdziesz opis zadań dostępnych na jedenastej planecie - Deplanetiser. Deplanetiser to wyjątkowa lokacja, gdyż nie jest to planeta, a stacja kosmiczna, w dodatku służąca do niszczenia planet. Na początku twojej wizyty czeka cię starcie w kosmosie, po czym bohaterowie zostaną rozdzieleni na czas trwania całego pobytu na planecie.
Rzeczy do odblokowania:
- Rękawica Zagłady (Glove of Doom) - broń do kupienia za 35,000 śrubek.
Zadania:
Załatw Victora Von Iona
Twoja wizyta na tej planecie rozpoczyna się za sterami statku kosmicznego. Wykorzystaj pierwsze kilkanaście sekund etapu na zniszczenie kilku statków wroga, co pozwoli ci uzupełnić rezerwy rakiet tesla. Po chwili aktywuje się scena, a po niej rozpocznie się właściwe starcie z Victorem Van Ionem.
Całe starcie da się zakończyć bardzo szybko, przy pomocy karabinów maszynowych i rakiet tesla. Każda rakieta zabierać będzie mniej więcej 10% zdrowia Victora Von Iona, przez co tak ważne jest, by mieć pełen zapas pocisków w momencie rozpoczęcia starcia. Ostrzeliwuj okręt przeciwnika do momentu, aż jego zdrowie znacząco spadnie - jeśli skończą ci się rakiety, zniszcz kilka myśliwców wroga, by uzupełnić zapasy. Pamiętaj też, by unikać wystrzeliwanych przez niego rakiet (bądź je niszczyć).
Gdy wróg unieruchomi statek, niszcz nadlatujące rakiety.
Gdy zdrowie statku Victora Von Iona spadnie do określonego poziomu, wykorzysta on swoje działo pokładowe, które zablokuje twój statek w jednej pozycji. Trzeba będzie teraz po prostu przeczekać kilkadziesiąt sekund, niszcząc wszystkie pociski nadlatujące w twoją stronę. Po chwili odzyskasz kontrolę nad statkiem - wykorzystaj ten moment by dokończyć dzieła i zbić punkty zdrowia Victora do 0, kończąc starcie.
Pokonaj Victora Von Iona
Po długiej serii scen przerywnikowych obejmiesz kontrolę nad Clankiem. Musisz uciekać przed Victorem Von Ionem, który infiltrował statek - cały etap przypomina ten z początku gry. Biegnij przed siebie unikając ataków robota - gdy będzie ciął laserem z jednego końca ekranu na drugi, przeskocz nad wiązką w momencie, gdy będzie prawie na środku. Pamiętaj też, by za wszelką cenę nie dać się "dotknąć" robotowi - zakończy się to wczytaniem punktu kontrolnego. Gdy na podłodze pojawią się "celowniki" unikaj ich biegając szybko z jednej strony na drugą.
Po chwili ucieczki będziesz musiał wbiec do wejścia po prawej stronie, po czym trafisz do nowej lokacji. Zeskocz na dół, zbierz robota, zmień go w robota-most (Bridgebot) i rozstaw kładkę prowadzącą w lewą stronę - nazwiemy ją pierwszą kładką. Przepraw się przez nią, podnieś znajdującego się tam robota i rozstaw kolejną kładkę, tym razem idącą w prawą stronę - będzie to druga kładka.
Teraz podnieś kolejnego robota i ustaw przy jego pomocy kładkę prowadzącą do miejsca, w którym rozpoczynałeś w tym pomieszczeniu - powstanie w ten sposób trójkąt z kładek. Przebiegnij przez powstałą kładkę (nazwijmy ją trzecią kładką), a następnie przez pierwszą którą utworzyłeś, podnieś robota służącego do stworzenia drugiej kładki i wróć do rozłożenia trzeciej kładki. Przekształć robota do postaci robota-sprężyny (Springbot) i rzuć go pod ścianę ze strzałką.
Przejdź ponownie przez trzecią kładkę i podnieś robota, który posłużył do stworzenia drugiej kładki. Wróć do miejsca z robotem-sprężyną, wskocz na górę, przekształć trzymanego robota do zasilającego (Powerbot) i rzuć go pod jedną z cewek. Zeskocz na dół, zbierz robota, który stworzył trzecią kładkę, wskocz na górę i przekształć go w zasilającego, by zasilić drugą cewkę. Następnie wduś przycisk na ścianie.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie