Rosjanie #14 | Original War poradnik Original War
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
14: Barwy główne
Będzie trudno tylko na początku. Potem już pójdzie jak po maśle - te wszystkie proste misje zaczynają już naprawdę przeczyć, iż kampania dla Rosjan jest trudniejsza. Jednak zbyt łatwo też nie będzie, gdyż silne ataki będą gnębić Twoją obronę od pierwszych chwil, a surowców nie będzie za wiele. Do tego teren jest prawie w całości zalesiony, czyli budowa buldożera już na początku to rzecz podstawowa.
Tutaj także można wybrać sobie ludzi - ja zostałem przy tych samych, co w poprzedniej misji.
Cele misji:
1) Przygotuj się do ataku na arabski Nowy Samarkand.
Tutaj najważniejszy jest czas - musisz jak najszybciej wykonać kilka podstawowych czynności. Zacząć trzeba od rozbudowy bazy w punkcie startu. Wszyscy ludzie niech wybudują skład, potem szyb naftowy, elektrownie, laboratorium oraz fabrykę oraz jej część cywilną (potrzebną do produkcji buldożerów). W laboratorium należy opracować odnajdywanie alaskitu, natomiast w fabryce trzeba wyprodukować jednego buldożera, który oczyści pole z alaskitem na północy. Cały czas zwiedzaj okolicę ciężarówkami i zbieraj skrzynie - bez nich nie da się wygrać. W międzyczasie rozkazy trochę się zmienią.
Nowe Cele misji:
2) Zniszcz Nowy Samarkand.
3) Wyprodukuj jednego Behemota.
Jeśli nie wykonałeś powyższych czynności, to dokończ je, czym prędzej. Musisz także obronić się przed atakami Arabów, jednak nie powinno to stanowić większego problemu. Czas wyjaśnić, po co ten cały pośpiech. Otóż zaraz powinna zgłosić się Heike Steyer z propozycją:
- 3 ludzi za 50 skrzyń i 10 kryształów alaskitu.
- 5 ludzi za 75 skrzyń i 15 kryształów alaskitu.
- 7 ludzi za 100 skrzyń i 20 kryształów alaskitu.
- Lub po prostu możesz odrzucić jej ofertę.
Nowi pomocnicy poza wsparciem w postaci mięsa armatniego mogą także zaoferować swoją technologię, a jest to bardzo przydatna zdobycz. Jednak przedtem dobuduj laboratoria i opracuj własne zaplecze technologiczne. Musisz uważać na ataki przeciwnika, gdyż poza ruchomymi bombami będzie nękał Cię naukowcami wysadzającymi złoże alaskitu czy zmasowanymi atakami oddziałów zbrojnych. Nie ma lekko.
Zbieraj cały czas skrzynie i rozbudowuj bazę. Warto zatroszczyć się o spowalniacze czasu, przynajmniej dopóki nie opracujesz wszystkich technologii. A to trochę potrwa. Zaraz po zbadaniu w laboratoriach arabskich latającej bomby, wyprodukuj kilka zdalnie sterowanych. Z ich pomocą zniszczysz każdą bazę - na razie jednak zajmij się tą na południu #1 .
Bomby wesprzyj oddziałami z bazooką, gdyż wtedy nic Ci się nie oprze. Wybuduj jeszcze w międzyczasie Behemota, który będzie tymczasowo bronił bazy, a potem przeczyści przejście do głównej bazy #2 przeciwnika. Kiedy zdecydujesz się na atak (na początek warto ponownie skorzystać z latających bomb) weź wszystkich ludzi z bazookami i ruszaj do boju.
Nie warto zastanawiać się nad drogami ataku - lepiej zrobić sobie własną, dzięki latającym bombom. Potem wyniszczenie oddziałów i rozwalanie budynków, czyli standardowa robota. Kiedy ostatni przeciwnik zginie, misja zostanie zakończona.