Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Original War - poradnik do gry

Original War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rosjanie #13 i #13a | Original War poradnik Original War

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

13: Triangulacja

Przygotuj się - czeka Cię trochę trudniejsza misja - Rosjanie #13 i #13a | Original War - Original War - poradnik do gry

Przygotuj się - czeka Cię trochę trudniejsza misja. Kilka niewielkich amerykańskich baz w okolicy być może nie stanowi zagrożenia, ale jedna, główna, ulokowana w prawym górnym rogu mapy, to już prawdziwa forteca. Na szczęście nie musisz jej zdobywać, gdyż nie będzie to konieczne do wykonania celów misji. Natomiast pomniejsze bazy zdobędziesz bez większych problemów dostępnymi od początku środkami, a budowa dwóch baz to całkiem interesujące zadanie.

Przed misją możesz wybrać sobie na akcje kilku ludzi. Mój wybór to: dwóch żołnierzy z bazooką, tyleż naukowców, mechanik i inżynier. Taki oddział powinien bez większych problemów wygrać tę misję.

Cele misji:

1) Zabierz artefakt na północ, wybuduj laboratorium czasoprzestrzenne i znajdź Żyłę-Matkę.

2) Zabierz artefakt na wschód, wybuduj laboratorium czasoprzestrzenne i znajdź Żyłę-Matkę.

Ruszaj, czym prędzej, na północ, w okolice punktu #1 . Tam należy zaatakować niewielką amerykańską bazę, a zaraz potem szybko ją przejąć. Dzięki temu od samego początku będziesz dysponował sporą ilością surowców, a w szczególności ropą naftową, potrzebną w elektrowniach do podtrzymywania prac laboratoriów. Jednak tutaj nie możesz wybudować laboratorium czasoprzestrzennego.

Udaj się więc dalej na północ i w punkcie #2 zbuduj skład. Potem postaw resztę potrzebnych budynków i przewieź surowce ze zdobytej przed chwilą bazy. Cały czas będzie trzeba odpierać ataki amerykańskich jednostek nadchodzących ze wschodu. Jednak nie powinno to stanowić większego problemu. Po chwili pojawi się komunikat o przechwyconej transmisji przeciwnika. Dostaniesz także nowe zadanie.

Nowe Cele misji:

3) Powstrzymaj pułkownika Johna Macmillana .

Jak najszybciej przejdź w okolice skrzyżowania #3 . Za chwilę ze wschodu nadjedzie MacMillan w silnej obstawie - jednak powinieneś bez większych problemów go wyeliminować. Po uleczeniu jednostek i naprawieniu pojazdów zaatakuj niewielką bazę na południu #4 . Da Ci to dostęp do złóż alaskitu i tym samym umożliwi budowę laboratorium czasoprzestrzennego, co też niezwłocznie uczyń.

Warto zainteresować się rozwojem technologicznym - przed zbadaniem artefaktu staraj się poznać wszystkie technologie. Oczywiście, cały czas będziesz atakowany, więc nie osiadaj na laurach tylko przygotuj dobrą obronę. Jeśli zabraknie ropy lub alaskitu, dowieź potrzebny surowiec z którejś ze zdobytych baz. Natomiast po opracowaniu odpowiedniej technologii, dostaniesz nowe zadanie.

Nowe Cele misji:

4) Wybuduj, co najmniej jeden pojazd lub wieżyczkę wyposażoną w spowalniacz czasu.

Powyższy cel jest chyba prosty - w fabryce trzeba wybudować cześć alaskitową i potem zamontować odpowiednią cześć na wieżyczce lub na pojeździe. Dokończ badania nad artefaktem i odkryj położenie Żyły-Matki. Czas na budowę drugiego kompleksu w punkcie #5 . Weź ludzi do obrony (oczywiście pierwsza baza powinna być dobrze broniona działkami) i ruszaj we wskazane miejsce. Nie przejmuj się bazą Amerykanów #6 - nie musisz jej niszczyć.

Nieopodal krawędzi mapy wybuduj skład, przenieś do niego trochę skrzyń z okolicy oraz alaskitu z pobliskiego składu. Wybuduj następnie laboratorium czasoprzestrzenne. Wystarczy, że przewieziesz tutaj artefakt i zbadaj go. Położenie Żyły-Matki zostanie sprecyzowane, a misja prawie zakończona. Prawie, gdyż przedtem przyjdą nowe rozkazy.

Nowe Cele misji:

5) Zabierz artefakt i swoich ludzi w lewy dolny róg mapy.

Wystarczy jeszcze zabrać wszystkich do punktu startowego misja zostanie zakończona. Uważaj tylko na wrogie jednostki, które będą starały się Ciebie powstrzymać.

13a: Pokój na ziemi.

Misja identyczna jak w przypadku gry po stronie Amerykanów, więc daruję sobie jej opis. Zmienia się tylko trochę pojawianie nowych oddziałów, reszta to kopia tamtej misji. Zresztą nie ma się czemu dziwić - w końcu nasi bohaterowie łączą od teraz swoje siły.

Do pomocy w tej, jak i następnych, misjach dla Przymierza zapraszam do części amerykańskiej.