Rosjanie #04 | Original War poradnik Original War
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
04: Modlitwa za Poległych
Tym razem zadanie wydaje się z początku łatwe, ale jeśli się nie pospieszysz i nie wybudujesz umocnień, to od razu możesz wracać do domu. Przeciwnik jest silny, dobrze wyposażony i technologicznie lepiej rozwinięty, niż Ty. Oczywiście standardowo należy inwestować w pojazdy, najsilniejszą broń po stronie rosyjskiej. Z tego wynika, że można sobie podarować żołnierzy - zginą szybko pod miotaczami ognia.
Jest to już standardem - możesz przed misją wybrać sobie podwładnych. Oczywiście mój wybór padł na najlepszych ludzi, niezależnie od kategorii wyszkolenia. Z tym, że byli tam: naukowiec, inżynier i żołnierz, czasami w liczbie kilku. Nie będę wymieniał ich po nazwisku - sam pewnie i tak dokonasz innego wyboru.
Cele misji:
1) Spotkaj się z Kuzmowem i zbudujcie na miejscu bazę, która ochroni wycofujących się radzieckich żołnierzy.
2) Utrzymuj pozycję.
Przejdź czym prędzej do punktu #1 , gdzie czeka Kuzmow . Wybuduj na miejscu skład, dzięki czemu dowództwo przyśle pierwszy transport surowców. Postaw jeszcze szyb naftowy w miejscu do tego przeznaczonym i rozpocznij budowę laboratroium. Niestety, surowce nie będą docierały jak trzeba, więc sam się będziesz o nie musiał zatroszczyć - trzeba zatrzymać przejeżdżające transporty. Nie martw się, dowódca nie będzie zadowolony, ale dzięki temu przeżyjesz. Dopiero, kiedy powie, że nie żartuje i że nas zdegraduje, odpuść sobie dalsze zatrzymywanie transportów.
Zbierz jak najwięcej skrzyń, gdyż może ich później zabraknąć podczas budowy pojazdów. Zbadaj wszystkie możliwe technologie i wybuduj warsztat. Potem wystarczy go rozbudować i dobudować człon odpowiedzialny za stawianie dział - skonstruuj kilka pojazdów weń wyposażonych. Najlepiej, jeśli połowa wszystkich pojazdów będzie wyposażona w działa, a druga połowa w karabin Gatlinga. To pozwoli na niszczenie każdego celu: opancerzonego - działami i piechoty - karabinem.
W końcu pojawią się pierwsze jednostki. Będzie to niewielki oddział piechoty na północy #2 i trochę większy na południu #3 . Najlepiej poczekać na nich w bazie, która odpowiednio przygotowana będzie w stanie odeprzeć nawet najsilniejszy atak. Otóż trzeba postawić na wieżyczki obronne - nawet bez broni i ludzi. Arabowie będą chcieli je zniszczyć, zamiast atakować Twoje pojazdy, co da Ci czas na niszczenie po kolei wszystkich jednostek. W ten sposób pokonasz cały najazd, gdyż po piechocie pojawi się cała masa jednostek zmechanizowanych! Do tego w trakcie ataku pojawi się nowe zadanie.
Nowe Cele misji:
3) Zapewnij bezpieczeństwo Kapitanowi Gejdarowi .
W punkcie #4 pojawi się nasz Kapitan i zacznie powoli iść w stronę bazy. Musisz dopilnować, aby dotarł do niej cało i zdrowo. Wyślij kilka jednostek w pojazdach do ochrony i przyprowadź go do bazy. Po chwili dojdą nowe rozkazy.
Nowe Cele misji:
4) Zabierz Gejdara do punktu zbornego.
5) Wycofaj się do punktu zbornego, nie pozwól by wróg Cię śledził.
6) Zniszcz swoją bazę, by nie wpadła w ręce wroga.
A teraz najzabawniejsza część - zniszcz wszystkie budynki w bazie. Część może rozebrać inżynier, część rozwal pojazdami - będzie szybciej. Kiedy ostatni budynek padnie, ruszaj do punktu ewakuacyjnego #5 . Rozwal każdą napotkaną wrogą jednostkę, nie pozwalając żadnej za Tobą podążyć. Kiedy wszyscy dotrą we wskazane miejsce, misja zostanie zakończona.