Rosjanie #03 | Original War poradnik Original War
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
03: Zagłada
Tutaj pojawią się pierwsze problemy - to już wiadomo, dlaczego kampania dla Rosjan jest trudniejsza. Początkowe zadania to jeszcze teoria, ale pod koniec przyjdzie czas i na praktykę. Chociaż bardziej pasuje w tym momencie stwierdzenie: wrzucenie na głębokie wody. Chodzi oczywiście o zaatakowanie amerykańskiej bazy, dobrze bronionej i trudno dostępnej. I nie będzie zlituj się - dezercja jest karana śmiercią.
Przed rozpoczęciem działań możesz dobrać drużynę do własnych potrzeb. Mój wybór to: Jaworska (żołnierz), Savostin (inżynier) oraz Skatchko (naukowiec).
Cele misji:
1) Znajdź złoże ropy i wybuduj tam bazę.
2) Zmodyfikuj laboratorium w Berii.
3) Niw pozwól amerykańskim oddziałom (w lewym dolnym i prawym górnym rogu mapy) dotrzeć do bazy Omikron.
Przejdź do punktu #1 i wybuduj tam skład - to właśnie tu znajduje się złoże ropy. Przenieś do magazynu skrzynie, aby wybudować szyb naftowy. Mniej więcej w tym czasie pojawi się w punkcie #2 Profesor Scholtze .
Nowe Cele misji:
4) Spróbuj ocalić Profesora Scholtze . Może się nam przydać.
Wyślij kilku ludzi po profesora. Wróć z nim do bazy, gdzie gruntownie zacznij rozbudowę. Najpierw skup się na laboratorium, potem postaw elektrownię na ropę i rozbuduj warsztat. Niech jeden z inżynierów nosi zapasy ropy z drugiej bazy. Musisz dbać o to cały czas, gdyż jeśli tego surowca zabraknie, to cała baza po prostu siądzie. Nic nie będzie działać jak trzeba.
Kiedy opracujesz nową broń, karabin Gatlinga, wybuduj kilka pojazdów weń wyposażonych. Jak już rozbudujesz warsztat, przyjdą nowe rozkazy.
Nowe Cele misji:
5) Wybuduj po jednym pojeździe dla wszystkich żołnierzy.
6) Skonstruuj jak najwięcej pojazdów.
Bierz się szybko do roboty. Wsadź każdego człowieka, który ma choćby blade pojęcie o mechanice do fabryki i rozpocznij masową produkcję. Musisz jak najszybciej wyprodukować najmocniejszy pojazd i wsadzić do niego Burłaka . Tylko on może bez większego wysiłku zająć się oddziałami, które pojawią się w lewym dolnym rogu mapy #3 .
Owe oddziały najlepiej rozwalić ze wzgórza, na którym stoi baza zaopatrująca Cię w ropę. Potem pilnuj tego miejsca, gdyż za jakiś czas pojawią się tutaj następne posiłki. Następnie wyprodukuj drugi pojazd, także silnie opancerzony i wyślij go w prawy górny róg mapy, do punktu #4 . Jednak większe siły pójdą z zachodu, a tutaj wystarczy jeden pojazd.
Kiedy naukowcy skończą pracę, warto wyszkolić ich na inżynierów. W końcu im więcej rąk do noszenia skrzyń i ropy, tym lepiej. Kiedy przyjdzie czas do ataku, zostaniesz zapytany o ilość posiadanych pojazdów:
- Możesz powiedzieć, że masz wystarczająco dużo pojazdów i dowódca wyśle Ci kilku kierowców.
- Lub, że masz pojazdy tylko dla siebie.
- Albo, że nie udało Ci się skonstruować pojazdów, dzięki czemu zyskasz kilka minut na dokończenie tego zadania.
Wybuduj jeszcze kilka pojazdów. Zaraz przyjdą nowe rozkazy.
Nowe Cele misji:
7) Dotrzyj do punktu zbornego pod bazą.
Każ wszystkim wejść do pojazdów i stawić się w wyznaczonym miejscu #5 . Najlepiej zamienić ich profesje na mechaników (nie wszystkich). Kiedy to zrobisz, pojawi się finalny rozkaz.
Nowe Cele misji:
8) Zniszcz Omikron.
Podejdź powoli do bazy #6 i w pierwszej kolejności zniszcz dwie wieżyczki. Wycofaj zepsute jednostki, napraw wszystkie, ewentualnie zatankuj w składzie i do boju. Dwa budynki koszar pełnych żołnierzy to nie lada utrudnienie. Rozwal najpierw te na południu, potem na północy. Kiedy padną, zdobycie bazy będzie już tylko kwestią czasu.
Istnieje pewien trik na szybkie zakończenie - rozwal wieżyczkę ulokowaną na wzgórzu. Dzięki temu Amerykanie uciekną, bojąc się jakiegoś "nieznanego przeciwnika". Jednak to nie o Ciebie chodzi, gdyż zaraz baza Kirowa zostanie zaatakowana przez oddziały arabskie. Tutaj może dać w kość pewien bug w grze: baza musi zostać zniszczona, jeśli się to nie uda wrogim jednostkom, nie będziesz mógł kontynuować misji. A kiedy się to natomiast uda, przyjdzie nowy rozkaz.
Nowe Cele misji:
9) Pomóż bazie Kirowa.
Ruszaj w stronę bazy Kirowa #7 . Napotkany po drodze nowy dowódca powie, co robić dalej. To będzie koniec misji.