Rosjanie #12 | Original War poradnik Original War
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
12x: Oczyszczenie
UWAGA! Przed misją dostaniesz dwie wiadomości, na które można odpowiedzieć (i tym samym zgodzić się na jedną z możliwych do rozegrania opcji). Można także je po prostu wyrzucić i grać dalej, co jednak zaowocuje... śmiercią Burłaka . Tak, nasz bohater zostanie rozstrzelany z rozkazu swojego dowódcy! Tak więc wybierz dogodną dla siebie opcję i odpowiedz na nią.
To na tyle rozgrywki :-)
12: Rewolucja październikowa
I tym razem nie będzie trudno. Zaczyna to w sumie przeczyć zasadom, jakoby kampania Rosyjska była trudniejsza, ale najlepsze jeszcze przed Tobą. Cały wic polega w tej misji na odpowiednim wyciągnięciu przysłowiowego asa z rękawa. Jeśli po kolei przejmiesz wszystkie bazy, misja zostanie pomyślnie zakończona, a na Twoich piersiach zawiśnie cała masa orderów.
Cele misji:
1) Zajmij co najmniej cztery bazy w okolicy.
2) Zabij generała Płatonowa .
Ruszaj, czym prędzej, na południe, do bazy #1 . Aby ją przejąć, trzeba będzie odpowiedzieć poprawnie na wszystkie zadane pytania. Podpowiadam:
- Książka "Das Kapital": Karol Marx.
- ZSRR: Związek Zjednoczonych Republik Radzieckich.
- Rewolucja październikowa: Siódmego listopada.
- Drugie imię Lenina: Iljicz.
- "Manifest Komunistyczny" napisano: 1848.
- Kto przyrównał alaskit do kuli: Lenin.
Warto przed atakiem na Płatonowa opracować trochę lepsze technologie. W tym celu na początku postaraj się przeszkolić kilku naukowców z dostępnych oddziałów. Potem warto dobudować jeszcze jedno laboratorium. Burłak niech wjedzie kolejno do baz: #2 , #3 i #4 - dowie się, czego mu potrzeba, aby przekonać poszczególnych dowódców. Czas na przygotowania do ucieczki naukowców. Kiedy stanie się to faktem, dostaniesz nowe rozkazy.
Nowe Cele misji:
3) Przejmij artefakt i zadbaj o jego bezpieczeństwo.
4) Nie pozwól, by naukowcy przeszli do Przymierza.
Najlepiej przed tym buntem rozkaż żołnierzom czekać w punkcie #5 , a Burłaka wyślij na północ, do punktu #6 . Kiedy otrzymasz rozkazy, Burłak zabije kilku uciekających naukowców (nie wolno im uciec!), a żołnierze przejdą do punktu #7 , gdzie będzie reszta wraz z artefaktem zapakowanym na ciężarówkę. Wystarczy zabić wszystkich naukowców i przewieźć artefakt do bazy.
Tam, po wynalezieniu bazooki i opracowaniu kilku technologii przeszkól wszystkich żołnierzy na żołnierzy z bazooką (mechanicy zaraz dostaną pojazdy za darmo, więc można sobie ich budowę darować). Ruszaj do bazy #2 , gdzie po krótkiej rozmowie dostaniesz możliwość zabrania dwójki podwładnych. Z drugą bazą, #3 będzie trochę trudniej - trzeba ją zaatakować i mając sporą przewagę, poczekać na kapitulację dowódcy. Kolejna piątka dołączy do grupy. Do bazy #4 wystarczy wjechać i porozmawiać z dowódcą, gdyż ten od razu się zgodzi i da pięciu swoich ludzi do wyboru.
Czas na atak na ostatnią bazę, #8 - czyli generała Płatonowa . Najlepiej zaatakować całą grupą od północnej krawędzi mapy. Wtedy nikt nie powinien Cię powstrzymać, a Ty będziesz w stanie rozwalić wszystko, co się tylko pojawi. A będzie tego sporo - pojazdy i mnóstwo piechoty, natomiast jeśli wjedziesz dalej, to nawet Behemota trzeba będzie zniszczyć. Sam generał ukrywa się w magazynie, ale to już będzie prosta sprawa. I to już koniec.