Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Śródmieście | Akt trzeci Omerta Miasto Gangsterów Omerta: Miasto Gangsterów poradnik,solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Śródmieście

Nagroda za wykonanie misji:

  • Wyjątkowa broń: Nóż bojowy (nóż)
  • Wyjątkowa broń: Radża (kij)
  • Wyjątkowa broń: Kołysanka (strzelba)

Jest to prawdopodobnie jedna z najłatwiejszych misji w grze. Pan Smith chce abyśmy pomogli mu wygrać wybory; w tym celu musimy zapewnić mu poparcie w sześciu rejonach. Zaczynamy od klasycznej rozbudowy: punkt zbierania haraczu, punkt bukmacherski oraz garkuchnia. W najbliższym czasie będziemy musieli ulepszyć nasze budynki, aby uzyskać 60 punktów strachu (punkt haraczu) i sympatii (garkuchnia). Zadbajmy tez o odkrycie pozostałych obszarów miasta.

Musimy zapewnić Panu Smithowi zwycięstwo w zbliżających się wyborach.

Poparcie możemy zdobyć w siedmiu miejscach, zaś każde z nich ma inne wymagania:

  • Konieczne jest posiadanie garkuchni
  • Musimy wygonić (walka) bądź tez zatrudnić (80 strach, 1000$) lokalnych opryszków
  • 60 punktów sympatii
  • 60 punktów strachu
  • Musimy założyć związek zawodowy
  • Musimy zorganizować 3 imprezy charytatywne u urzędników miejskich
  • Musimy postawić 3 budynki na działkach budowlanych

Proponuje zacząć od zwiększenia naszych współczynników strachu i sympatii oraz od założenia związku zawodowego. Po ulepszeniu budynku będzie on przynosił olbrzymie ilości gotówki pozwalając nam na bardzo łatwe wykonanie pozostałych zadań. Misje te są na tyle proste, że obojętne w jaki sposób do nich podejdziemy przegrana jest praktycznie niemożliwa.

Jedna z siedmiu dostępnych dla nas misji. Musimy postawić garkuchnię.

W międzyczasie zadbajmy też o wykupienie wszystkich egzemplarzy wyjątkowej broni znajdujących się w mieście. Dwa z nich są w rękach lokalnych Donów, jeden zaś u funkcjonariusza.

Każdy Don posiada na sprzedaż wyjątkową broń.

Po zebraniu poparcia w sześciu punktach okaże się, że ktoś ukradł urnę wyborczą a naszym zadaniem jest odnalezienie go. W pierwszej kolejności sprawdzamy trzy kolejne budynki znajdujące się za ratuszem. Następną lokacją, którą odwiedzimy będzie lokalne wiezienie - tutaj mamy do wyboru wręczyć łapówkę nadzorcy bądź też wysłać jednego z naszych ludzi na zwiad (zostanie on uwieziony na jeden dzień). Urna wyborcza znajduje się w domu jednego z dwóch skazańców. Gdy dotrzemy do pierwszego mieszkania ponownie staniemy przed wyborem: uciec (jeden z naszych podopiecznych zostanie uwieziony) lub podjąć walkę. Jako, że w misji tej jest mało starć, możemy śmiało wybrać drugą opcję.

Jedno z niewielu starć w Śródmieściu.

Następnie będziemy musieli odwiedzić mieszkanie drugiego ze skazańców. Ponownie czeka nas walka, po zwyciężeniu w której misja zakończy się sukcesem.