Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Northside | Akt pierwszy Omerta Miasto Gangsterów Omerta: Miasto Gangsterów poradnik,solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Northside

Nagroda za wykonanie misji:

  • Członek ekipy: Walker "Wielkolud" Johnson
  • Wielkość gangu +1
  • Awans

W lokacji tej zmierzymy się z członkami rasistowskiego Ku Klux Klanu. Misję rozpoczynamy od zdobycia przychylności mieszkańców - w tym celu ulepszamy kryjówkę do drugiego poziomu, wynajmujemy nieruchomość i zakładamy w niej garkuchnię. Jednocześnie powinniśmy zrobić rozeznanie w terenie za pomocą informatorów i w odkrytych lokalach postawić browar, spelunkę i punkt zbierania haraczu. Budynki te wystarczą aby opłacić naszych gangsterów i powoli odkładać nadmiar gotówki.

Nasz pierwszy kontakt w nowej dzielnicy - Eliza Jackson.

Musimy podnieść nasz współczynnik sympatii do 40 punktów. Możemy tego dokonać na kilka sposobów: ulepszając garkuchnię, za pomocą odpowiednich zleceń (ostatnia zakładka) oraz rozprawiając się z opryszkami grasującymi po ulicach miasta. Aby odblokować tą misję trzeba będzie skorzystać z pomocy informatorów.

Wyeliminowanie opryszków sprawi, że mieszkańcy będą nas bardziej lubili.

Okazuje się, że Ku Klux Klan nie lubi konkurencji - dzięki kontaktom z oficjelami spowodują, że każdego dnia poziom naszej niesławy będzie rósł o jeden punkt; oznacza to, że musimy się spieszyć. Niejaki Walker "Wielkolud" Johnson skontaktuje się z nami i obieca nam pomóc w zamian za przekazanie 60 skrzynek piwa lokalnemu klubowi jazzowemu. Dzięki posiadanym browarom (możemy na pewien czas zatrzymać działanie spelunek, aby nie zużywały zapasów) oraz zleceniom szybko uzbieramy potrzebny ładunek.

"Wielkolud" we własnej osobie - już wkrótce skorzystamy z jego usług.

Nastąpi kolejny ruch Ku Klux Klanu - dojdzie do bezpośredniej konfrontacji w klubie jazzowym. Po pokonaniu pięciu przeciwników (musimy uważać na przeciwników w czerwonych szatach - uzbrojeni są oni w pistolety maszynowe Thompsona, które zadają bardzo duże obrażenia) walka zakończy się a my będziemy musieli prawdopodobnie zmylić policyjnych śledczych. W nagrodę każda z naszych postaci otrzyma awans na kolejny poziom doświadczenia.

Walka w klubie jazzowym. W pierwszej kolejności musimy wyeliminować członków Ku Klux Klanu ubranych w czerwone szaty.

Czas pomóc naszemu wielkiemu przyjacielowi: musimy zebrać 5000$. Podczas zbierania gotówki nie zapomnijmy o rozwijaniu naszego biznesu i o odkrywaniu kolejnych obszarów miasta za pomocą informatorów. Niedługo dostaniemy również propozycję od Samuela Johnsona: 1000$ za każde wykonane dla niego zadanie. Nic trudniejszego: pierwsze z nich wymaga od nas posiadania 5 sztuk broni palnej, drugie zaś założenia punktu bukmacherskiego (możliwe, że będziemy musieli zwinąć interes w jednym z naszych lokali, gdyż na całej mapie miasta są tylko dwa). Na szczęście punkt bukmacherski w połączeniu z punktem zbierania haraczu oraz garkuchnią (i wysokim poziomem sympatii) generują na tyle dużo pieniędzy, że naszym jedynym zajęciem będzie odczekanie kilku dni.

Dwie misje dla Samuela Johnsona i mamy 2000$ w garści.

Po pewnym czasie odezwie się do nas "Wielkolud" z informacjami na temat zebrania Ku Klux Klanu. Jest to doskonała okazja, aby rozbić całą szajkę. Proponuję w tym miejscu zapisać stan gry, gdyż po zebraniu 5000$ okaże się, że Walker został złapany przez rasistów a my będziemy musieli przyjść z odsieczą - automatycznie rozpocznie się ostatnia walka w tej dzielnicy.

Strzelby doskonale nadają się do czyszczenia pomieszczeń.

Starcie to ponownie można podzielić na dwa etapy. W pierwszym z nich staramy się wyeliminować przeciwników i otworzyć celę, w której przetrzymywany jest "Wielkolud". Gdy go uwolnimy nastanie pora na ostateczne rozwiązanie problemu - musimy pokonać przywódcę Ku Klux Klanu. Znajduje się on w magazynie naprzeciwko tego, w którym uwięziony był Walker. Kilka celnych strzałów i będziemy mogli cieszyć się zwycięstwem.