Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przy Promenadzie | Akt trzeci Omerta Miasto Gangsterów Omerta: Miasto Gangsterów poradnik,solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Przy Promenadzie

Nagroda za wykonanie misji:

  • Awans
  • Wyjątkowa broń: Sprawiedliwość z Luizjany (strzelba)
  • Wyjątkowa broń: Cios w twarz (kastety)

Tym razem będziemy operowali głównie czystymi pieniędzmi. Pierwsze zadanie: musimy zebrać 2000$$ - w tym celu wystarczy wynająć nieruchomość i umieścić tam księgowego. Od razu wykupmy oba dostępne dla niego ulepszenia a pranie brudnych pieniędzy będzie szło w ekspresowym tempie. Możemy też założyć punkt zbierania haraczu oraz garkuchnię aby zwiększyć nasze współczynniki strachu i sympatii.

Przy Promenadzie to raj dla księgowych - wypiorą oni każdą sumę brudnych pieniędzy.

Po zebraniu odpowiedniej sumy czystych pieniędzy otrzymamy kolejne zadanie: wykupić 5 rezydencji (czyli zwykłych domów, nieposiadających oznaczeń na mapie miasta). Potrzebujemy pięć takich lokali do zakończenia zadania. Zanim zakupimy ostatnią rezydencję koniecznie musimy zdobyć obie wyjątkowe bronie: jedna jest u funkcjonariusza (kastety "Cios w twarz"), druga zaś u lokalnego Dona (strzelba "Sprawiedliwość z Luizjany"). Koniecznie też musimy zadbać o to, abyśmy mieli kilka źródeł czystych pieniędzy innych niż księgowy - kłopoty czają się tuż za rogiem i niedługo nasz kranik pełen mamony wyschnie. Polecam zbudować browar i gorzelnię, przejąć lokalny klub nocny i postawić hotel. Oprócz tego możemy zadbać o źródło brudnej forsy: maksymalnie ulepszony związek zawodowy oraz punkt bukmacherski i zbierania haraczu powinny wystarczyć. Przydatny będzie również prawnik. Tak "uzbrojeni" możemy wykupić ostatnią rezydencję.

Wykupione budynki zapewnią nam niewielki przychód w postaci czystych pieniędzy.

Jak wiadomo pieniądz robi pieniądz. Naszym kolejnym zadaniem jest zakupienie 8 działek budowlanych lub istniejących już w mieście budynków. Tutaj zaczną się problemy, o których ostrzegałem w poprzednim akapicie. Biuro będzie starało się nam przeszkodzić w naszych działaniach: nasi księgowi zostaną zablokowani - stracimy jedną z metod prania brudnych pieniędzy (nadal pozostają nam zlecenia). Chwilę później zostaniemy odcięci od naszego źródła brudnych pieniędzy - przestaniemy otrzymywać pieniądze z innych dzielnic.

Nasz brat, Agent D'Angelo będzie starał się uprzykrzyć nam życie.

Po zakupieniu kilku budynków Agent D'Angelo znajdzie na nas kolejny sposób. Od tej chwili każdego dnia ilość naszych niewydanych brudnych pieniędzy spadnie do zera! Musimy je albo wyprać (poprzez zlecenia) albo wydać zanim stracimy całą gotówkę. Gdybyśmy mieli problemy z zakończeniem misji możemy dokonać skoku na bank. Walka jest dosyć trudna, lecz zwycięstwo gwarantuje nam dodatkowe 5000$$. Niezależnie od obranej drogi finansowania naszych interesów po zdobyciu ośmiu budynków misja zakończy się sukcesem.

W razie kłopotów finansowych możemy dokonać skoku na bank.