Mediterranean ave | Akt trzeci Omerta Miasto Gangsterów Omerta: Miasto Gangsterów poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Mediterranean ave
Nagroda za wykonanie misji:
- Awans
- Awans
Należący do nas magazyn alkoholu został okradziony. Naszym zadaniem będzie odszukanie złodziei i zrobienie z nich przykładu dla innych, którzy kiedykolwiek zamierzaliby podnieść na nas rękę. Aby dotrzeć do winnych będziemy musieli podążać za poszlakami. Pierwszą lokacją, którą powinniśmy odwiedzić jest nasz magazyn - wysyłamy do niego gangstera i czekamy na rezultat. Jednocześnie powinniśmy rozkręcić nasz interes: zakładamy punkt zbierania haraczu i punk bukmacherski. Następnie odwiedzamy informatorów i w świeżo odkrytych budynkach zakładamy browar i spelunkę.
Czas ruszyć dalej ze śledztwem. Odwiedzamy kolejne punkty na mapie; po zbadaniu drogi wyjazdowej z dzielnicy dowiemy się, ze żadna ciężarówka nie opuściła terenu. Oznacza to, że alkohol nadal znajduje się w okolicy. Kolejne strzępy informacji wydobędziemy w lokalnej "imprezowni" - okazuje się, że w dzielnicy znajduje się jeszcze jedna spelunka sprzedająca prawdopodobnie nasz alkohol. Oznacza to, że ktoś musi ją zaopatrywać.
Jako, że odwiedzenie kolejnej lokacji będzie wymagało od nas 2500$ możemy na chwilę poczekać ze śledztwem i zająć się naszymi interesami. Jest to doskonały moment na powiększenie naszych włości i sprawdzenie działania budynków, których do tej pory nie wykorzystywaliśmy, takich jak np. piramida finansowa, lombard czy przemytnik.
Po uzbieraniu 2500$ możemy ruszyć dalej ze śledztwem. Po odwiedzeniu lokalu dowiemy się, że handel naszym alkoholem w dzielnicy kwitnie. Musimy zebrać 30 sztuk whisky a następnie znaleźć kupca - to z niego wyciągniemy dodatkowe informacje. Okazuje się, że nasz stary znajomy Irlandczyk, Ben O'Connor, może wiedzieć cos więcej na temat kradzieży. W międzyczasie zniknie też gdzieś Wyskrobek - okazuje się, że kapelusz znaleziony w magazynie należał do niego. Ben wskaże nam miejsce ukrycia naszego alkoholu. Możemy teraz zapisać stan gry i wybrać się w odwiedziny do drugiego magazynu, aby odebrać co nasze.
Walka jest banalnie prosta, kilka pistoletów maszynowych Thompsona i strzelb wystarczy aby pozbyć się całej konkurencji. Po walce okaże się, ze Wyskrobek został wrobiony przez jednego z poruczników w naszym gangu. Dołączy on ponownie do nas i zaproponuje urządzenie zasadzki na zdrajcę. Awansujemy naszych gangsterów na kolejny poziom doświadczenia, zapisujemy stan gry i wybieramy kolejną misję.
Ponownie czeka nas wyjątkowo prosta walka. Wystarczy korzystać z osłony i atakować całe grupy wrogów Thompsonami aby zwyciężyć. Możemy też skorzystać z pomocy Wyskrobka uzbrojonego w pistolet "Sędzia" - jest to doskonała kombinacja pozwalająca nam szybko dobijać rannych przeciwników.