Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Illinois Ave | Akt drugi Omerta Miasto Gangsterów Omerta: Miasto Gangsterów poradnik,solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Illinois Ave

Nagroda za wykonanie misji:

  • Członek ekipy: Eddie "Wesołek" Sparks
  • Wyjątkowa broń: Sułtan bejsbola (kij)
  • Awans

Czas przenieść walkę na teren gangu Big Danny'ego Corsiniego. Naszym pierwszym zadaniem jest wykupienie lokalu bądź nieruchomości. Niestety na mapie nie widać aktualnie żadnej z potrzebnych nam lokacji - będziemy musieli skorzystać z pomocy informatora. Tu pojawi się kolejny problem: jedyna osoba, która może nam pomóc - Frankie "Kufel" - jest jednym z poruczników w gangu Corsiniego. Mamy dwa wyjścia do wyboru: albo zapłacimy mu 2000$ albo wyeliminujemy go z gry. Polecam skorzystać z drugiej opcji - 2000$ będzie dla nas jeszcze przydatne, zaś rozwiązanie siłowe powiększy nasze wpływy o 10 punktów.

Pierwsze spotkanie z gangiem Corsiniego a raczej jego porucznikiem: Frankie "Kuflem".

Naszym następnym celem jest zdobycie 100 punktów wpływu. Dokonamy tego zakładając i wykupując lokale należące do Corsiniego oraz eliminując kolejnych jego poruczników. Znajdujący się nieopodal magazyn, który powinien zawierać 150 skrzynek piwa jest niestety pułapką, lecz pokonanie wrogich gangsterów zaowocuje zdobyciem kilku punktów wpływu.

Magazyn ten jest pułapką, co nie zmienia faktu, że warto go odwiedzić.

Niedługo na naszej drodze stanie kolejnych dwóch poruczników Corsiniego: snajper "Uśmiechnięty" Jake oraz kuzyn Dona - Jimmy Corsini. Tak samo jak w poprzednim przypadku możemy wybrać drogę konfrontacji lub "pokojową": pierwszy gangster domaga się 40 butelek whisky, drugiego zaś można zastraszyć, gdy nasz współczynnik strachu osiągnie 60 punktów.

Lokalem tym zarządza Jimmy Corsini, kuzyn Big Danny'ego.

Istnieje kilka możliwości dobrania się do skóry Corsiniemu. Zaraz po pozbyciu się pierwszego porucznika warto założyć w opustoszałym teraz lokalu browar. Następnie po zebraniu 30 skrzynek piwa sprzedajemy je w lokalnej spelunce a gdy ta nas polubi wykupujemy ją. Teraz za zarobione pieniądze możemy zakupić broń palną (zlecenia) i dokonać przejazdu na punkt zbierania haraczu. Przejmujemy zdobyty budynek i zakładamy własny punkt. W najbliższym czasie przybytek ten wraz ze spelunką będą stanowiły jedyne źródło naszych dochodów. Wkrótce dostaniemy do dyspozycji nowy typ zleceń znajdujący się w zakładce specjalne: zadania uderzające bezpośrednio w interesy Corsiniego. Warto z nich korzystać, aby zwiększyć nasze wpływy.

Specjalne zlecenia pozwolą nam powiększyć nasze wpływy w mieście.

UWAGA! Po osiągnięciu 50 punktów wpływu zostaniemy zaatakowani przez ludzi Corsiniego. Ponownie będziemy musieli samodzielnie stawić czoła wrogim gangsterom. Tym razem mamy do dyspozycji dwa wyjścia: możemy pokonać wszystkich przeciwników albo też uciec z pola walki. Jako, że lokacja jest dosyć duża wygodniej jest zlikwidować tylko opryszków stojących na drodze do wyjścia i uciec jak tylko nadarzy się okazja. Po zakończeniu walki nasi gangsterzy awansują na kolejny poziom doświadczenia (otrzymamy kolejną zdolność do wykorzystana podczas walki) a nasze wpływy wzrosną o 5 punktów.

Ucieczka przed ludźmi Corsiniego.

Powinniśmy kontynuować nasz marsz w głąb terenu Corsiniego. Następny porucznik, "Mały Nicky", może zostać usunięty przez lokalny gang Irlandczyków jeśli dostarczymy im 20 sztuk broni palnej. W międzyczasie możemy wykupić lub zniszczyć część lokali pracujących na rzecz Corsiniego.

Leo "Bankier" jest ostatnią przeszkodą na drodze do Big Danny'ego Corsiniego.

Ostatniego porucznika, Leo "Bankiera", możemy usunąć z drogi za wręczając mu 1000$$. Po zlikwidowaniu obstawy Corsiniego i zdobyciu 100 punktów wpływu wrogi boss wyjdzie nam naprzeciw. Nadeszła najwyższa pora, aby zakończyć walki o dzielnice. Powinniśmy wykupić od funkcjonariuszy oraz lokalnego Dona (posiada on wyjątkową broń: kij "Sułtan bejsbola"; konieczne będzie skorzystanie z opcji przyjacielski podarunek) cały dostępny ekwipunek a następnie zapisać stan gry. Gdy udamy się przed hotel rozpocznie się strzelanina.

Pojedynek z Donem - wyjdzie z niego cało tylko jedna strona.

Do walki polecam wybrać postaci, które są w stanie zadać duże obrażenia pojedynczym celom. Dwóch gangsterów uzbrojonych w pistolety maszynowe Thompsona, jeden z pistoletem (najlepiej niech to będzie "Sędzia") i jeden z rewolwerami powinni dać sobie radę zarówno z Corsinim jak i jego obstawą bez większych problemów. Po zakończeniu walki przeniesiemy się na mapę miasta.