Baltic ave | Akt pierwszy Omerta Miasto Gangsterów Omerta: Miasto Gangsterów poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Baltic ave
Nagroda za wykonanie misji:
- Członek ekipy: Frank "Wolf" Joseph
- Wielkość gangu +1
- Wielkość gangu +1
Kolejna misja, w której naszym zleceniodawcą będzie Louie Castaneda. Tym razem naszym zadaniem jest przejęcie całkowitej kontroli nad Baltic Avenue. Pierwszym krokiem jaki powinniśmy uczynić jest ulepszenie naszej kryjówki do drugiego poziomu a następnie wykupienie znajdującego się nieopodal lokalu i założenie w nim punktu zbierania haraczu. Zapewni nam to kontrolę nad okolicą i stały przypływ gotówki. Oprócz tego warto powiększyć nasze włości o spelunkę i browar - dodatkowe źródło pieniędzy nigdy nie jest złą decyzją.
Niestety wydajność nowego przybytku jest niewielka, gdyż w dzielnicy znajdują się trzy podobne lokacje. Louie zleci nam wyeliminowanie całej konkurencji, zaś metodę pozostawia do wyboru nam. Możemy zdecydować się na wystraszenie właściciela dokonując przejazdu i ostrzeliwując budynek z samochodu bądź też wybrać bardziej pokojowe rozwiązanie - wykupić lokal. Druga opcja wymaga zdobycia przychylności właściciela; musimy pozbyć się trzech punktów zbierania haraczu, stąd przejazd wydaje się lepszym pomysłem. Za zgromadzone pieniądze zakupujemy poprzez zlecenia broń palną i wysyłamy gangstera na akcję - wystarczy jeden atak a właściciel wyniesie się z miasta na dobre.
W międzyczasie Freddie Tanino powie nam o pewnym jegomościu zamieszkującym dzielnicę. Aby skontaktować się z nim będziemy musieli dotrzeć do jego mieszkania. W tym celu powinniśmy opłacić kilku informatorów a następnie udać się na piechotę do jego kryjówki. Frank "Wolf" Joseph, gdyż to o nim mowa, jest lokalnym dobroczyńcą i wolnym strzelcem w jednej osobie. Obiecuje on dołączyć do naszego gangu pod jednym warunkiem: musimy najpierw pomóc rozwiązać problem masowych zwolnień w lokalnej fabryce. W tym celu będziemy musieli przekupić strażnika pilnującego wejścia (potrzebujemy do tego aż 20 butelek whisky).
Po zapisaniu stanu gry, wysyłamy agenta do fabryki i rozpoczynamy walkę - naszym celem jest tutaj zdobycie ksiąg rachunkowych obciążających właściciela budowli. Walka jest dwuetapowa - najpierw eliminujemy opozycję i podnosimy księgi; pojawi się więcej przeciwników - tym razem możemy albo wyeliminować ich wszystkich z walki albo uciec tylnymi drzwiami (wystarczy stanąć przytomnymi członkami drużyny na wyznaczonym obszarze). Niezależnie od wybranej metody misja zakończy się sukcesem a Frank Joseph dołączy do nas. Polecam natychmiast skorzystać z jego usług - "Wolf" jest drogi ale bardzo skuteczny. Posiada on na swoim wyposażeniu karabin z lunetą, który doskonale sprawdza się w eliminowaniu oponentów.
Gdy zakończymy przygodę z Wolfem możemy wrócić do naszych poprzednich zajęć czyli usuwania konkurencji. Będziemy musieli odkryć całą mapę miasta za pomocą informatorów a następnie wykupić bądź dokonać przejazdu na dwóch pozostałych punktach. Gdy już uporamy się z problemem dostaniemy kolejne zlecenie od Louiego Castaneda: zebrać aż 7000$. Ponownie korzystamy ze zdobytych wcześniej umiejętności i powoli gromadzimy gotówkę. Louie weźmie od nas 5000$, pozostałe 2000$ zostawi do naszej dyspozycji.
To nie koniec naszych problemów. Castaneda chce, abyśmy wyeliminowali szefa lokalnego gangu. Ponownie odwiedzamy informatorów (jeśli jeszcze nie odkryliśmy całej mapy) a następnie wysyłamy agentów do wszystkich czerwonych punktów na mapie. W międzyczasie możemy zostać zaatakowani przez wrogi gang - na szczęście postacie, które zmierzają na misję mogą być nadal wykorzystane podczas walki.
Gdy odwiedzimy wszystkie trzy lokacje na mapie pojawi się kolejna - magazyn w dokach. Teraz wystarczy wysłać tam gangstera. Tym razem obejdzie się bez walki - Wolf samemu zlikwiduje cel i misja zakończy się sukcesem.