Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Baltic ave | Akt pierwszy Omerta Miasto Gangsterów Omerta: Miasto Gangsterów poradnik,solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Baltic ave

Nagroda za wykonanie misji:

  • Członek ekipy: Frank "Wolf" Joseph
  • Wielkość gangu +1
  • Wielkość gangu +1

Kolejna misja, w której naszym zleceniodawcą będzie Louie Castaneda. Tym razem naszym zadaniem jest przejęcie całkowitej kontroli nad Baltic Avenue. Pierwszym krokiem jaki powinniśmy uczynić jest ulepszenie naszej kryjówki do drugiego poziomu a następnie wykupienie znajdującego się nieopodal lokalu i założenie w nim punktu zbierania haraczu. Zapewni nam to kontrolę nad okolicą i stały przypływ gotówki. Oprócz tego warto powiększyć nasze włości o spelunkę i browar - dodatkowe źródło pieniędzy nigdy nie jest złą decyzją.

W najbliższym czasie będziemy służyli Louiemu Castaneda za chłopca na posyłki.

Niestety wydajność nowego przybytku jest niewielka, gdyż w dzielnicy znajdują się trzy podobne lokacje. Louie zleci nam wyeliminowanie całej konkurencji, zaś metodę pozostawia do wyboru nam. Możemy zdecydować się na wystraszenie właściciela dokonując przejazdu i ostrzeliwując budynek z samochodu bądź też wybrać bardziej pokojowe rozwiązanie - wykupić lokal. Druga opcja wymaga zdobycia przychylności właściciela; musimy pozbyć się trzech punktów zbierania haraczu, stąd przejazd wydaje się lepszym pomysłem. Za zgromadzone pieniądze zakupujemy poprzez zlecenia broń palną i wysyłamy gangstera na akcję - wystarczy jeden atak a właściciel wyniesie się z miasta na dobre.

Przejazd jest najszybszą metodą usunięcia konkurencji.

W międzyczasie Freddie Tanino powie nam o pewnym jegomościu zamieszkującym dzielnicę. Aby skontaktować się z nim będziemy musieli dotrzeć do jego mieszkania. W tym celu powinniśmy opłacić kilku informatorów a następnie udać się na piechotę do jego kryjówki. Frank "Wolf" Joseph, gdyż to o nim mowa, jest lokalnym dobroczyńcą i wolnym strzelcem w jednej osobie. Obiecuje on dołączyć do naszego gangu pod jednym warunkiem: musimy najpierw pomóc rozwiązać problem masowych zwolnień w lokalnej fabryce. W tym celu będziemy musieli przekupić strażnika pilnującego wejścia (potrzebujemy do tego aż 20 butelek whisky).

Potrzebną whisky możemy zakupić za pomocą panelu zleceń.

Po zapisaniu stanu gry, wysyłamy agenta do fabryki i rozpoczynamy walkę - naszym celem jest tutaj zdobycie ksiąg rachunkowych obciążających właściciela budowli. Walka jest dwuetapowa - najpierw eliminujemy opozycję i podnosimy księgi; pojawi się więcej przeciwników - tym razem możemy albo wyeliminować ich wszystkich z walki albo uciec tylnymi drzwiami (wystarczy stanąć przytomnymi członkami drużyny na wyznaczonym obszarze). Niezależnie od wybranej metody misja zakończy się sukcesem a Frank Joseph dołączy do nas. Polecam natychmiast skorzystać z jego usług - "Wolf" jest drogi ale bardzo skuteczny. Posiada on na swoim wyposażeniu karabin z lunetą, który doskonale sprawdza się w eliminowaniu oponentów.

Starcie w fabryce może być dla nas wyzwaniem. Musimy skupić się na eliminowaniu pojedynczych wrogów i właściwym wykorzystaniu osłony.

Gdy zakończymy przygodę z Wolfem możemy wrócić do naszych poprzednich zajęć czyli usuwania konkurencji. Będziemy musieli odkryć całą mapę miasta za pomocą informatorów a następnie wykupić bądź dokonać przejazdu na dwóch pozostałych punktach. Gdy już uporamy się z problemem dostaniemy kolejne zlecenie od Louiego Castaneda: zebrać aż 7000$. Ponownie korzystamy ze zdobytych wcześniej umiejętności i powoli gromadzimy gotówkę. Louie weźmie od nas 5000$, pozostałe 2000$ zostawi do naszej dyspozycji.

7000$ to spora suma, ale odrobina handlu i kilka dobrze ustawionych lokali powinno zebrać ją w kilka dni.

To nie koniec naszych problemów. Castaneda chce, abyśmy wyeliminowali szefa lokalnego gangu. Ponownie odwiedzamy informatorów (jeśli jeszcze nie odkryliśmy całej mapy) a następnie wysyłamy agentów do wszystkich czerwonych punktów na mapie. W międzyczasie możemy zostać zaatakowani przez wrogi gang - na szczęście postacie, które zmierzają na misję mogą być nadal wykorzystane podczas walki.

Tym razem będziemy bronili naszej kryjówki przed wrogim gangiem.

Gdy odwiedzimy wszystkie trzy lokacje na mapie pojawi się kolejna - magazyn w dokach. Teraz wystarczy wysłać tam gangstera. Tym razem obejdzie się bez walki - Wolf samemu zlikwiduje cel i misja zakończy się sukcesem.

W dokach Wolf samemu wykona za nas brudną robotę.