Trasy cz.3 | Trasy w Need for Speed Porsche 2000 poradnik Need for Speed: Porsche 2000
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
10. Monte Carlo Circuit 5.
Ta mapa ma najdłuższe proste ze wszystkich okrążeń w Monte Carlo. Dzięki nim możesz wyciągać większe prędkości. Uważaj, żeby się nie zagapić i nie wpaść na nadchodzącym zakrętem na ścianę czy barierkę. |
11. Normandie.
Pierwsza zasada na tej mapie: korzystaj ze skrótów, to znacznie ułatwia życie. Przy największym skrócie (tym znajdującym się w starym mieście), aby wszystko wyszło efektownie i efektywnie, najlepiej jest lekko ściąć sobie zakręty - w przeciwnym przypadku możesz się nie wyrobić, gdyż zakręty wprowadzające na ten skrót są ostre. |
12. Pyrenees.
Tę trasę jedzie się raczej szybko. Wystarczy tylko uważać na nieliczne ostre zakręty i krawędzie drogi - bardzo możliwe, że jeżeli będziesz jechał poboczem, uderzysz w jakiś wystający element terenu, więc unikaj tego. Jeszcze tylko skorzystaj prawidłowo ze skrótu (to może być nieco trudne, szczególnie na odwróconej wersji trasy) i zwycięstwo masz w kieszeni. :-) Na mapie jest zaznaczony skrót, ale jedziesz nim na swoją odpowiedzialność - mi prawdę mówiąc lepiej szło "drogą okrężną". |
13. Schwarzwald.
Po mapie od razu widać, że plansza jest zakręcona. I tak jest w rzeczywistości. Obecności jakichkolwiek skrótów nie stwierdzono. Jeżeli płynnie opanujesz umiejętność częstego zakręcania (nierzadko ostrego), powinieneś sobie poradzić z tą mapą. Tak czy owak, zaliczam ją do trudniejszych. Na mapce obok tego nie widać, ale w jednym miejscu można wybrać sobie drogę przejazdu. W sumie obydwie są takie same, jedź tą, do której łatwiej Ci trafić bez zwalniania ani uszkodzeń. |
14. Zone Industrielle.
Skróty na tej planszy nie są zaznaczone na mapie, ale i tak je poznasz - jeśli nie teraz, to później, podczas wykonywania zadań trybu Factory Driver. Napiszę to tak, jak jest w zadaniu: skróty można zauważyć po dużej, wolnej przestrzeni po prawej stronie (jeżeli trasa jest odwrócona, to po lewej, rzecz jasna) i wjeździe do jakiegoś tunelu - uważaj, wjazdy nierzadko są wąskie. Uważaj podczas przejazdu trasą oznaczoną na mojej mapie jako skrót - jest wąska, a w pewnym miejscu blokuje ją samochód, przez co będziesz musiał skorzystać z rampy. Odcinek ten jest niebezpieczny, ale i znacznie krótszy od tego drugiego. |