Trasy cz.1 | Trasy w Need for Speed Porsche 2000 poradnik Need for Speed: Porsche 2000
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Tutaj znajdziesz drobny opis i mapy poszczególnych tras, na których przyjdzie Ci się ścigać. Opisy posortowane są alfabetycznie. Na mapkach literką S oznaczyłem skróty i drogi, którymi bardziej opłaca się jechać (a które nie skracają zbytnio trasy).
Uwaga: trasy mogą występować w dwóch wariantach - zwyczajnym i odwróconym, toteż czasami mapka może się nieco różnić oznakowaniem w stosunku do zamieszczonej tutaj.
1. Alps.
Jedziesz w śnieżnym otoczeniu, a więc samochód prowadzi się nieco inaczej niż zwykle. Jeżeli to możliwe, dostosuj go pod kątem jazdy po śniegu właśnie. Istnieje kilka technik wchodzenia w zakręty na tej mapie, gdyż w tym miejscu nie jest sztuką wypaść gdzieś poza trasę. Nie będę Ci psuł całej przyjemności z samodzielnego ich odkrycia. Tak czy owak, uważaj szczególnie, jeśli jedziesz potężnymi samochodami (jak np. GT1). Na mapce obok literką S zaznaczyłem drogę, którą preferuję - tym razem nie znaczy to, że druga jest gorsza. Jeżdżę nią, ponieważ można się bardziej rozpędzić i jest znacznie łatwiejszy wyjazd na dalszą trasę. |
2. Autobahn.
Tę mapę można krótko streścić - szybka jazda z okazjonalnym deszczem. Ponownie bardzo niebezpiecznie może być na zakrętach - o ile nie zwolnisz do odpowiedniej prędkości. Uważaj na występujące tu i ówdzie przeszkody (znaki, itp.) - uderzenie w taki obiekt może skończyć się bardzo źle dla Ciebie, Twojego samochodu i Twojego czasu. Na mapie znajdują się tunele. Jeżeli jedziesz wolnym samochodem, omiń obydwa. Jeżeli standardowym, pomiń pierwszy i przejedź przez drugi. Nie zaznaczałem na mapce obok skrótów, gdyż zostały wyszczególnione wyżej. :-) |
3. Auvergne.
Na tej trasie jedziesz m.in. po mieście. Mieście z kilkoma głównymi drogami i setką wąskich, ukrytych uliczek. Uważaj przede wszystkim na te ostatnie. Ponadto staraj się unikać bliskich spotkań z hydrantami, gdyż dają one spore uszkodzenia. Po raz kolejny nie zaznaczałem skrótów, sam zdecyduj, którędy Ci się lepiej jedzie - jedynie odradzam wybór dolnej drogi. Możesz mieć z tą mapą problemy... |
4. Corsica.
Tą mapę można przejechać na kilka sposobów, gdyż w jej centrum droga dzieli się na kilka innych, które wzajemnie się przecinają. Zarówno na normalnej, jak i na odwróconej trasie, najlepiej jechać najpierw w tunel w lewo, prosto, znowu w lewo i do "brudnego" tunelu wyglądającego niczym zjazd do kopalni. Podczas przejeżdżania przez tunele (głównie te z długimi zakrętami, kiedy znajdujesz się pod ścianą) uważaj na ich zakończenia. Jeżeli będziesz jechał cały czas przy ścianie, uderzysz o kant zakończenia. |